پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در دنیا محصولات و مدل های زیادی در زمینه ماشین لباسشویی وجود دارد که در این بین نام سه مدل از لباسشویی در برند های ال جی و سامسونگ در جمع بهترین لباسشویی های هستند که این بررسی ها طبق فروشگاه اینترنتی سلام بابا انجام شده و در ادامه به معرفی این سه مورد همراه با لیست قیمت کامل خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

1-لباسشویی ال جی F4V5

ماشین لباسشویی ال جی V5 از جمله لباس‌شویی ‌های خوش طرح و خوش فروش بازار به حساب می‌آید. این محصول از تولیدات شرکت خوش‌نام و معروف ال‌جی است. ال‌جی از غول‌های سازنده ی جهان است؛ که در طراحی محصولات الکتریکی تبحر زیادی دارد؛ و در بازار و میان کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار است. f4v5 از طراحی شیک و همه پسندی بهره‌مند است؛ با این وجود نمای دلنوازی را به آشپزخانه‌ی شما می‌بخشد.

طراحی F4V5

اولین چیزی که در نگاه چشم کاربر را می‌گیرد؛ و آنان را به خرید وا می‌دارد؛ طراحی محصول می‌باشد. امروزه همه در پی شیک و مدرن سازی دکوراسیون منزل خود هستند؛ به این دلیل است؛ محصولاتی را انتخاب می‌نمایند؛ که ظاهری آراسته داشته باشد. از برترین و با کیفیت محصولات در این زمینه ماشین لباس شویی 9 کیلو ال‌جی F4v5 است؛ که این برند در سال 2020 از آن رونمایی کرده؛ و آن را در دید عموم گذاشت. این دستگاه از طراحی شیک و منحصر به فردی برخورداراست؛ که همه‌ی نگاه ها را به سوی خود متمایل می‌کند. از هر زاویه به این لباس شویی نگاه کنیم؛ شاهد توانایی و قدرت سازندگان ماهر و خلاق ال‌جی می‌باشید‌.بدنه‌ای این محصول را از استیل ضد زنگ ساخته‌اند؛ تا کاربران در مقابل هزینه ای که پرداخت می‌کند؛ سالیان سال از آن استفاده کنند؛ و شاهد پوسیدگی در بدنه نباشند. رنگ این محصول نقره‌ای است؛ رنگ سفید آن نیز موجود است؛ با این وجود کاربران با توجه به شرایط محیط دکوراسیون هر کدام را که می‌خواهند؛ خریداری نمایند. در قسمت بالای این محصول یک پنل نمایشگر را تعبیه نموده‌اند؛ که بر روی آن دکمه‌های لمسی را کار گذاشته‌اند؛ که تنها با لمس ان‌ها می‌توانید.

برنامه های سشتشو F4V5

ال‌جی این برند نامی برای بازدهی و رضایت دوچندان کاربران 14 برنامه را در طراحی و ساخت لباس شویی F4v5 کار گذاشته است. این برنامه‌ها شامل: شستن لباس‌های ابریشمی، لباس‌های کتانی؛ لباس‌های قاطی، شستن لباس‌های ورزشی، شستن اقتصادی، شستن لباس‌ها در ۳۰ دقیقه‌، لباس‌های ظریف و نازک، خشک کن، و.... و پنج برنامه‌ی دیگر که کارایی بالایی را در اختیارتان می گذارند. همه‌ی این برنامه‌ها برروی ولوم درج شده‌اند؛ که با چرخاندن به کارایی ان‌ها دسترسی پیدا می‌نمایید‌. شما در هنگامی که عجله دارید و زمان کافی برای صبر کردن ندارید.

2-لباسشویی ال جی F2J3

ماشین لباسشویی FH2J3QDNP0 یکی از ماشین لباس شویی های 7 کیلویی بادوام و زیبای شرکت ال جی است. این ماشین لباسشویی مجهز به موتور دایرکت درایو است. موتور Inverter Direct Drive علاوه بر کاهش مصرف انرژی، سر و صدای بسیار کمی را تولید میکند و طول عمر بیشتری نسبت به سایر موتورهای موجود در محصولات دیگر دارد و شرکت ال جی دوام و ماندگاری موتور این محصول را تا 10 سال تضمین کرده است. ماشین لباسشویی LG FH2J3QDNP0 با برخورداری از رتبه انرژی +++A از انرژی بسیار کمی هنگام شستشوی لباس ها استفاده میکند. این ماشین لباسشویی با برخورداری از فناوری حرکات 6 گانه هنگام شستشو لباس ها را به جهت های مختلف حرکت داده و باعث تمیزی بیشتر، مراقبت از البسه و همچنین از بین بردن تمامی لکه های موجود روی لباس میشود. از دیگر مزیت های FH2J3QDNP0 الجی مجهز بودن این ماشین لباسشویی به فناوری TurboWash میباشد. به کمک این فناوری لباس ها در مدت زمان کمتری فوق العاده تمیز شسته میشوند و در نتیجه در مصرف انرژی نیز صرفه جویی خواهد شد. ماشین لباسشویی 7 کیلویی الجی FH2J3QDNP0 با پشتیبانی نرم افزار ThinQ قابلیت اتصال به تلفن همراه را برای شما فراهم میکند. از این طریق میتوانید به تنظیمات ماشین لباسشویی بپردازید، از عیب های به وجود آمده مطلع شوید و هشدار ها را از طریق تلفن همراه هوشمند دریافت کنید. FH2J3QDNP0 ال جی از صفحه نمایش LED و لمسی برخوردار است.

