پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

با گسترش بازارهای رمزنگاری و ارزهای دیجیتال در سال های اخیر، تعداد افراد علاقمند به این صنعت به صورت تصاعدی در حال افزایش است.

یکی از مهم ترین دلایل پیوستن افراد به بازار ارزهای دیجیتال، میزان تنوع و بازدهی بالای آنها می باشد. اما بازار ارزهای دیجیتال نیز مانند سایر بازارهای مالی دارای نوسان و ریسک از دست دادن سرمایه می باشد.

به همین دلیل، بسیاری از سرمایه گذاران با تجربه جهت تضمین سود و سرمایه خود اقدام به راه اندازی صرافی آنلاین خرید و فروش ارز دیجیتال کرده‌اند.

همچنین، با توجه به مزایای بسیار زیادی که صرافی های خرید و فروش ارز دیجیتال ارائه می دهند، بسیاری از افراد تازه وارد به این بازار نیز به راه اندازی صرافی آنلاین علاقه پیدا کرده‌اند.

شرکت طراحی وب سایت و اپلیکیشن رابسانا

 

 

شرکت رابسانا با بررسی و ارزیابی دقیق بازارهای مختلف ارزهای دیجیتال و میزان علاقه و تمایل افراد برای پیوستن به این بازارها، اسکریپت های مختلفی را در این زمینه توسعه داده است.

اسکریپت های صرافی ارز دیجیتال طراحی شده توسط رابسانا به گونه‌ای طراحی شده است که برای راه اندازی و مدیریت آن به هیچگونه دانش فنی و تخصصی نیاز نخواهید داشت و در مدت زمان بسیار کوتاهی قادر خواهید بود که صرافی اختصاصی خود را راه اندازی نمایید.

اسکریپت صرافی متمرکز ارز دیجیتال ایکس کوین

یکی از محصولات پرطرفدار و محبوب رابسانا، اسکریپت صرافی ارز دیجیتال ایکس کوین می باشد.

با استفاده از این اسکریپت شما می توانید یک صرافی متمرکز ارز دیجیتال را راه اندازی کنید. از آنجایی که امنیت یکی از مهم ترین مباحث در بازار ارزهای دیجیتال می باشد؛ کارشناسان رابسانا در خصوص امنیت این اسکریپت تمامی پروتکل های امنیتی مدرن را اتخاذ نموده به طوری که دیگر هیچ مهاجمی قابلیت هک و سوء استفاده از این صرافی را نخواهد داشت.

همچنین، از آنجایی که این اسکریپت، اسکریپت یک صرافی متمرکز می باشد، به این معنی است که مدیر وب سایت، تمامی اطلاعات کاربران از جمله اطلاعات شخصی، سوابق معاملاتی و تمامی فعالیت های صورت گرفته را در اختیار دارد. با در نظر گرفتن این قابلیت، می توانید سرمایه تمام کاربران را ایمن نگه داشته و دارایی های آنها را ضمانت کنید.

این موارد تاثیر بسیار زیادی در جلب اعتماد کاربران و بازدیدکنندگان نسبت به استفاده از خدمات وب سایت شما دارد.

سایر امکانات موجود در این اسکریت معاملاتی ارز را نیز در ادامه مشاهده خواهید کرد:

- مدیریت کاربران:

نظارت و پیگیری تمام فعالیت های کاربران به صورت زنده توسط داشبورد یکپارچه سازی شده

- پرداخت سریع

پشتیبانی از درگاه های مختلف جهت سهولت در واریزها و برداشت ها

IP Tracking - 

سیستم پیگیری IP جهت مدیریت کاربران و پیشگیری از فعالیت های خرابکارانه

 - احراز هویت ساده

بررسی سریع و دقیق اسناد ارائه شده توسط کاربران جدید

- احراز هویت دو مرحله‌ای

حفاظت از حساب کاربری مشتریان با یک لایه امنیتی اضافی

- فایروال محلی

حفاظت از کاربران و تراکنش هایشان در برابر حملات مخرب و بدافزارها

- تاریخچه تراکنش ها

نگهداری از سوابق تمامی تراکنش ها جهت بهبود فرایندها و جلوگیری از کلاهبرداری

- آنالیزها و گزارشات

آنالیز اطلاعات کاربران و پلتفرم جهت شناسایی روش های پیشرفت در بازار

علاوه بر موارد فوق، متخصصان رابسانا با ادغام و یکپارچه سازی موتور تطبیق سفارش در اسکریپت متمرکز صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال ایکس کوین، باعث شده‌اند تا پس از ثبت سفارش، سایر مراحل به صورت کاملا اتوماتیک انجام شود.

جمع بندی:

همانطور که تاکنون متوجه شده‌اید، با راه اندازی یک وب سایت صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال حرفه‌ای، قادر خواهید بود که بدون ریسک سرمایه به کسب سود از این بازار رو به رشد و درخشان مشغول شوید.

همچنین، یکی دیگر از دلایل محبوبیت مجموعه رابسانا، بخش پشتیبانی آن می باشد. زیرا کارشناسان بخش پشتیبانی در تمام مراحل در کنار شما خواهند بود تا تمامی سوالات و ابهامات شما را به بهترین نحو و در کوتاه ترین زمان برطرف نمایند تا بتوانید وبسایتی مطابق با سلیقه و انتظارات خود راه اندازی نمایید.