پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

با توجه به اینکه اکثر فروشگاه های اینترنتی در شب یلدا که طولانی ترین شب سال در آذرماه می باشد تخفیف های ویژه ای قرار داده اند فروشگاه اینترنتی بزک رو بر این شد تا با یک تخفیف ویژه 40 درصدی بر تمامی محصولات اینترنتی در شب یلدا آفر فوق العاده داشته باشد، این مورد از ویژگی ها و تفاوت های بزک رو بر سایر فروشگاه های اینترنتی حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی است.در ادامه محصولات مهم برای آفر ویژه را از دست ندهید:

توضیحی مختصر در مورد برند فروشگاه اینترنتی بزک رو :

امروزه خرید محصولات آرایشی و بهداشتی همچون پاک کننده آرایش صورت، شامپو بدن بچه، صابون بچه، شامپو بچه، ماسک مو، شامپو مو، نرم کننده مو و کرم مو باید با دقت بسیار زیادی انجام شود. به خصوص محصولاتی که برای کودکان انتخاب می‌ شود باید در برندهای معتبر باشد، زیرا پوست بچه ها بسیار حساس است و اگر از محصولات مناسب استفاده نگردد ممکن است مشکلات جبران ناپذیری را ایجاد ایجاد کند. بزک رو یک فروشگاه فوق العاده برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی مخصوص بزرگسالان و کودکان می باشد که شما می توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه تمامی محصولات مورد نیاز خود را در کیفیت های فوق العاده تهیه نمایید. 

  • بزک رو فروشگاه ها آنلاین هست و با خرید اینترنتی از آن ها باعث کاهش ترافیک و همچنین کاهش آلودگی هوا می شوید.
  • همچنین به از بین رفتن تمامی مراجعه های حضوری در فروشگاه‌ها خاتمه می دهید.
  • هنگام خرید هم می توانید به صورت آنلاین و هم به صورت پرداخت در محل سفارش خود را تحویل بگیرید.
  • انجام سفارش فقط در چند دقیقه و با چند کلیک ساده انجام می پذیرد است و نیاز به وقت زیاد ندارد.
  • حمل و ارسال کالا بیشتر بر عهده فروشگاه ها می باشد که ضمانت بازگشت وجه و ضمانت تعویض کالا را نیز بر عهده دارند.
  • دسترسی داشتن به توضیحات کامل محصولات نیز از ویژگی های بزک رو می باشد.

تخفیفات ویژه بزک رو در شب یلدا : 

  • خرید مداد چشم:

خانم ها برای زیبایی و جلوه بیشتر چشم از مداد چشم استفاده می کنند. این وسیله را به عنوان یکی از لوازم آرایشی چشم می دانند که با کمک آن می‌ توان فرم چشم ها را اصلاح نمود. استفاده از مداد چشم برای فرم دهی و زیبا سازی چشم ها بسیار راحت است. علاوه بر آن پاک کردن این محصول نیز آسان می باشد. به طور کلی افرادی که می خواهند چشم های درشت تر و کشیده تر داشته باشند از مداد چشم استفاده می ‌کنند.  اما توجه داشته باشید که خرید مداد چشم با کیفیت اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا ارتباط نزدیکی با چشم ها دارد. البته بهتر است بدانید که د بزک رو تمامی وسایل آرایشی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و شما می‌توانید بدون نگرانی خرید نمایید.

  • خرید خط چشم:

یکی دیگر از وسایل آرایشی چشم خط چشم می باشد. خط چشم ها نیز باعث درشت شدن چشم ها می شوند. بنابراین افرادی که به دنبال ایجاد یک هارمونی مناسب با پوست خود می باشند و ماندگاری آرایش برای آن ها اهمیت زیادی دارد، باید در انتخاب خط ‌چشم بسیار دقت کنند. امروزه خط چشم های متفاوتی در بازار وجود دارد. از جمله خط چشم مدادی، خط چشم ماژیکی، خط چشم ژله ای و خط چشم مویی که هر کدام از این موارد دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند و افراد با توجه به سلیقه و همینطور نیاز خود از این خط چشم ها را استفاده می ‌کنند. در فروشگاه اینترنتی بزک رو نیز انواع خط چشم در برندهای مختلف موجود است‌.

  • خرید خمیر دندان:

همانطور که می دانید دندان ها در زیبایی ظاهری و جذابیت لبخند نقش بسیار زیادی دارند اما سلامت دندان ها نیز بسیار مهم می‌ باشد. زیرا اگر سلامتی آن ها دچار مشکل گردد می تواند دردهای وحشتناکی را به همراه داشته باشد. ساده ترین روش های مراقبت از دندان ‌و لثه‌ ها مسواک زدن می باشد. اما برای انجام این کار باید از خمیردندان مناسب نیز استفاده کنید. یک خمیردندان خوب باید بتواند به راحتی جرم و پلاک که بر روی مینای دندان ایجاد شده است را از بین ببرد. همچنین از پوسیدگی مینا و ریشه دندان جلوگیری کرده و موجب رفع بوی بد دهان گردد. امروزه خمیردندان ها در برند های متفاوت تولید شده اند و شما می ‌توانید با توجه به کاربرد آن ها محصول مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی بزک رو خریداری نمایید. 

  • خرید کرم مو:

همانطور که گفته شده مراقبت از مو به روش های مختلفی انجام می شود یکی از این مراقبت ها استفاده از کرم مو است. کرم موی یکی از جدیدترین محصولات در زمینه مراقبت از موها می باشد و دارای انواع مختلفی است. در بزک رو انواع کرم مو شامل کرم مو آبرسان، کرم مو روغنی و … وجود دارد که شما می توانید با خیال راحت محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایید.

  • خرید روغن مو:

یکی از محصولات بسیار عالیه بزک رو که باعث می گردد موهای شما صاف و درخشان شود روغن مو است. در واقع روغن مو یک محصول فوق العاده و مخصوص برای افرادی می باشد که موهای ضخیم و زبری دارند. علاوه بر آن افرادی که دارای موهای نازک هستند نیز می ‌توانند از این محصول استفاده کنند. در هر صورت با هر نوع موی می ‌توانید از خواص فوق‌ العاده ‌ای که روغن مو دارد استفاده نمایید. بنابراین اگر می خواهید که مشکلاتی مانند موخوره از بین رفته و موهایتان زیبا و درخشنده گردد می توانید از روغن مو استفاده نمایید. علاوه بر آن روغن مو باعث محافظت در برابر نور خورشید شده و نوعی جوان کننده به شمار می رود.