پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ممکن است دغدغه بسیاری از افراد باشد که بهترین کلینیک دندانپزشکی در غرب تهران را بشناسند. هم‌اکنون در سطح تهران کلینیک‌های بسیاری مشغول به ارائه خدمات دندان پزشکی هستند که خدمات آن‌ها ازلحاظ کمی و کیفی باهم تفاوت‌های زیادی دارد. این مقاله به هدف کمک به خواننده برای انتخاب بهترین کلینیک دندان پزشکی نگاشته شده است و به خواننده کمک می‌کند که انتخاب خوب و مناسبی داشته باشد.

چرا انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی اهمیت بالایی دارد؟

مراقبت از دندان و درمان می‌تواند ازلحاظ اقتصادی گران باشد، به‌خصوص اگر به یک مطب دندانپزشکی خصوصی برای درمان آن مراجعه شود، اما آیا تا به‌حال در مورد کلینیک دندانپزشکی چیزی شنیده‌اید؟ یک کلینیک دندانپزشکی تمام خدمات دهان و دندان بیماران را هم‌زمان پوشش می‌دهد و در آن همه خدمات مربوط به دهان‌ و دندان انجام می‌شود. همچنین در یک کلینیک دندانپزشکی، همه متخصصین دندانپزشکی اعم از متخصصین ارتوندسی، متخصص دندان کودکان و... نیز فعالیت می‌کنند. کلینیک‌های دندانپزشکی نسبت به مراجعه به دندان‌پزشک هزینه کمتری دارند و مزایای دیگری نیز دارند. ازاین‌رو انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی در غرب تهران اهمیت بالایی دارد و به فرد کمک می‌کند بهترین خدمات را دریافت کند.

تفاوت کلینیک دندانپزشکی با مطب دندانپزشکان

کلینیک‌های دندانپزشکی معمولاً مرتبط به بیمارستان‌ها، مدارس، ادارات دولتی و سایر مؤسسات مرتبط با سلامت هستند. آن‌ها اغلب با زیر نظر یک دانشگاه کار می‌کنند و برای آموزش دندانپزشکان فعالیت می‌کنند. آن‌ها همچنین منبعی برای تحقیقات دندانپزشکی هستند. از سوی دیگر، مطب‌های خصوصی متعلق به دندانپزشکان یا مؤسسات پزشکی است و بیشتر آن‌ها جنبه شخصی دارند. کلینیک‌های دندانپزشکی بر آموزش بیمار برای پیشگیری از بیماری تمرکز می‌کنند و گزینه‌های درمانی را برای همان رویه‌های ارائه‌شده در بخش‌های عمومی و تخصصی ارائه می‌دهند. یک کلینیک تمام تجهیزات و ابزارهای دندانپزشکی را در یک مکان قرار می‌دهد و توسط دندانپزشکان، متخصصان دندانپزشکی، دستیاران دندانپزشکی و بهداشت دندان‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند.

کلینیک دندانپزشکی چه خدماتی را انجام می‌دهند؟

اگرچه خدمات کلینیک‌های دندانپزشکی متفاوت هستند اما آن‌ها علاوه بر بهداشت عمومی، ممکن است خدماتی نظیرکشیدن دندان، پر کردن دندان، عصب‌کشی دندان، جراحی دندان، کامپوزیت دندان، ریشه دندان، دندان مصنوعی، دندانپزشکی کودکان، ایمپلنت دندان، جراحی دهان، خدمات تاج‌ها و پل‌های دندان، ارتودنسی، روماتولوژی و... را نیز انجام دهند. در انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی در غرب تهران، بیمار باید دقت کند که آیا کلینیک مدنظر او خدمات بالا را پوشش می‌دهد یا خیر. معمولاً یک کلینیک حرفه‌ای خدمات بالا را همگی ارائه می‌دهد.

خدمات عمومی دندان

دندانپزشکی عمومی شامل استفاده از خدمات مختلف دندانپزشکی است که به دندان‌پزشک‌ها امکان تشخیص، درمان و پیشگیری از شرایط مضر دهان را می‌دهد. این خدمات به‌منظور افزایش سلامت و رفاه کلی بیمار انجام می‌شود. مهم‌ترین خدمات عمومی دندان شامل: پر کردن دندان، کشیدن دندان، عصب‌کشی دندان، جراحی دندان و...است که در یک کلینیک دندانپزشکی انجام می‌شود.

خدمات ایمپلیمنت دندان

یکی از خدمات مهم کلینیک‌های دندان پزشکی ایمپلیمنت دندان است. ایمپلنت‌های دندانی ریشه‌های مصنوعی دندانی هستند که پایه‌ای دائمی برای دندان‌های ثابت و جایگزین ایجاد می‌کنند. در مقایسه با پروتز، بریج و تاج؛ ایمپلنت دندان یک راه حل طولانی‌مدت محبوب و مؤثر برای افرادی است که از خراب شدن دندان و مشکلات مزمن دندانی رنج می‌برند. ازآنجایی‌که ایمپلنت‌های دندانی مانند دندان‌های طبیعی عمل می‌کنند، به‌سرعت به استاندارد جدیدی در جایگزینی دندان تبدیل‌شده‌اند.

