بهترین لیست قیمت گوشی سامسونگ، خرید قسطی و نقدی گوشی سامسونگ، ارسال به سراسر ایران در اسرع وقت، فروش اقساطی گوشی سامسونگ بدون ضامن با قیمت روز بازار

 فروش گوشی سامسونگ قسطی با چک بدون ضامن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

کیفیت موبایل سامسونگ

شرکت سامسونگ یک شرکت کره‌ای است که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی و همچنین گوشی موبایل فعالیت دارد. کیفیت موبایل سامسونگ بالا است و در واقع این موضوع یکی از دلایلی است که سبب شده تا بسیاری از افراد به خرید گوشی‌های سامسونگ روی بیاورند. جالب است بدانید که یکی از برترین و مهم‎ترین تولید کنندگان بهترین گوشی‌ها در جهان شرکت سامسونگ است و به عنوان یکی از رقبای اصلی اپل در بازار محسوب می‌شود.

سامسونگ با توجه به نیازهای افراد و توانایی‌های مختلف جامعه گوشی‌های متنوعی را تولید می‌کند و همین موضوع سبب شده است تا قیمت گوشی سامسونگ رنج گسترده‌ای را در بر بگیرد. سامسونگ در ساخت گوشی‌های خود کیفیت ساخت بالایی را در نظر می‌گیرد وگوشی‌های پایین رده و میان رده سامسونگ نیز کیفیت بسیار خوبی دارند و شما می‌توانید با پرداخت مبلغ کمتر از گوشی بسیار خوبی برخوردار شوید.

 

گوشی سامسونگ اصل ساخت کدام کشور است؟

شرکت بزرگ سامسونگ در چندین کشور کارخانجات متعدد دارد و شرکت اصلی آن در کره جنوبی واقع شده است. برای برخی از افراد این سوال پیش می‌آید که گوشی سامسونگ اصل ساخت کدام کشور است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که فرقی نمی‌کند گوشی شما ساخت کدام کشور باشد چرا که گوشی‌های ساخته شده سامسونگ در کشورهای مختلف از روند و اصول تولیدی مشابه برخوردار هستند و از قطعات مشابهی نیز استفاده می‌کنند و از طرفی پردازش و کیفیت آنها و پرسه تولیدشان کاملا شبیه هم است و فرقی نمی‌کند که گوشی شما ساخت کدام کارخانه در کدام کشور باشد شرکت سامسونگ برای تمامی گوشی‌های تولیدی خود در کشورهای مختلف استاندارد کیفیت مشابه در نظر گرفته است. از جمله کشورهایی که گوشی سامسونگ در آنها ساخته می‌شود می‌توانیم کشورهایی چون چین، ویتنام، هند، برزیل و اندونزی را نام ببریم.

18

بهترین موبایل سامسونگ

شرکت سامسونگ گوشی‌های متنوعی را در سری‌های مختلف به بازار فروش عرضه می‌کند که از جمله آنها می‌توان به چهار سری کلیS، Z،A  و M اشاره کرد. گوشی‌های سری S سامسونگ گوشی‌های پرچمدار این شرکت هستند که مجهز به سخت‌افزار قوی چون تراشه اگزینوس 2200 شده‌اند. همچنین برای عملکرد بهتر سخت افزار و مصرف بهینه باتری دارای فناوری بسیار عالی 4 نانومتری هستند. در واقع اگر به دنبال بهترین موبایل سامسونگ از لحاظ سخت افزاری هستید گوشی‌های سری s را انتخاب کنید البته قیمت بالایی دارند. از بهترین گوشی سامسونگ سری s می‌توانیم مدل‌هایی چون Galaxy S22 Ultra ،Galaxy S22 Plus،Galaxy S22 5G، Galaxy S21 Fe 5G را نام برد. S22 Ultra بهترین دوربین در بین گوشی‌های سامسونگ را دارد.

گوشی‌های سری Z سامسونگ طراحی جالبی دارند و گوشی‌های تاشو در آنها قرار دارد قیمت برخی از گوشی‌های سری زد سامسونگ حتی بالاتر از قیمت مدل‌های پرچمدار این شرکت است. در واقع  بهترین گوشی‌های سامسونگ از نظر طراحی در این سری قرار دارند که می‌توانیم به مدل‌های چون Galaxy Z Fold 4، Galaxy Z Fold 3 اشاره کنیم که ظاهری لوکس و بسیار خاصی دارند.

