امروزه مبحث مهاجرت بسیار داغ می‌ باشد. افراد زیادی به دنبال انجام این کار هستند تا بتوانند در یک کشور بهتر به زندگی خود پرداخته و از موقعیت‌ های بیشتری استفاده کنند. قبرس یکی از کشور های بسیار پرطرفدار در بین ایرانیان محسوب می‌ شود که ایرانیان زیادی این کشور را برای مهاجرت انتخاب می‌ کنند. به دلیل مزایای زیادی که قبرس دارد افراد زیادی به دنبال مهاجرت به آن هستند تا بتوانند از این مزایای زیاد بهره برده و خود و خانواده‌ شان در یک محیط آرام زندگی کنند.

هزینه ثبت شرکت در قبرس شمالی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

 افرادی که قصد مهاجرت دارند باید در رابطه با کسب و کارهای‌ پرطرفدار در قبرس شمالی و شرایط ثبت شرکت در قبرس شمالی نیز اطلاعاتی را به دست بیاورند. قسمت مهمی از زندگی افراد کار کردن می‌ باشد. افراد در ازای یک کار مشخص دستمزد دریافت می‌ کنند. افراد با ارائه خدمات و یا فروش محصولات می‌ توانند به یک درآمد ایده‌ آل رسیده و به این صورت در قبرس یک زندگی خوب و آرام را تجربه کنند.

بررسی مدارک ثبت شرکت در قبرس شمالی

قبل از اینکه به بررسی هزینه ثبت شرکت در قبرس شمالی بپردازیم بهتر است در رابطه با مدارک مورد نیاز این کار اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا شما دچار سردرگمی نشده و بتوانید این کار را به بهترین نحو انجام دهید. با داشتن لیستی از مهم ترین مدارک برای ثبت شرکت در قبرس شمالی شما می‌ توانید روند این کار را تسریع بخشیده و در سریع‌ ترین زمان شرکت خود را در این کشور ثبت کنید. مدارک هویتی مانند پاسپورت، گواهی تمکن مالی، گواهی عدم سوء پیشینه، فرم‌ های مربوط به ثبت شرکت و رزومه کاری و تحصیلی و بیزینس پلن جزو مدارک لازم و ضروری برای انجام این کار می‌ باشند

5

 

بررسی هزینه‌ های ثبت شرکت در قبرس شمالی

اولین هزینه‌ ای که افراد به عنوان هزینه ثبت شرکت در قبرس شمالی باید بپردازند هزینه تمبر می‌ باشد.‌ شما باید در سال یک بار اظهارنامه خود را به اداره مربوطه ارسال نمایید. در این اظهارنامه باید اطلاعات دقیقی در رابطه با تغییرات و رویداد های مهم شرکت وجود داشته باشد. هزینه تمبر برای ارسال این نوع اظهارنامه در قبرس شمالی حدود ۱۰۰ یورو می‌ باشد که شما باید آن را پرداخت نمایید. هر شرکت موظف است سالانه یک مبلغ را به عنوان مالیات به دولت بپردازد و این مبلغ جزو هزینه‌ های ثبت شرکت در قبرس شمالی محسوب می‌ شود.

 

عدم پرداخت این هزینه می‌ تواند پیامد های بسیار بدی در پی داشته باشد. حتی پرداخت نکردن این هزینه می‌ تواند سبب باطل شدن مجوز فعالیت شرکت نیز شود. هزینه بعدی که افراد باید بپردازند هزینه ثبت نام و راه‌ اندازی شرکت می‌ باشد. این هزینه از ۱۲۰۰ یورو تا ۴۰۰۰ یورو متغیر می‌ باشد و افراد با توجه به مشورت‌ هایی که انجام داده‌ اند یکی از این هزینه‌ ها را باید بپردازند. در نظر داشته باشید که هیچ ارزانی بدون علت نیست و این موضوع نیز در هزینه‌ های ثبت شرکت صدق می‌ کند. در زمان قیمت دهی شرکت‌ ها به خدمات مختلفی دقت می‌ شود. پس بهتر است بیشتر از قیمت به کیفیت و سابقه شرکت مورد نظر توجه داشته باشید.