خدمات ارتودنسی دندان

درمان ارتودنسی روشی برای صاف کردن یا حرکت دادن دندان‌ها برای بهبود ظاهر دندان‌ها و نحوه عملکرد آن‌هاست. همچنین می‌تواند به مراقبت طولانی‌مدت از سلامت دندان‌ها، لثه‌ها و مفاصل فک‌ کمک کند و فشار گاز گرفتن را روی تمام دندان‌ها پخش کند تا دندان‌ها کمتر دچار آسیب‌دیدگی شوند. یک کلینیک به‌عنوان بهترین کلینیک غرب تهران حتماً خدمات ارتودنسی را نیز ارائه می‌دهد.

خدمات کامپوزیت دندان

یکی دیگر از خدماتی که کلینیک دندان پزشکی انجام می‌دهد خدمات مربوط به کامپوزیت دندان است. درواقع کامپوزیت یک پرکننده رنگی دندان است که از مخلوط رزین/پلاستیک و شیشه ساخته‌شده است. دوام و مقاومت خوبی در برابر شکستگی برای پر کردن حفره‌های کوچک تا متوسط فراهم می‌کند و می‌تواند فشارهای متوسط را تحمل کند. می‌توان از آن برای ترمیم دندان‌های پوسیده، بهبود زیبایی لبخند با تغییر رنگ دندان‌ها یا تغییر شکل و بازسازی دندان‌های ترک‌خورده استفاده کرد.

مزایای استفاده کلینیک‌های دندانپزشکی

دلایل متعددی وجود دارد که چرا مراجعه به بهترین کلینیک دندانپزشکی در غرب تهران مزایای زیادی دارد. در اینجا برخی دلایل مراجعه به این کلینیک‌ها آورده شده است.

  • دریافت هزینه کمتر

هزینه کلینیک‌ها نسبت به مطب‌های دندانپزشکی کمتر است؛ زیرا اغلب بیمار تحت مراقبت دانشجویان دندانپزشکی است و بازدید از دهان و دندان شما یک هدف آموزشی، تحقیقاتی و درعین‌حال خدماتی دارد. اگرچه هدف بیشتر کلینیک‌ها آموزشی بودن درمان دندان است، اما این به معنی بی‌کیفیت بودن خدمات آن‌ها نیست. در بسیاری از موارد کلینیک‌ها خیلی بهتر از مطب‌های پزشکی کار می‌کنند و خدمات بهتری با متخصصین گوناگون ارائه می‌دهند.

  • تنوع در تخصص پزشکان

کلینیک‌ها معمولاً دارای دندانپزشکان عمومی و همچنین متخصصانی هستند که برای رفع بیشتر نیازهای دندان درمانی فرد در دسترس هستند. داشتن تمام نیازهای دندانپزشکی فرد بیمار در یک مکان می‌تواند راحت و باعث صرفه‌جویی در زمان شود.

  • در دسترس بودن

بسیاری از کلینیک‌ها ساعات طولانی‌تری خدمات ارائه می‌دهند و روزهای بیشتری نسبت به یک مطب خصوصی باز هستند؛ بنابراین فرد متقاضی می‌تواند با انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی در غرب تهران هر زمان که بخواهد به آنجا مراجعه کند.

زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد بهترین کلینیک دندانپزشکی در غرب تهران

ممکن است انتخاب بهترین کلینیک دندان پزشکی در غرب تهران به علت وجود تعداد زیادی کلینیک، کمی سخت باشد. اما با کمی تحقیق و مقایسه می‌توان پی برد که زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد، یک مجموعه  بدون رقیب است. این کلینیک ها با ارائه انواع خدمات عمومی و تخصصی مربوط به بهداشت دهان و دندان باسابقه بیش از چندین سال در این زمینه آماده خدمات‌رسانی به مراجعه‌کنندگان است.

 هزینه‌ها در این کلینیک ها بسیار مقرون به‌صرفه بوده و درعین‌حال بیماران زیر نظر متخصصینی با تجربه و کاربلد قرار خواهند گرفت.زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد به‌عنوان بهترین کلینیک دندانپزشکی غرب تهران خدمات زیر را کاملاً پوشش می‌دهد.

  • بهداشت عمومی دهان و دندان اعم از کشیدن، عصب‌کشی، پر کردن و...
  • ارتودنسی دندان
  • کامپوزیت دندان
  • لیمینت و ایمپلیمنت دندان
  • خدمات دندان و دهان کودکان
  • و کلیه خدمات دهان درمانی

متقاضیان خدمات بهداشت دهان‌ و دندان، برای استفاده از خدمات بهترین کلینیک دندانپزشکی می‌توانند به سایت https://tsmalaek.com مراجعه کنند.