پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پی پال یکی از پلتفرم‌های پرداخت در حوزه بین‌المللی است که در چند سال اخیر طرفداران زیادی جذب کرده است. شما می‌توانید با استفاده از دلار پیپال برای امور مختلفی همچون خرید از سایت‌های معتبر خارجی، انتقال ارز به کشورهای دیگر و همچنین ایران استفاده نمایید. با توجه به ضرورت وجود درآمد دلاری در عصر امروز و به ویژه نرخ بالای دلار در کشور ما، داشتن یک حساب paypal از جمله مسائل مهمی است که نمی‌توان به راحتی منکر آن شد؛ ولی متاسفانه به علت وجود تحریم‌های مختلف علیه کشور ایران، امکان انجام برخی امور نظیر نقد کردن دلار پی پال و چنج آن به ریال برای ایرانیان میسر نیست؛ لذا ما در این مقاله قصد داریم تا به شما روش‌های مختلف تبدیل دلار paypal به ریال ایران را آموزش دهیم. 

پی پال

کسب درآمد دلاری

با توجه به توسعه تکنولوژی و ارتباطات، شیوه فعالیت و کسب درآمد در عصر امروز با سالیان گذشته اندکی تفاوت پیدا کرده و شما می‌توانید از طریق ارتباطات اینترنتی از هر کجای جهان سفارش کار بگیرید و به کسب درآمد دلاری برسید. در واقع شما با بهترین شرکت‌های خارجی و بین‌المللی در ارتباط هستید و به صورت پروژه‌ای با آن‌ها همکاری می‌کنید که به چنین همکاری فریلنسری یا دورکاری گفته می‌شود. این مدل فعالیت با شیوع بیماری کرونا گسترش چشمگیری داشته است. صاحبان چنین مشاغلی به ویژه افرادی که در حوزه‌های تولید محتوا، طراحی لوگو، طراحی و سئو سایت فعالیت می‌کنند، دارای درآمد دلاری قابل توجهی هستند که به راحتی نمی‌توان از آن گذشت. در این حوزه می‌توان به سایت‌هایی همچون fiverr، neobux اشاره کرد که در ازای کاری که انجام می‌دهید به شما دلار پی پال رایگان می‌دهند. 

 

چگونه می‌توان درآمد دلاری را از سایت‌های مختلف دریافت کرد؟

همان‌ طور که در بالا به آن اشاره کردیم، با توجه به نرخ دلار در کشور ما، کسب درآمد دلاری تبدیل به یکی از از ضروریات زندگی شده و شما می‌توانید با گرفتن پروژه‌های مختلف بین‌المللی یا با مراجعه به سایت‌هایی که به ازای انجام کار دلار پیپال هدیه می‌دهند، درآمد دلاری پرسودی داشته باشید. مهم‌ترین نکته‌ای که نباید از آن غافل شد، نحوه پرداخت درآمدهای ارزی است. یکی از معتبرترین شیوه‌های معمول پرداخت ارزی، استفاده از کیف پول الکترونیکی paypal است. شما می‌توانید با دادن آدرس کیف پول خودتان به کارفرمای خارجی، به راحتی کسب درآمد دلاری کنید. 

 

تبدیل دلار پی پال به پول رایج کشور ایران

بعد از اینکه با نحوه به دست آوردن درآمد دلاری و انتقال آن به کیف پول پیپال آشنا شدیم، اکنون نوبت به آشنایی با روش تبدیل دلار پی‌پال به ریال می‌رسد. متاسفانه به دلیل وجود تحریم‌های مختلف علیه ایران، امکان استفاده مستقیم از این پلتفرم معتبر پرداخت در ایران وجود ندارد؛ اما چنین مساله‌ای نمی‌تواند چندان مشکل آفرین باشد؛ چراکه ما با دور زدن تحریم‌ها می‌توانیم به راحتی به نقد کردن دلار پی پال بپردازیم. یکی از شیوه‌های معتبر برای افتتاح حساب پیپال وریفای شده و تبدیل دلار پیپال به ریال، استفاده از خدمات آریاپی است؛ بنابراین، اگر قصد شروع یک کار بین‌المللی را دارید یا در نقد کردن درآمد دلاری خود با مشکل مواجه شده‌اید، می‌توانید به راحتی از متخصصان و مشاوران این حوزه در آریاپی کمک بگیرید. 