ماشین لباسشویی الجی FH2J3QDNP0 مجهز به نرم افزار ThinQ

شرکت LG امروزه بیشتر ماشین لباسشویی خود را به برنامه ThinQ مجهز کرده است تا با استفاده از تلفن همراه به راحتی بتوانید به تنظیمات دستگاه خود بپردازید. به کمک نرم افزار ThinQ میتوانید از طریق تلفن همراه هوشمند به دانلود برنامه های جدید برای ماشین لباسشویی FH2J3QDNP0 بپردازید، وضعیت شستشو را کنترل کنید و یا هشدار پایان برنامه را از طریق تلفن همراه دریافت کنید. این برنامه با قابلیت تشخیص هوشمند مشکلات احتمالی دستگاه را با اخطار روی تلفن همراه به شما اعلام میکند تا در صورت نبود تکنسین فنی نیز از مشکلات دستگاه مطلع شوید و با راه حل های ارائه شده مشکل دستگاه را برطرف نمایید. نرم افزار ThinQ را میتوانید برای سیستم عامل های اندروید و IOS از لینک های زیر دانلود و نصب کنید و سپس به کنترل و تنظیمات ماشین لباسشویی الجی FH2J3QDNP0 از طریق تلفن همراه بپردازید.

3-لباسشویی سامسونگ WW80

ماشین لباس‌شویی سامسونگ WW80 یکی از محصولات خوش ساخت و با کیفیت عالی شرکت سامسونگ است که قادر است شستشوی لباس‌های شما را به بهترین نحو انجام دهد. این ماشین لباسشویی 14 برنامه مختلف برای شستشوی لباس‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد که این یک ویژگی جذاب برای این محصول محسوب می‌شود. فناوری‌های جدید و مدرنی در ساخت این محصول به کار رفته است که باعث می‎شوند تا هر کدام کارایی بخصوصی را برای شما ارائه دهند. فناوری Bubble Soak به کار رفته روی لباسشویی 8 کیلویی سامسونگ WW80 باعث می‌شود تا سر سخت‌ترین لکه‌های موجود بر روی لباس‌های شما از بین رود. همچنین باید گفت که سامسونگ این ماشین لباسشویی را به موتور Digital Inverter مجهز کرده است که در عملکرد طولانی مدت آن شاهد سر و صدای کمی از آن خواهید بود.

شستشوی کامل با آب سرد توسط تکنولوژی حباب ساز

یکی دیگر از امکانات فوق العاده ماشین لباسشویی سامسونگ دو درب عبارت است از تکنولوژی اکو بابل. این قابلیت امکان نفوذ بیشتر آب و مواد شوینده را به عمق تار و پود پارچه افزایش داده و لکه های بسیار عمیق را سریع تر از بین می برد. حتی با آب سرد 15 درجه نیز می توانید توسط ماشین لباسشویی سامسونگ اصلی شستشویی کامل و با کیفیت داشته باشید.

ماشین لباسشویی سامسونگ ادواش مدل WW80 حباب ساز علاوه بر کاهش مصرف انرژی و افزایش کیفیت شستشو، از بافت و رنگ البسه نیز حفاظت خواهد کرد و طول عمر آنها را افزایش می دهد. به طور معمول با شستن مکرر لباس، رنگ و بافت آنها تغییر خواهد کرد، ولی این لباسشویی، پروسه پوسیدگی و رنگ پریدگی را به تاخیر می اندازد.

لیست قیمت لباسشویی

آخرین لیست قیمت ماشین لباسشویی های موجود در بازار طبق قیمت گذاری فروشگاه اینترنتی سلام بابا

قیمت (تومان)

ظرفیت (کیلوگرم)

مدل

مارک

18/800/000

10.5

F4V5

ال جی

15/400/000

9

F4J6

ال جی

32/000/000

12

FH6G1

ال جی

10/500/000

7

FH2J3

ال جی

12/000/000

8

WW80

سامسونگ

14/000/000

9

WW90

سامسونگ

9/400/000

7

WW70

سامسونگ