بهترین زمان خرید بلیط هواپیما مونترال چه زمانی است؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

چنانچه قصد سفر به شهر مونترال کانادا را دارید، لازم است بدانید که باید به موقع اقدام به خرید بلیط مونترال نمایید. ما در این مطلب قصد داریم به این موضوع پرداخته و درباره اینکه چه زمانی بهترین موقع برای خرید بلیط مونترال است اطلاعاتی را با شما در میان بگذاریم.

 

درباره مونترال

پیش از آن که به موضوع خرید بلیط مونترال بپردازیم، بهتر است ببینیم مونترال چگونه شهری است و در کدام قسمت قاره آمریکا واقع شده است.

مونترال شهری خاص و منحصربه‌فرد در آمریکای شمالی است که می‌توان از نظر سبک و کیفیت زندگی آن را با شهرهای اروپایی مقایسه کرد. در این شهر تمامی امکانات رفاهی و گردشگری برای مسافران و توریست‌ها فراهم شده است. هنگامی که به شهر مونترال سفر می‌کنید، می‌بینید که انواع رستوران‌ها، مراکز خرید و... به گونه‌ای مهیا شده‌اند که شما بتوانید از بودن در این شهر نهایت لذت را ببرید. این شهر حال و هوایی اروپایی دارد، اما ریشه‌های آن به تاریخ غنی کانادا و میراث فرانسه می‌رسد. شما در این شهر یاد می‌گیرید که چطور مانند مردمان آن‌جا از لحظه لحظه زندگی خود لذت ببرید.

تصوری که همه ما از شهرهای کانادا داریم سرمای آن است، در حالی که مونترال با گرمای خود توانسته این سرما را خنثی نماید. اگر می‌خواهید از فستیوال‌ها، غذاهای لذیذ اروپایی، امریکایی و... لذت ببرید، پیشنهاد می‌کنیم به شهر مونترال سفر کنید.

2

بهترین زمان سفر به مونترال چه وقت است؟

انتخاب زمان سفر امری سلیقه‌ای است و هر فردی می‌تواند بر اساس شرایط روحی، کاری و یا مالی خود، زمانی را برای سفر انتخاب نماید؛ اما دو موضوع آب و هوا و در نظر گرفتن هزینه‌های سفر، همیشه در انتخاب زمان سفر اهمیت بیشتری دارند. در خصوص آب و هوا، مونترال شهری چهار فصل به شمار می‎آید که دارای تابستان‌های گرم و زمستان‌هایی بسیار سرد است. یعنی در فصل زمستان باید انتظار بوران و برف که امری کاملا طبیعی است را داشته باشید. اما در دو فصل بهار و پاییز، شهر از بهترین شرایط جوی برخوردار است و از ماه مارچ تا می، یعنی از اواخر اسفند تا اوایل خرداد و همچنین از ماه سپتامبر تا نوامبر، یعنی اواسط شهریور تا اواسط آذر بهترین زمان برای سفر به مونترال و خرید بلیط هواپیما مونترال خواهد بود.

در خصوص هزینه‌ها نیز باید گفت اگر به دنبال سفری کم هزینه‌تر هستید، بهتر است دو فصل تابستان و زمستان را برای سفر انتخاب نمایید.