 

همچنین اگر تمایل به چنج دارید، باید این چهار مرحله را انجام دهید:

مرحله نخست ورود به حساب پی‌پال است. برای انجام این کار باید وارد سایت پی پال شده و پس از وارد کردن اطلاعات حساب، وارد حساب کاربری خود شوید. در قدم بعدی از منوی بالا، گزینه send & request را انتخاب کنید. در این مرحله پیامی به شما نشان داده می‌شود که باید تعیین کنید که انتقال دهنده و گیرنده چه کسی است و کارمزد انتقال بر عهده کیست. در مرحله آخر از بخش you send مقدار ارز مورد نظر خود که قصد انتقال آن را دارید، وارد می‌کنید. با طی کردن این مراحل، سیستم به صورت خودکار عمل تبدیل دلار پی پال به ریال را انجام می‌دهد. نکته بسیار مهمی که حتما باید مورد توجه قرار بگیرد این است که اگر قصد انتقال مبلغ به ایران را دارید، نباید تحت هیچ شرایطی از عنوان ایران، آدرس و تلفنی که نشان دهنده ایرانی بودن حساب کاربری است، استفاده کنید؛ چراکه در این صورت حساب شما محدود شده و نمی‌توانید کاری با آن انجام دهید.

نقد کردن دلار پی پال

نکات طلایی در نقد کردن دلار پیپال

تبدیل و نقد کردن دلار پی پال به ریال ایران چندان کار ساده‌ای نیست و کوچک‌ترین اشتباه موجب بلوکه شدن حساب و پول‌های شما می‌شود؛ بنابراین، باید با ظرافت و دقت بالایی این کار را انجام دهید. نکات مهمی که مانع محدود شدن اکانت paypal شما می‌شود، به قرار ذیل است:

به سبب وجود تحریم‌های اعمال شده علیه ایران، ما برای استفاده از اکانت پی‌پال نیازمند استفاده از نرم‌افزارهای تغییر IP یا استفاده از سرورهای مجازی VPS هستیم. چنانچه پی‌پال متوجه موقعیت مکانی شما در ایران شود، حساب شما مسدود خواهد شد. همچنین به خاطر داشته باشید که پی‌پال یک پلتفرم پرداخت آنلاین است که امنیت بالایی دارد و اگر از آی پی‌های مختلف وارد حساب کاربری خود شوید، ممکن است به حساب شما مشکوک شده و آن را محدود نماید؛ بنابراین بهترین راه برای ورود به حساب کاربری خرید آیپی ثابت است. شما می‌توانید با خرید IP ثابت از آریاپی تحریم‌های اعمال شده را به راحتی دور بزنید و به ترید و تجارت بین‌المللی در بازارهای مالی همچون فارست و غیره بپردازید و با خیال راحت درآمد حاصله را به حساب پی‌ پال خود واریز کنید.

به خاطر داشته باشید پلتفرم پی پال تحت نظارت سیستم بانکی معتبر و دقیقی فعالیت می‌کند؛ بنابراین سعی کنید از منابع با هویت مجهول و مشکوک مبلغی دریافت نکنید. در غیر این صورت ممکن است به دلیل اتهاماتی همچون پولشویی، حساب شما محدود و حتی مسدود شود.

نکته پایانی بسیار مهم در استفاده از حساب پی پال، توجه به میزان انتقالی و دریافتی‌های روزانه است. چنانچه میزان دریافتی و انتقالی روزانه شما بیش از حد مجاز باشد، PAYPAL شما را به عنوان اسپمر یا هکر شناخته و دسترسی شما به حساب کاربریتان محدود می‌شود.

