پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اکثر آقایان به استایل شخصی خود اهمیت بسیار زیادی می دهند و به همین دلیل هدایایی مانند عطر و ادکلن آن ها را بسیار خوشحال می کند. اما با توجه به تنوع بسیار بالای انواع عطر و ادکلن انتخاب عطری مناسب برای آقایان اندکی دشوار است. به همین دلیل در ادامه این مطلب قصد داریم تا چند مدل از بهترین ادکلن های مردانه را به شما عزیزان معرفی کنیم. به این ترتیب می توانید با توجه به سلیقه و روحیات همسر یا پدر خود انتخاب درستی داشته و با خرید بهترین هدیه ممکن از آن ها قدردانی کنید.

image_1643561709

معرفی ادکلن مردانه لالیک مشکی

عطر های فرانسوی در تمامی دنیا محبوب و پرطرفدار هستند. به همین دلیل اگر عطری ساخت کشور فرانسه باشد می‌ توان با اطمینان خاطر آن را تهیه کرده و از خط بوی بالا ، ماندگاری و رایحه دلنشین آن اطمینان داشت. با توجه به اینکه روز مرد و پدر نزدیک است اکثر خانم ها به دنبال هدایای مناسبی برای همسران خود می گردند. اگر همسر شما به استایل خود اهمیت می دهد و همیشه شیک پوش و مرتب است مطمئناً ادکلن لالیک مشکی مردانه انتخاب مناسبی برایش خواهد بود. این ادکلن مردانه رایحه گرم و تند چوبی معطر دارد و به همین دلیل برای فصل پاییز و زمستان گزینه بسیار مناسبی است.

نت های اولیه این ادکلن سلطنتی شامل بوی چوب سرو می باشد که بعد از اولین اسپری به مشام می ‌رسد.

نت های میانی که با گذشت زمان کوتاهی از راه می رسند رایحه متبوع خس خس یا وتیور را دارند که باعث افزایش اعتماد به نفس می شوند.

و در انتها نت های پایانی که از چوب کشمیر و مشک تشکیل شده اند آرامش را به شما هدیه می دهند.

image_1643562042

معرفی ادکلن مردانه کرید اونتوس

ادکلن کرید اونتوس توسط تنها برند خصوصی و لوکس عطر و ادکلن جهان یعنی برند فرانسوی کرید خلق شده است. این ادکلن با رایحه خنک و تلخ مدیترانه ‌ای میوه ‌ای خود هر مرد سخت پسندی را راضی می کند. همچنین خط بوی بالا ، پخش بوی بی نظیر و ماندگاری طولانی مدت ادکلن مردانه اونتوس در کنار رایحه جادویی آن باعث شده تا انتخاب اول بسیاری از آقایان برای فصل بهار و تابستان باشد.

نت های اولیه این ادکلن از رایحه سیب ، آناناس ، انگور سیاه و ترنج تشکیل شده که باعث افزایش انرژی شما خواهند شد.

اما نت های میانی بیشتر دارای رایحه گلی هستند و شامل گل یاس ، گل رز ، توس و نعنای هندی می شوند. به همین دلیل حس شادابی و نشاط را در وجود شما زنده می کنند.

و نت های پایانی که بعد از مدت زمان طولانی از راه می رسند از گلسنگ ، مشک ، عنبر و وانیل تشکیل شده ‌اند که باعث بالانس روحی شما و افزایش آرامش و تمرکزتان خواهند شد.

معرفی ادکلن مردانه پارفومز د مارلی نیسان

بسیاری از آقایان ادکلن مردانه ای که از رایحه گرم و تلخ تشکیل شده باشد را به دیگر روایح ترجیح می ‌دهند. بنابراین می ‌توان ادکلن پارفومز د مارلی نیسان را انتخاب مناسبی برای این افراد دانست. این ادکلن مردانه اصل برای روز های سرد سال انتخاب بسیار مناسبی است و با توجه به رایحه بی نظیر و کیفیت بسیار بالایش به عنوان هدیه ای لوکس و ارزشمند شناخته می شود.

نت های آغازین این ادکلن از زعفران و لابدانیوم تشکیل شده اند که انرژی شما را افزایش می دهند.

نت های میانی شامل روایح گلی هستند که گویی شما را به میان دشتی پر از گل برده و احساس شادابی را به شما هدیه می کنند.

