دولت رئیسی قصد دارد اصلاحات مهم اقتصادی را در راستای عدالت و حذف سود عده‌ای خاص کلید بزند. یکی از موضوعات مهم در این خصوص آزادسازی قیمت‌ها و پرداخت مستقیم یارانه نان به مردم است. در همین رابطه برخی مغرضان تصاویری فتوشاپی را با عنوان کارت یارانه نان منتشر کردند که صحت ندارد.

​کارت یارانه نان از کجا دریافت کنیم؟ | یارانه نان به چه صورت توزیع می شود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یارانه نان که اخیرا خبر های زیادی در رابطه با آن به گوش می رسد، یکی از تدابیر و تصمیمات دولت رئیسی است که به منظور اصلاح نمودن ایرادات اقتصادی در نظر گرفته شده است. یارانه نان هنوز به مرحله اجرایی شدن نرسیده است. به منظور اجرا نمودن یارانه نان زیر ساخت هایی در نظر گرفته شده است تا مردم با کشیدن کارت در هنگام خرید نان در همان لحظه یارانه نان خود را دریافت نماید. خبر های دقیق تر در رابطه با یارانه نان را می توانید در سایت خبر ملت مطالعه نمایید.

ماجرای عکس کارت یارانه نان چیست؟

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در این باره گفت: زیرساختی طراحی شده که مردم با کارت‌کشیدن در زمان خرید کالا‌های اساسی در همان زمان یارانه خود را دریافت کنند. به این شکل که مبلغی از هزینه خرید از یارانه فرد و مبلغی از حساب بانکی او کسر می‌شود. در این روش یارانه فقط به آردی که به‌دست مردم رسیده تعلق می‌گیرد نه تمام آردهای نانوایی‌ها. نیازی به هیچ کارت جدید و حساب بانکی جدید نیست و خرید با کارت‌ بانکی فعلی افراد انجام می‌شود. قیمت و شکل خرید نان نیز هیچ تغییری نمی‌کند. یارانه نان چقدر می‌شود؟