پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ارزهای دیجیتال اکنون مورد توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران تازه‌وارد قرار گرفته است، در همین راستا امروز درباره بهترین سایت ارز دیجیتال صحبت خواهیم کرد.

اگر به دنبال خرید و فروش ارز دیجیتال هستید، باید از صرافی ارزهای دیجیتال استفاده کنید. این خدمات آنلاین اغلب مشابه کارگزاران بورس بوده و ابزارهایی را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، اتریوم و دوج کوین در اختیار شما قرار می دهند.

هنگام انتخاب بهترین صرافی ارزهای دیجیتال برای نیازهای خود، مهم است که به ارزهای پشتیبانی شده، قیمت‌گذاری، گزینه‌های برداشت و امنیت نگاهی بیاندازید. در همین راستا ما امروز بیشتر درباره سایت ارز دیجیتال و موارد پیرامون آن صحبت خواهیم کرد

سایت ارز دیجیتال

انواع صرافی‌های ارز دیجیتال

صرافی متمرکز

اولین و رایج ترین نوع سایت ارز دیجیتال، صرافی متمرکز است. صرافی های محبوبی که در این دسته قرار می گیرند عبارتند از Coinbase، Binance، Kraken، Exonyx و Gemini. این صرافی‌ها شرکت های خصوصی هستند که پلتفرم‌هایی را برای تجارت ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهند. این صرافی‌ها نیاز به ثبت نام و شناسایی دارند که تا بتوانند به‌عنوان یک واسطه قانونی عمل نمایند.

صرافی های ذکر شده در بالا همه دارای معاملات فعال، حجم بالا و نقدینگی هستند. صرافی های متمرکز با فلسفه بیت کوین همخوانی ندارند. آنها بر روی سرورهای خصوصی خود اجرا می‌شوند که امکان حمله به آن را بیشتر می‌کند. اگر سرورهای شرکت به خطر بیفتند، کل سیستم ممکن است برای مدتی خاموش شود.

صرافی غیرمتمرکز

صرافی های غیرمتمرکز به همان شیوه ای عمل می‌کنند که بیت‌کوین فعالیت دارد. یک صرافی غیرمتمرکز نقطه کنترل مرکزی ندارد. در عوض، این نوع صرافی درواقع یک سروری است که جای کنترل مرکزی درون یک سیستم در جهان پراکنده شده و کامپیوتر هر فرد بخش از سرور کلی را تشکیل می‌دهد، اگر یکی از این رایانه‌ها خاموش شود، تأثیری بر شبکه ندارد زیرا بسیاری از رایانه‌های دیگر به اجرای شبکه ادامه می‌دهند.

این نوع صرافی به شدت با یک شرکت کنترل سرور در یک مکان واحد متفاوت است. حمله به چیزی که به این روش گسترده و غیرمتمرکز شده است به طور قابل توجهی دشوارتر است و هر گونه حملاتی را غیر واقعی و احتمالاً ناموفق می‌سازد. به‌طورکلی می‌توان گفت صرافی‌های غیرمتمرکز با فلسفه اصلی ارزهای دیجیتال مطابقت بیشتری دارند.

بهترین سایت ارز دیجیتال

به نظر می رسد این روزها همه به دنبال ارز دیجیتال هستند. اما برای وارد شدن به این حوزه، به یک صرافی رمزنگاری نیاز است که در آن بتوانید ارزهای دیجیتالی مانند بیت‌کوین، اتریوم و دوج‌کوین را خرید و فروش کنید. ما در ادامه نوشتار بهترین سایت‌ ارز دیجیتال به شما معرفی خواهیم کرد.

صرافی اکس اونیکس

صرافی خرید ارز دیجیتال اکس اونیکس در کنار صرافی نوبیتکس و صرافی بیت ایمن یکی از بهترین سایت‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتال داخلی است که با ارائه خدمات گسترده و متنوع توانسته است، مشتریان داخلی را مجذوب خود سازد. تیم مجرب این وب‌سایت، با ارائه خصوصیات برتر، توانسته توجهات تریدرها را از سایت‌های معتبر و معروف خارجی معطوف به خود سازد.