 

آشنایی با شرکت‌های خدمات رسان ارزی

شاید به جرئت بتوان گفت که مطمئن‌ترین روش برای نقد کردن دلار پی پال، کمک گرفتن از یک شرکت خدمات‌رسان ارزی معتبر است. سایت شرکت‌های خدمات رسان ارزی باسابقه همواره دارای یک سیستم محاسبه‌گر پیشرفته است که افراد با استفاده از آن می‌توانند از معادل ریالی سرمایه خود آگاهی یابند. همان ‌طور که در مطالب بالا نیز به آن اشاره شد، تبدیل دلار پیپال به ریال کار چندان آسان و راحتی نبوده و باید انجام این کار را به متخصصان این حوزه بسپاریم. همچنین به خاطر داشته باشید که برای انجام این فرایند فرد باید وارد حساب کاربری شما در پی پال شود و در نتیجه به تمامی اطلاعات شما دسترسی خواهد داشت؛ بنابراین، اگر فردی امین و معتبر را برای انجام چنین کاری انتخاب نکنید، ممکن است با ضرر غیرقابل جبرانی مواجه شوید. شما می‌توانید در این مسیر (بدون آن که ترس از دست رفتن سرمایه را داشته باشید) از خدمات شرکت‌های صاحب نام و معتبری همچون آریاپی برای انجام چنین کاری کمک بگیرید. 

یکی از دغدغه‌های برخی از کاربران سرعت تبدیل دلار پی پال به ریال است و سرعت بالا برای آن‌ها بسیار مهم تلقی می‌شود. به خاطر داشته باشید که هیچ فردی نمی‌تواند همانند شرکت‌های خدمات رسان ارزی چنین کاری را با سرعت بالا انجام دهد. البته ناگفته نماند که چنین شرکت‌هایی درقبال انجام چنین کارهایی، کارمزد مشخص شده‌ای را از مشتریان دریافت می‌کنند. البته این مبلغ در مقایسه با عملی که انجام می‌دهند بسیار ناچیز است و به راحتی می‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. 

تبدیل درامد دلاری

مهم‌ترین نکته در تبدیل درآمد دلاری 

شاید مهم‌ترین و اساسی‌ترین نکته‌ای که در این راستا باید به آن توجه کنیم، این است که برای نقد کردن دلار پی پال، حتما باید به صرافی‌ها و سایت‌های معتبر مراجعه کنید؛ چراکه انجام چنین کاری مستلزم انجام مقدماتی همچون احراز هویت است. بنابراین تمامی اطلاعات شخصی شما در دسترس چنین شرکت‌هایی خواهد بود و اگر چنین افرادی معتمد و معتبر نباشند، امنیت حساب شما به خطر خواهد افتاد.

 

آموزش تبدیل دلار PAYPAL به ریال 

تبدیل ارز موجود در حساب پی پال شما به ریال، کار چندان آسانی نیست و به همین خاطر ما در این مقاله تلاش نمودیم تا شما را با روش‌های مختلف تبدیل آن و همچنین نکات مهمی که در زمان تبدیل موجودی پی پال باید رعایت کنید، آشنا سازیم. با وجود سختی‌های انجام چنین کاری، یادگیری تبدیل دلار پیپال به پول رایج کشور این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد تا به راحتی به کسب درآمد دلاری پرداخته و از درآمد بالای خود لذت ببرید. شما می‌توانید برای تبدیل ارز پی‌پال خود از سایت آریاپی که دارای مشاران باتجربه در این زمینه است کمک بگیرید. مزیت نقد کردن دلار پی پال در شرکت آریاپی، دارا بودن کمترین میزان کارمزد در مقایسه با سایر شرکت‌های خدمات رسان ارزی است. چنانچه در ارتباط با نقد کردن درآمد دلاری خود سوالی داشتید، می‌توانید با گروه پشتیبان آریاپی در ارتباط باشید و پاسخ سوال‌های خود را دریافت کنید.

برگرفته از وبلاگ آریاپی| https://www.ariapay.io