پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

چکیده : از موثرترین راه های تعامل با مشتریان برای جلب توجه آنان می توان به تبلیغات محیطی اشاره کرد و استفاده از تابلو های تبلیغاتی است. این تابلو های تبلغاتی در انواع مختلفی ساخته می شود که یکی از پر مخاطب ترین این تابلو ها تابلوی چلنیوم می باشد.

از موثرترین راه های تعامل با مشتریان برای جلب توجه آنان می توان به تبلیغات محیطی اشاره کرد و استفاده از تابلو های تبلیغاتی است. این تابلو های تبلغاتی در انواع مختلفی ساخته می شود که یکی از پر مخاطب ترین این تابلو ها تابلوی چلنیوم می باشد.

چلنیوم ، یکی از جدید ترین تابلوهای تبلیغاتی است و یکی از پرمخاطب ترین تابلوها به حساب می آید که از نظر هزینه نسبت به سایر تابلو ها بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. تابلو چلنیوم از مواد چلنیوم و پلکسی و گلس تولید و به مشتری تحویل داده می شود

نمونه کار های ساخته و اجرا شده توسط گروه صنعتی و تابلوسازی هخامنش

 

هم چنین جهت استعلام قیمت تابلو چلنیوم می توانید با شماره های اعلام شده با ما در تماس باشید.

گروه تابلو سازی هخامنش با تجریه چندین ساله خود و سابقه درخشانخود در ارائه خدمات مشتری یکی از مهم ترین گروه های صنعتی تابلو سازی به شمار می رود.

یکی از پر طرفدار‌ترین و زیباترین تابلوهای تبلیغاتی تابلو چلنیوم است.

تمامی تابلو های طراحی شده در تابلو سازی هخامنش از کیفیت بالایی برخوردار هستند که با توجه به نیاز شما و با بهترین قیمت های بازار تولید می شوند.

چلنیوم در تابلوسازی

از همان سال های نخست چلنیوم که یکی از انواع تبلیغات است و در اسپانیا ابداع شد مورد توجه همه دنیا قرار گرفت و خیلی زود در گوشه کنار دنیا از آن به عنوان یکی از روش های تبلیغاتی استفاده شد.

گوه تابلوسازی هخامنش از قدیمی ترین گروه های صنعتی است که خدمات تابلو چلنیوم را با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. برای دیده نمونه تصاویر تابلو چلنیوم های ساخته شده توسط این گروه به لینک زیر مراجعه کنید.

مثل همیشه چین بعد از ابداع این تابلو تبدیل به یکی از اصلی تریم مراکز تولید انواع متریال مورد نیاز برای ساخت تابلو چلنیوم شد.

ریشه نام چلنیوم در دو کلمه چنل و آلومینیوم است که اشاره به ورق های آلومنیومی دارد که به صورت منظم برای ساخت تابلو چلنیوم از آن استفاده می شود.

تابلو های چلنیوم دارای سه بخش است که در طی فرآیندی تبدیل به چلنیوم می شود.

  • صفحه زیرین
  • جداره‌ها
  • صفحه‌ی رویی

بدنه تابلو چلنیوم از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است که رنگی همانند استیل به خود می گیرد.

از چلنیوم ، معمولاً برای طراحی و ساخت حروف برجسته و تابلوهای برجسته‌ی درخشان تبلیغاتی استفاده می‌شود و دلیل شهرت چلنیوم هم، همین موضوع است.

از این آلیاژ در کناره ها و هم چنین برای سطح زیرین نیز استفاده می شود. از تابلو جلنیوم به خاطر ساخت حروف و همجنین درخشندگی استفاده می شود که دلیل شهرت آنن نیز همین نکته می باشد

سطح زیریرن نیز از متریال جون چوب و پی وی سی استفاده می شود برای سطح رویی هم از انواع پلکسی های درخشان و مات برای تولید بهره می برند.

