پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

قیمت ورق استیل به علت وارداتی بودن، تا حد زیادی به نرخ دلار بستگی دارد. پس بهتر است در چنین شرایطی برای اطلاع از شرایط خرید و قیمت روز ورق استیل، از منابع معتبرتری استعلام بگیرید. در همین راستا شرکت پخش آهن آلات کلیدآهن بهترین گزینه برای آگاهی از لیست قیمت ورق استنلس استیل است.

جهت مشاهده آنلاین و روزانه قیمت ورق استیل در kilidahan؛ بزرگترین فروشگاه اینترنتی انواع ورق استیل همچون : دکوراتیو ، صنعتی ، ۳۰۴ ، ۳۱۰ ، ۳۱۶ ، ۴۳۰ و... می توانید به نشانی (kilidahan.com) مراجعه نمایید.

اگر بخواهیم به صورت کلی تر درمورد قیمت ورق استیل نظر بدهیم، شاید چندان موضوع قابل توجهی نباشد اما نکته ای که دارای اهمیت، این است که قیمت نیکل تاثیر مستقیمی بر روی نرخ ورق استیل دارد. اگر بخواهیم یک مثال ساده داشته باشیم، ورق استیل ۳۰۴ یکی از پرمصرف ترین ورق های استیل در جهان می باشد در حدود ۸ درصد نیکل دارد.

از آنجایی که ورق استنلس استیل در حجم بالا تولید می شود، خرید مواد اولیه به صورت روزانه و هفتگی انجام می شود و در این فاصله هزینه های خرید به صورت نوسانی دچار تغییر می شود و به صورت مستقیم تاثیر مثبت و یا منفی خود را بر روی هزینه خرید ورق استیل می گذارد.

موضوع مهم دیگر در تعیین قیمت روز ورق استیل، آلیاژ به کار برده شده است. شاید شما هم می دانید ورق استیل انواع مختلفی دارد که برخی از آنها عبارتند از ورق استیل ۳۰۴ نگیر، ورق استیل ۳۱۶، ورق استیل ۳۲۱ ضد سایش، ورق استیل ۴۳۰ بگیر، ورق استیل ۳۰۹ نسوز که قابلیت تحمل دما بالا را دارد. همچنین قیمت ورق استیل ۳۱۶، با توجه به اینکه درصد نیکل بالا در ترکیب شیمایی، گران تر از ورق استیل ۳۰۴ است.

و اما نکته دیگر این است که بها ورق استیل با توجه به ضخامت گرید ورق استیل مشخص می شود. در مرحله اول شاید تصور شود که آلیاژهایی با ضخامت پایین، مسلما قیمت کمتری در برابر ورق های استیل با ضخامت بالا دارند، اما این موضوع با حقیقت ماجرا کاملا متفاوت است.

جدیدترین تعرفه ورق استیل را در سایت کلیدآهن ببینید!

اولویت و استانداردهای شرکت کلیدآهن بر محور رضایت مشتری و ارائه محصولات باکیفیت می باشد. همچنین فروشگاه اینترنتی کلیدآهن سعی دارد تا لیست قیمت ورق استیل به صورت عادلانه ای ارائه دهد و به همین جهت این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که تمامی محصولات خود را با بهترین متریال و کیفیت ارائه می دهد.

فروشگاه اینترنتی کلیدآهن، مرکز فروش ورق استیل را به صورت کویل، ورق استیل برشی و ورق استیل فابریک از کارخانه به صورت پالت شده می باشد. انواع ورق استیل نازک و ضخیم در اشکال، سطوح، وزن، ابعاد و ضخامت های مختلف با توجه به نیاز مشتری وجود دارد.

اگر شما هم می خواهید نمودار قیمت ورق استیل آسانسور، ۳۰۴ نگیر، بگیر، ۳۰۴ خش دار، تایوانی و قیمت ورق استیل دکوراتیو و قیمت وق استیل طلایی را به صورت روزانه مشاهده کنید؛ می توانید به سایت کلیدآهن مراجعه کنید. البته اگر می خواهید از آخرین خبرها و اطلاعیه ها در رابطه با قیمت ورق استیل ۱۴۰۱ مطلع شوید، وبسایت کلیدآهن و مشاوره گرفتن از کارشناسان و متخصصان بهترین راه حل برای چنین کاری می باشد.

منبع