ثبت‌نام جدید وام ضروری ۱۲ تومانی و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری که از ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ آغاز شده تا پایان همین ماه ادامه دارد.

خبر خوش دولت برای بازنشستگان | وام 120 میلیونی بازنشستگان با سود ۴ درصد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

وام بازنشستگان یکی از مطالبات قشر بابازنشستگانزنشستهمیلیون  است. وام بازنشستگان وضعیت ثابتی ندارد و شرایط و مولفه‌های مختلفی بر آن تأثیرگذار است. وام بازنشستگان در صورت پرداخت می‌تواند بخشی از دغدغه‌های مالی بازنشتگان عزیز را پاسخ‌گو باشد. وام بازنشستگان در قالب وام ضروری، وام خرید جهیزیه و مواردی دیگر پرداخت می‌شود که شرایط ضامن و بازپرداخت آن متفاوت است. وام بازنشستگان و آخرین اخبار مربوط به آن را می توانید در این خبر بخوانید:

بانک اول - ثبت‌نام جدید وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری که از ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ آغاز شده تا پایان همین ماه ادامه دارد.

به گزارش بانک اول ثبت‌نام اینترنتی وام ضروری ۱۲میلیون تومانی سال ۱۴۰۱ بازنشستگان و وظیفه‌بگیران تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ و تنها از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir انجام خواهد شد.

مبلغ این تسهیلات همانند مرحله گذشته،۱۲۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال  با اقساط ۳۶ ماهه و کارمزد چهار درصدی است. متقاضیان می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده به درگاه خدمات الکترونیک صندوق مراجعه و با وارد کردن اطلاعات سه‌گانه خود شامل دفترکل، کد ملی و شماره حساب نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند. ثبت درخواست متقاضیان به معنی پرداخت تسهیلات به همه عزیزان نخواهد بود.

پس از اتمام مهلت ثبت نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام‌های دریافتی، بهره‌مندی از سایر تسهیلات صندوق بازنشستگی، میزان حقوق دریافتی و سایر موارد بررسی شده و با اولویت‌بندی و براساس میزان اعتبار تخصیص یافته از سوی بانک عامل، این تسهیلات در نوبت‌های مشخص پرداخت خواهد شد.