تابلو سازی هخامنش با توجه به سابقه درخشان خود در صنعت تابلوسازی از همان ابتدا به دنبال استفاده از متریال مرغوب برای بهره بردن در تابلو های خود بوده است. و به این مهم نیز دست یافته. امروزه تابلو سازی هخامنش استفاده از متریال با کیفیت را جز اصول خود می داند و در نمونه تابلو هایی که در لینک زیر قابل مشاهده است، فراوان مورد استفاده قرار داده.

نور المان بسیار مهمی است که زیبایی بسیاری را به کارهای تبلیغاتی می بخشد و تابلو چلنیوم هم مستثنی نیست. برای نور پردازی در تابلو چلنیوم از لامپ های اس ام دی و همچنین ال ای دی رشته ای بهره می گیرند

دلایل استفاده از این لامپ ها هم عبارت است از: نور زیاد، پخش نور یک دست ، مصرف برق کم، طول عمر زیاد و مقاومت در برابر رطوبت و گرما و سرما،

برای سفارش ساخت تابلو تبلیغاتی و محیطی با بهترین قیمت ها کلیک کنید

  • https://thakhamanesh.com
  • https://arcageraphy.ir

مزایای تابلو چلنیوم

مزایای تابلو چلنیوم که باعث محبوبیت این نوع تابلو ها شده است را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

انعطاف پذیری شگفت انگیز

به علت استفاده از آلیاژ آلومینیوم در این نوع از تابلو ما شاهد انعطاف پذیری بسیار بلایی هستیم که این امر می تواند دسته طراحان را برای طراحی تابلو های جذاب باز نگه دارد.

واین دلیل بسیار مهمی است که محبوبیت تابلو چلنیوم را بیش از پیش می کند و امروزه شاهد طراح بسیار متنوعی در صنعت تابلو سازی با استفاده از تابلو چلنیوم هستیم.

رنگ تابلو چلنیوم

به علت استفاده از چوب و پلکسی در تابلو چلنیوم امروزه شاهد آن هستیم که رنگ های متنوعی در تابلو چلنیوم با توجه به شغل و یا موضوع تابلو استفاده می شود.

مقاومت تابلو چلنیوم در برابر گرما و سرما

از دیگر ویژگی های مهم تابلو چلنیوم استقامتی است که این نوع تابلو در برابر گرما و سرما از خود نشان داده است. که باعث می شود طول عمر بالاتری را به همراه داشته باشد. هرچه مصالح با کیفیت تر این طول عمر نیز افزایش می یابد.

مقاومت در برابر تغییر فرم و تغییر رنگ

مشکلی که همیشه با آن در صنعت تابلو سازی دست و پنجه نرم می کنند تغییر فرم و تغییر رنگ تابلو در برابر عوامل محیطی است. این موضوع به علت استفاده از آلیاژ آلومینیوم اتفاق نمی افتد و یکی از ویژگی های مهم تابلو چلنیوم است. و در طولانی مدت می تواند سبب بازگشت پول و سرمایه استفاده شده دز چلنیوم شود به این علت که مانند روش های دیگر نیازی نیست بعد از مذتی دوباره تابلو ساخته شود.

امروز از تابلو چلنیوم در مشاغل مختلف استفاده می کند. در این شرایط که این تابلو با تمام ویژگی هایش برای ما ایجاد می کند لازم است با استفاده ار متریال خوب و هم چنین تیم تولید متخصص طراحی و تولید شود تا بتوان از آن بهترین بهره مندی را داشت.

گروه تابلوسازی هخامنش با استفاده از یک کادر مجرب در زمینه مشاوره در انتخاب تابلو طراحی و تولید تابلو چلنیوم سعی دارد به بهترین شکل ممکن از پس سفارشات مشتریان خود بر بیایید. سابقه درخشان گروه هخامنش گواه این مطلب است که در تابلوسازی به این مهم دست یافته است.