حجت عبدالملکی درباره افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جاری گفت: افزایش حقوق بازنشستگان را در سازمان تامین اجتماعی متناسب با افزایش حقوق مصوب کارگران در شورای عالی کار تعیین و تصویب کردیم که به دولت ارسال شده است و امیدواریم در جلسات آتی هیئت دولت مطرح و تصویب شود.

​سورپرایز دولت برای حقوق بازنشستگان | واریز حقوق بازنشستگان برای این افراد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حقوق بازنشستگان  هر ساله با تصمیم دولت تغییر می کند و افزایش می یابد. حقوق بازنشستگان یکی از دغدغه های اصلی بازنشستگان است. حقوق بازنشستگان با نوسان تورم باید تغییر کند و متناسب با آن باید بیشتر شود تا امرار معاش بازنشستگان دچار مشکل نشود . حسین سوری (فعال صنفی بازنشستگان کشوری) از دو فقره افزایش حقوق بازنشستگان کشوری در سال جاری خبر داد. افزایش حقوق بازنشستگان همچنان در بلاتکلیفی است و این نگرانی مستمری بگیران را بیشتر از قبل کرده است .

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جاری توضیح داد.

حجت عبدالملکی درباره افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جاری گفت: افزایش حقوق بازنشستگان را در سازمان تامین اجتماعی متناسب با افزایش حقوق مصوب کارگران در شورای عالی کار تعیین و تصویب کردیم که به دولت ارسال شده است و امیدواریم در جلسات آتی هیئت دولت مطرح  و تصویب شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در بخش درمان نیز، سهم سازمان تامین اجتماعی از حق بیمه تکمیلی را از ۳۰ به ۵۰ درصد افزایش دادیم.