پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اخیرا متوجه شدیم قیمت های کاذب در حوزه طراحی سایت بسیار است و افرادی سودجو از ناآگاهی هموطنانمان در این زمینه سو استفاده می کنند از این رو تصمیم گرفتیم در این نوشته شرکت همیار سایت را به مخاطبان خود معرفی کنیم.

این شرکت که به صورت تخصصی در زمینه طراحی سایت با سابقه ای طولانی مشغول به کار هستند خوشبختانه قیمت هایی منصفانه و بعضا ارزان برای کمک به کسب و کارهای کوچک روی سایت های خود می گذارند.قیمت سایت ها با توجه به امکانات و زمان ساخت آنها تعیین می شود و بسته به خواسته مشتری و نوع کاری آنها می تواند متفاوت باشد.

به عنوان مثال،برخی شرکت های بزرگ به دلیل درخواست امکانات زیاد برای سایت خود،نمی توانند با سایت های ساده با امکانات کم امورات خود را پیش ببرند از این رو طراحی سایت باید تخصصی تر صورت بگیرد.بزرگترین اختلاف قیمت ها در همین حوزه اتفاق می افتد و به بهانه اختصاصی بودن طراحی،هزینه های گزاف از مشتری دریافت می شود.اما خوشبختانه می توانید برای طراحی سایت اختصاصی خود از طریق همیار سایت اقدام کنید و بدون نیاز به هزینه های اضافی و سرسام آور،هر امکاناتی را که لازم دارید از این تیم حرفه ای درخواست کرده و تحویل بگیرید.

آیا طراحی سایت برای همه الزامی است؟

در دوران کرونا اهمیت فضای وب در فروش و موفقیت کسب و کارها بیشتر از گذشته مشخص شد.واقعیت این است که داشتن یک وبسایت کمک های بسیار زیادی به بیزینس افراد می کند اما دلیل اینکه هنوز هم افرادی هستند که سایتی برای خود در نظر نگرفته اند،قیمت های بالای آن است.خوشبختانه این مشکل با طراحی سایت همیار سایت حل شده و با قیمت هایی معقول می توانید هر کسب و کاری که دارید،یک سایت برای خود در نظر بگیرید.

بسیاری از جوانان و حتی نوجوانان کسب و کارهای نو خود رو در فضای اینترنتی شروع کرده اند.آژآنس دیجیتال مارکتینگ همیار سایت طرحی را در نظر گرفته است که با طراحی سایت های با امکانات کم اما ضروری و با قیمت مناسب،کمک بسیار بزرگی به این افراد بکند و باعث تشویق افراد جوان در زمینه کسب و کار اینترنتی بشود.

خوب است حالا که از کسب و کارهای نو و جوانان کم تجربه سخن گفتیم،به این نکته اشاره کنیم که افرادی سودجو وجود دارند که کمبود بودجه جوانان را درک می کنند و از این قضیه استفاده می کنند.به این صورت که برخی شرکت ها در ازای عدم دریافت هزینه و یا هزینه بسیار پایین،قالبی رایگان و آماده روی سایت مورد نظر قرار می دهند که حاوی کدهای مخرب و یا تبلیغاتی است و این کد ها با گذر زمان می توانند فعال شده و ضررهای جبران ناپذیری به صاحب سایت وارد کنند چرا که مالک ناچار است برای طراحی سایت جدیدی اقدام کند.

اگر بخواهیم به طور خلاصه مزایای داشتن سایت را توضیح دهیم،باید بگوییم که اولین مزیت آن محترم شمردن مشتریان و مخاطبان شماست.به عنوان مثال بسیاری از شرکت های تولیدی،خدماتی و غیره به طراحی سایت نمایشگاهی روی آورده اند به خصوص آنهایی که در سطح بین الملی فعالیت دارند.این سایت ها دارای ظاهری بسیار شیک،ساده و کاربردی هستند و مشتری را به خوبی هدایت می کنند و بدون نیاز به مراجعه فیزیکی مشتری،با امکانات قرار داده شده در سایت به راحتی می توانند امور تجاری خود را بگذرانند.در این میان شرکتی که سایت خود را راه اندازی نکرده است،قطعا سهم بزرگی از بازار را از دست می دهد چرا که نیازهای مشتری را محترم نشمرده است.

از دیگر مزایای اقدام با طراحی سایت همیار سایت در تهران،می توان به افزایش فروش و جذب مشتری جدید اشاره کرد.امور طراحی سایت به گونه ای در این شرکت انجام می شود که در انتهای کار سایتی پرسرعت و بهینه تحویل مشتری داده می شود و در صورت تمایل برای دریافت خدمات سئو سایتشان،می توانند از آفرهای ویژه این تیم استفاده کرده و خود را به نتایج برتر گوگل برسانند و درآمدزایی بیشتری داشته باشند.

روند سفارش طراحی سایت همیار سایت

قبل از هر کاری بهتر است یک مشاوره رایگان بگیرید.احتمالا به همه امکانات نیاز نخواهید داشت و شرکت های کلاهبردار می توانند با دادن امکانات اضافی،هم سرعت سایتتان را به طور محسوسی کاهش دهند و هم قیمت را به شدت افزایش دهند.

پس از مشاوره که می تواند هم به صورت تلفنی و هم به صورت ملاقات حضوری باشد،طرح کلی و نقشه سایت طراحی شده و جزئیات پیشنهادی آن با کارفرما در میان گذاشته می شود.پس از توافق نهایی به سرعت یک تیم متخصص جوان اما با تجربه شروع به آماده کردن سایت خواهند شد و در اسرع وقت آن را تحویل خواهند داد.

یکی دیگر از مزایای همکاری با همیار سایت،آموزش رایگان مدیریت محتوا در وبسایتتان است.متاسفانه مشاهده می شود برای دریافت مبالغ بیشتری از مشتری،کار با سایت به آنها آموزش داده نمی شود و در قالب یک پکیج،ادمین وبسایت برای افراد ناآگاه در نظر گرفته می شود که خدمات ادمین ماهانه میلیونی از جیب کارفرما کسرخواهد کرد.

در صورت بروز هرگونه مشکل و یا ابهام،تا شش ماه الی یکسال پشتیبانی رایگان برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

 

سخن نهایی خطاب به مالکان کسب و کارها

دنیای وب را دست کم نگیرید و مانند یک بیزینس من واقعی،از هر فرصتی برای افزایش درآمد خود استفاده کنید.در حال حاضر داشتن سایت یکی از نیازهای ضروری شما محسوب می شود و اکر تا کنون اقدام نکرده اید همین حالا برای طراحی سایت خود با شرکت همیار سایت در ارتباط باشید.