6

بررسی شرکت‌ های قابل ثبت در قبرس شمالی

در نظر داشته باشید شما باید با شرکت‌ های مختلف در قبرس شمالی آشنایی پیدا نمایید. زیرا برای ثبت هر کدام از این شرکت ها باید یک هزینه جداگانه ای بپردازید.‌ شما با توجه به میزان سرمایه و امکانات خود می‌ توانید یکی از این شرکت‌ ها را انتخاب نمایید. پس از پرداخت هزینه‌ های ثبت شرکت در قبرس شمالی شرکت مورد نظر خود را دایر کنید. شرکت بین المللی یکی از انواع شرکت‌ ها در قبرس شمالی می‌ باشد. افراد می‌ توانند با مجوز آن نیز در خارج از این کشور فعالیت‌ های خود را انجام دهند. فعالیت این شرکت شامل مالیات بر درآمد، سهم صندوق تامین کارکنان و حق بیمه می‌ باشنددرباره این شرکت ها هم میتوانید در سایت تورک استیت بیشتر بخوانید. شرکت در منطقه آزاد نیز یکی دیگر از انواع شرکت‌ ها در قبرس شمالی است. شما برای ثبت نام باید هزینه‌ های مورد نظر را بپردازید.

البته در نظر داشته باشید که با ثبت این شرکت نیازی نیست که مالیات بپردازید. تنها باید حق بیمه و صندوق تامین کارکنان را پرداخت کرده تا بتوانید از امکانات این شرکت استفاده کنید. شرکت تاجران انفرادی توسط اشخاص حقیقی تاسیس و اداره می‌ شوند. تمام مسئولیت این شرکت بر عهده یک شخص می‌ باشد. این شخص باید بتواند پرداخت مالیات و بیمه این شرکت را به درستی انجام دهد. این شرکت‌ ها تک مالکیتی هستند. مطمئناً شما با نام شرکت تضامنی آشنایی دارید. این شرکت‌ ها با مشارکت چند شریک ایجاد شده و فعالیت می‌ کنند و سود و زیان آن بر عهده یک شخص مسئول می‌ باشد. در نظر داشته باشید که سود و زیان این شرکت بر اساس سهمی که شرکا دارند مشخص شده و در بین آن ها به درستی تقسیم می‌ شود. هر سهام دار بر اساس سودی که دریافت می‌ کند باید مالیات بر درآمد را نیز بپردازد و این بر عهده شرکا می‌ باشد.

7

 

جمع‌ بندی هزینه های ثبت شرکت در قبرس شمالی

در نظر داشته باشید که شما با دانستن ریز جزئیات و هزینه ثبت شرکت در قبرس شمالی می‌ توانید این کار را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. سپس با برآورد قیمت یک تصمیم درست بگیرید. ابتدا بهتر است در رابطه با نوع شرکت مورد نظر بسیار تحقیق کنید. اگر در این زمینه سررشته‌ ای ندارید بهتر است از افراد متخصص اطلاعات لازم را دریافت کنید. شما با دانستن پردرآمد ترین و پرطرفدار ترین شغل‌ ها در قبرس شمالی می‌ توانید یک انتخاب درست داشته باشید. سپس با توجه به این شغل یک شرکت متناسب نیز دایر نمایید. به این صورت می‌ توانید در قبرس شمالی کسب و کار خود را راه‌ اندازی کرده و به یک درآمد بسیار عالی دست پیدا کنید.

بسیاری از افراد با پرس و جو و تحقیقات فراوان اقدام به تاسیس شرکت و ثبت آن در قبرس شمالی می‌کنند. این افراد پس از مدتی به سود دهی بسیار خوبی نیز دست پیدا می‌ کنند. اما بسیاری از افراد هستند که در این زمینه اهمال کاری کرده و بدون تحقیق و پرس و جو اقدام به ثبت شرکت در این کشور می‌ کنند. بسیاری از این افراد با ضرر های زیادی روبرو شده و پس از مدتی مجبور می شوند شرکت مورد نظر را جمع کرده و به کشور خود بازگردند. پس بررسی و تحقیق در این زمینه اهمیت بسیار زیادی دارد. همچنین شما با دانستن تمام هزینه‌ های ثبت شرکت در قبرس شمالی می‌ توانید یک برآورد اولیه از سرمایه خود داشته باشید. سپس با توجه به میزان بودجه‌ ای که در نظر گرفته‌ اید شرکت مورد نظر را دایر کنید.