فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف بیش از 100 میلیون ریال کالای قاچاق در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد طی یک هفته گذشته خبر داد.

کشف بیش از 100میلیون ریال کالای قاچاق در هنگ مرزی تایباد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ماشاالله جان نثار گفت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و همچنین حمایت از تولیدات داخلی، مرزبانان این هنگ در طول یک هفته گذشته با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، موفق شدند مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق را در پست کنترل و مراقبت مرزی هنگ مرزی تایباد کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با اشاره به جلوگیری از قاچاق هرگونه کالا در راستای تحقق شعار سال ((رونق تولید))، خاطر نشان کرد: ارزش این کالاها بر اساس برآورد کارشناسان 104 میلیون و 560 هزار ریال اعلام شده است و در این رابطه چندین متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند، این اقلام قاچاق از جمله برنج، روغن، شیرخشک، مرغ بوده است.

وی یادآور شد : مرزبانان با عزمی راسخ با افراد سودجو و فرصت طلب برخورد می‌کنند و جلوگیری از قاچاق این حجم از کالاها نشانگر تلاش و زحمات شبانه روزی مرزبانان غیور و انقلابی در راستای برخورد قاطع با قاچاق کالا بوده و امید است روز به روز شاهد پیشبرد این امر باشیم.