گوشی‌های میان رده شرکت سامسونگ در سری A  وM عرضه می‌شوند که تنوع مدل‌های آنها بسیار گسترده است و گوشی‌های این دو سری طرفداران زیادی دارند و نظر افراد بیشتری را به خود جلب کرده‌اند. قیمت گوشی ‌های سامسونگ در این دو سری اقتصادی است. از گوشی‌های خوب و اقتصادی سری M شرکت سامسونگ می‌توانیم گوشی‌های چون Galaxy M52 5G، Galaxy M62، Galaxy M32 4G را نام ببریم در سری M تنوع مدل گوشی نسبت به سری A کمتر است و شرکت سامسونگ بر روی باتری و صفحه نمایش آن‌ها توجه زیادی داشته است. از گوشی‌های خوب سری A می‌توانیم مدل‌هایی چونGalaxyA32 5G،Galaxy A73 5G، Galaxy A33 5G،  Galaxy A52sرا نام ببریم که "A52s از نظر کاربران بهترین گوشی این سری است چرا که مجهز به تراشه بسیار قوی اسنپدراگون و امکانات عالی است و قیمت مناسبی هم دارد.

به تازگی چند وقتی است که شرکت سامسونگ  علاوه چهار سری گفته شده سری جدیدی به نام f را راه اندازی کرده است که از گوشی‌های خوب سری اف سامسونگ می‌توانیم گوشی‎هایی چون Galaxy F52 5G وGalaxy F22 را نام ببریم که قابلیت اتصال فورجی دارند و با داشتن باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر گزینه جذابی برای خرید محسوب می‌شوند.

در نهایت اگر به دنبال خرید بهترین گوشی سامسونگ هستید باید نیازهای خود را بشناسید و فکر نکنید که جدیدترین گوشی سامسونگ انتخاب خوبی است باید مدلی را انتخاب کنید که پاسخگوی خواسته‌های شما باشد. از طرفی توجه به توان مالی نیز مهم است و قیمت بهترین گوشی سامسونگ باید با توان مالی و بودجه شما همخوانی داشته باشد.

19

قیمت موبایل سامسونگ در فروشگاه سل

قیمت موبایل سامسونگ در تمامی‌ فروشگاه‌های یکسان نیست برای مثال اگر شما قیمت یک مدل از گوشی سامسونگ چون قیمت گوشی a33 را در چندین فروشگاه مقایسه کنید خواهید دید که قیمت‌ها متفاوت هستند اگر شما به دنبال بهترین قیمت روز گوشی سامسونگ هستید فروشگاه اینترنتی سل بهترین مکان است.

فروشگاه اینترنتی سل در راستای حفظ حقوق مشتریان تمامی محصولات خود از جمله گوشی موبایل سامسونگ را با تضمین قیمت و کیفیت به فروش می‌رساند در نتیجه قیمت گوشی سامسونگ نوت، قیمت گوشی سامسونگ سری M، قیمت گوشی سامسونگ سری J، قیمت گوشی سامسونگ سری A، قیمت گوشی سامسونگ سری s و ... در آن کاملاً مناسب است و شما می‌توانید گوشی دلخواه خود را با قیمتی مناسب‎تر از سایر فروشگاه‌ها از فروشگاه سل خریداری کنید و کالا را درب منزل تحویل بگیرید. از آنجا که قیمت روز موبایل سامسونگ دائما در حال نوسان است برای دانستن قیمت گوشی امروز در فروشگاه سل، استعلام تلفنی بگیرید. قیمت گوشی موبایل در سایر برندها چون قیمت گوشی آیفون، شیائومی و ... نیز در فروشگاه اینترنتی سل بهترین قیمت بازار است.

 

خرید اقساطی موبایل سامسونگ از فروشگاه سل

قیمت موبایل سامسونگ به دلیل اوضاع اقتصادی کشور و تحریم‌های حاکم بر آن بالا می‌رود و بسیاری از افراد بودجه کافی برای خرید گوشی موبایل سامسونگ را ندارند. یکی از بهترین راه‌ها برای برخورداری از گوشی موبایل سامسونگ خرید اقساطی است. فروشگاه اینترنتی سل در زمینه فروش گوشی موبایل اقساطی نیز فعالیت دارد و شما عزیزان اگر توان مالی کافی برای خرید گوشی موبایل سامسونگ به صورت نقدی را ندارید می‌توانید موبایل سامسونگ دلخواه خود را با بهترین شرایط از فروشگاه سل خریداری کنید و کالا را درب منزل تحویل بگیرید.

خرید قسطی موبایل سامسونگ از فروشگاه اینترنتی سل مزیت‌های مختلفی دارد که یکی از مهمترین آنها وجود روش‌های متنوع خرید اقساطی موبایل است. شما عزیزان می‌توانید با روش‌های مختلفی چون خرید گوشی موبایل قسطی، خرید قسطی با چک، خرید قسطی با سفته و سایر روش‌ها موبایل دلخواه خود را خریداری کنید. تنوع روش‌های خرید اقساطی موبایل موجب می‌شود تا هیچ فردی به دلیل نداشتن شرایط موجود به مشکل بر نخورد. در صورت داشتن هر گونه سوال و ابهامی‌ در فروشگاه سل با کارشناسان فروش آن تماس بگیرید.

منبع : فروشگاه اینترنتی موبایل