و نت های پایانی شامل نعنای هندی و روایح چوبی هستند که تمرکز شما را افزایش داده و آرامش روحی ‌تان را بیدار می کنند.

image_1643562211

معرفی بهترین عطر و ادکلن زنانه

خرید عطر و ادکلن مردانه مطمئناً به عنوان بهترین هدیه روز مرد شناخته شده و باعث خوشحالی پدر یا همسرتان خواهد شد. اما با توجه به این که اکثر بانوان همیشه شیک پوش و خوش استایلند در ادامه قصد معرفی بهترین عطر و ادکلن های زنانه را داریم که استایل شما را کامل می کنند.

عطر و ادکلن زنانه با رایحه ملایم و شیرین

بسیاری از بانوان انواع ادکلن زنانه با رایحه ملایم و شیرین را بیشتر از سایر روایح می پسندد چرا که این عطر ها در چهار فصل سال قابل استفاده بوده و با روحیه حساس بانوان همخوانی بیشتری دارند. برای این بانوان خوش سلیقه عطر زارا برایت رز زنانه انتخاب بسیار مناسبی بوده و باعث درخشش آن ها در میهمانی ها می شود. این عطر از رایحه ابتدایی رز ، رایحه میانی مشک و رایحه پایانی نعناع هندی تشکیل شده و بسیار آرامش بخش است.

اما اگر به دنبال عطر زنانه با ماندگاری طولانی و قیمت مناسب هستید عطر شنل چنس تندر زنانه را به شما پیشنهاد می دهیم که رایحه ملایم و شیرین گلی میوه ای دارد و موجی از انرژی های مثبت را به سوی شما روانه می کند.

ادکلن زنانه ایرانی با رایحه ملایم و شیرین

خوشبختانه مدتی است که بسیاری از برند های ایرانی انواع ادکلن زنانه با روایح مختلف را تولید می کنند که از خط بوی بالایی برخوردار بوده و قابلیت رقابت با برند های مطرح خارجی را دارند. برای مثال عطر مهران مدیری زنانه به عنوان یکی از محبوب ترین عطر های ایرانی شناخته می شود که در میان بانوان جایگاه ویژه ای را به دست آورده است. این برند دارای چهار مدل عطر زنانه می باشد که سه مدل آن یعنی عطر پلان ، عطر مینور و عطر ر مینور دارای رایحه اصلی ملایم و شیرین بوده و برای چهار فصل سال قابل استفاده هستند. نت های آغازین ، میانی و پایانی این عطر های محبوب از رایحه گل ها و میوه های مختلف تشکیل شده و به خوبی با روحیات بانوان ایرانی سازگاری دارند. همچنین دیگر عطر زنانه این برند عطر کلوزآپ نام دارد که با وجود رایحه گرم و شیرین و تلخ چوبی خود برای روز های سرد سال انتخاب مناسب تری است.

نحوه سفارش انواع عطر اورجینال

قدردانی از مادران و پدران کار سختی است و شاید تنها با هدیه دادن دشتی پر از گل بتوان زحمات آن ها را اندکی جبران کرد. اما وسعت دشت ها زیاد است و آغوش ما کوچک ! به همین دلیل بهترین روایح طبیعت را در بطری کوچکی گرد آورده ایم تا عطر آن دشت های پرگل را پیش چشم عزیزانتان زنده کند.

عطر مهران مدیری این هدیه ارزشمند است که با قیمت بسیار مناسب و با گارانتی اصالت مادام العمر توسط فروشگاه اینترنتی درین عطر به فروش می رسد. این فروشگاه با هدف ارائه انواع عطر و ادکلن اورجینال راه اندازی شده و علاوه بر عطر محبوب و پرطرفدار مهران مدیری انواع عطر و ادکلن خارجی از برند های مطرحی همچون دیور ، گوچی ، پرادا و ... را نیز با گارانتی اصالت مادام العمر به فروش می ‌رساند.

شما عزیزان می توانید با ورود به سایت این فروشگاه به آدرس https://dorinatr.com/ محصولات مورد نظر خود را در کوتاه ‌ترین زمان ممکن سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. همچنین پشتیبانی شبانه روزی درین عطر برای پاسخگویی به سوالات شما از طریق شماره ۰۲۱۲۲۸۶۸۹۷۸ در دسترس است.