صرافی خرید ارز دیجیتال اکس اونیکس

یکی دیگر ویژگی‌های مهم و بارز این صرافی که آن را از اکثر سایت ارز دیجیتال متمایز می‌کند بدون کارمزد بودن خرید و فروش ارزهای دیجیتال در آن است. بنابراین، تا دیر نشده با کلیک روی خرید ارز دیجیتال به سایت اکس اونیکس مراجعه کرده و با ثبت‌نام سریع و آسان در آن، با خیال آسوده به خرید ارزهای دیجیتال مشغول شوید.

اکنون پس از صحبت درباره صرافی اکس اونیکس می‌خواهیم در ادامه بحث سایت ارز دیجیتال ، درباره کوین بیس نکاتی را مطرح نماییم.

Coinbase

در حالیکه صنعت کریپتوکارنسی مملو از کوین‌های فیک و صرافی‌های نامطمئن شده است، کوین بیس تا حد زیادی توانسته خود را از مسائل دور نگه‌ دارد. Coinbase یک صرافی بسیار آسان برای استفاده را ارائه می‌کند. کوین بیس همچنین کیف پول‌های نگهبانی بیمه شده را برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ارائه می‌کند تا به‌آسانی بتوانند دارایی‌های خود را ذخیره کنند.

اکنون پس از صحبت درباره کوین بیس، در ادامه بحث سایت ارز دیجیتال می‌خواهیم درباره صرافی کش اپ صحبت نماییم.

Cash App

Cash App یک سیستم انتقال پول همتا به همتا است که بسیار شبیه به Venmo عمل می‌کند. این سرویس به کاربران این امکان را می‌دهد که پول غذا را تقسیم‌ کنند، به هم اتاقی خود اجاره پرداخت کنند، یا حتی از خرده فروشی که از Cash App پشتیبانی می‌کند، آنلاین خرید کنند. Cash App اساساً می تواند به عنوان یک حساب بانکی عمل کند و کاربران می توانند کارت های نقدی Cash App خود را داشته باشند.

Cash App همچنین به کاربران خود اجازه می دهد تا در سهام، صندوق های قابل مبادله بیت کوین سرمایه گذاری نمایند. شناسایی و استفاده از رابط موبایل اول که این صرافی از آن استفاده می‌کند، آن را برای سرمایه‌گذاران تازه‌وارد ایده‌آل می‌سازد.

Binance

صرافی بایننس یک سایت ارز دیجیتال است که در سال 2017 با تمرکز قوی بر تجارت آلتکوین تأسیس شد. از نوامبر 2021، بایننس بر فضای مبادلات جهانی تسلط دارد و روزانه بخش قابل توجهی از حجم معاملات ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد اغراق نخواهد بود که بگوییم بایننس یکی از مهم‌ترین و بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان است.

سایت ارز دیجیتال بایننس

بایننس برای افرادی مناسب است که می‌خواهند در آلتکوین های کمتر شناخته شده معامله کنند یا در آنها سرمایه‌گذاری کنند. بایننس بیش از 50 ارز دیجیتال مختلف را برای معامله ارائه می‌دهد و گزینه خوبی کسی است که خواهان نمودارهای پیشرفته تر از اکثر صرافی های دیگر است.

لب کلام

ارزهای رمزنگاری شده توانسته‌اند توجهات زیادی را به‌خود جلب نمایند. اگرچه همچنان بیت‌کوین و اتریوم بر این فضا تسلط دارند، اما آلت‌کوین‌های متعددی هم وجود دارند که با جهش‌های ناگهانی و یا برنامه‌ریزی دقیق می‌توانند سود خوبی را برای ما به ارمغان بیاورند.

از آنجایی که تعداد ارزهای دیجیتال در بازار همچنان در حال گسترش است، سرمایه‌گذاران گزینه های بیشتری نسبت به قبل برای مبادله پول نقدی که به سختی به دست آورده اند با پول دیجیتال غیرمتمرکز دارند. اینترنت مملو از داستان های ترسناک هکرهایی است که از صرافی ارزهای رمزنگاری با محافظت ضعیف کلاهبرداری می‌کنند. این مسئله، انتخاب دقیق یک پلت فرم معاملات ارز دیجیتال را قبل از سرمایه‌گذاری ضروری‌تر می‌سازد، در همین جهت ما امروز تلاش کردیم بهترین سایت ارز دیجیتال را به شما معرفی نماییم، تا بتوانید با اطلاعات کامل و دقیق درباره پلتفرم معاملاتی خود تصمیم‌گیری نمایید.