چگونه اقدام به خرید بلیط هواپیما تهران مونترال کنیم؟

در حال حاضر می‌توان برای خرید بلیط مونترال و سایر مقاصد گردشگری، به صورت آنلاین اقدام کرد. برای این منظور می‌توانید وارد سایت‌هایی که امکان خرید بلیت مونترال را فراهم کرده‌اند شده و پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز مانند (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) روی کلید جستجو کلیک نمایید. طبق جستجویی که وب سایت مورد نظر انجام می‌دهد، تمام ایرلاین‌هایی که در آن تاریخ از تهران و سایر شهرهای ایران به شهر مونترال پرواز دارند نشان داده شده و شما می‌توانید قیمت هر بلیط را مشاهده کرده و سپس اقدام به خرید نمایید. به این ترتیب دیگر نیازی نیست به صورت حضوری به دفاتر هواپیمایی مراجعه کنید؛ چون این سایت‌ها تمامی پروازها را با ذکر قیمت و ساعت و اطلاعات دیگر به شما نمایش خواهند داد. در حال حاضر هواپیمایی لوفت هانزا، قطر ایرویز، هواپیمایی کی ال ام و هواپیمایی آسترین در مسیر تهران مونترال مشغول فعالیت هستند.

3

انواع بلیط‌های ارائه شده به مقصد مونترال

  • بلیط ارزان مونترال

همان طور که می‌دانید قیمت بلیط پروازهای خارجی بالاست و طبیعتا لازم است برای برخی از کشورها شما هزینه زیادی بابت بلیط پرداخت نمایید که البته با توجه به بعد مسافت و سرویس‌ها و خدماتی که دریافت می‌کنید، این موضوع امری طبیعی است. اما در برخی از زمان‌ها می‌توانید خرید بلیط‌های خارجی، بخصوص خرید بلیط مونترال را با قیمت مناسب‌تری انجام دهید. در ادامه به این روش‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • خرید بلیط چارتر مونترال

در حال حاضر با ورود به سایت‌هایی که گفتیم در خصوص فروش بلیط هواپیما فعالیت می‌کنند، می توانید با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلترینگ‌، ایرلاین‌های چارتر و سیستمی را به راحتی مشاهده کرده و اقدام به خرید بلیط مونترال به صورت چارتری نمایید.

از دیگر راه‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید اقدام به خرید بلیط مونترال و سایر شهرها و کشورهای دنیا کنید، خرید بلیط لحظه آخری است. اگر قصد سفر به مونترال را دارید و می‌خواهید از تمامی خدمات پرواز بهره‌مند شوید و در عین حال کمترین هزینه را پرداخت نمایید، بهترین راه خرید بلیط ارزان لحظه آخری مونترال است. در این نوع از بلیط‌ها شما دقیقا از همان صندلی و شرایط پروازی بلیط‌ سیستمی مونترال استفاده می‌کنید، با این تفاوت که برای خرید بلیط مونترال در آخرین لحظات مبلغ کمتری پرداخت خواهید کرد.

اما این نکته را هم باید در ذهن داشته باشید که گاهی قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است؛ بنابراین بهتر است تمامی شیوه‌های فروش بلیط مونترال را در نظر بگیرید و سپس با در نظر گرفتن نوع ایرلاین، پرواز و قیمت خرید خود را انجام دهید.

نکته دیگری که بد نیست در مورد خرید بلیط مونترال به آن توجه داشته باشید آن است که علاوه بر زمان خرید، به روزهای هفته هم توجه کنید، زیرا به طورمعمول قیمت بلیط در روزهای پایانی هفته، نسبت به روزهای وسط هفته بیشتر است؛ بنابراین هنگام انتخاب بلیط هواپیما به روز و ساعت بلیط توجه کنید. لازم است بدانید که گاهی یک تغییر کوچک در برنامه خرید بلیط، به شما کمک خواهد کرد تا بلیط مونترال را با قیمت بسیار مناسب‌تری خریداری نمایید.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم راه‌هایی که از طریق آن‌ها بسیار ساده‌تر می‌توانید اقدام به خرید بلیط نمایید را با شما در میان بگذاریم. با توجه به روش‌های خرید بلیط آنلاینی که در حال حاضر وجود دارد، امکان خرید بلیط برای مسافرانی که قصد سفر به شهرها و کشورهای مختلف را دارند بسیار ساده شده است. برای این منظور کافیست وارد سایت‌های معتبر که در این زمینه فعالند شده و خرید خود را تنها با چند کلیک انجام دهید.