معرفی بهترین هتل‌های منطقه بشیکتاش استانبول
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

اگر می‌خواهید به شهر استانبول سفر کنید احتمالا مناطق مختلفی را برای اقامت خود انتخاب کرده‌اید. یکی از مناطق مناسب برای اقامت در این شهر رویایی و باشکوه محله بشیکتاش است. منطقه بشیکتاش یک منطقه قدیمی با جاذبه‌های طبیعی و دیدنی است؛ بنابراین بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند که در این محل اقامت کنند. در نتیجه باید انتظار وجود هتل‌ های خوبی را در منطقه بشیکتاش استانبول داشته باشید. در این مقاله می‌خواهیم به شما بهترین هتل ‌های منطقه بشیکتاش استانبول را معرفی کنیم که اگر روزی روزگاری گذرتان به استانبول افتاد می‌توانید در آن‌ها اقامت خوبی را تجربه کنید پس با ما همراه شوید.

 

هتل سوئیس اوتل د بسفروس | Swissotel The Bosphorus

در اولین معرفی از بهترین هتل‌های منطقه بشیکتاش استانبول باید ابتدا به هتل سوئیس اوتل د بسفروس اشاره کنیم. این هتل قطعا یکی از بهترین، لوکس‌ترین و محبوب‌ترین اقامتگاه‌های کل ترکیه است که هر ساله میزبان گردشگران زیادی از سراسر نقاط دنیا و البته کشور ایران است.

این هتل با چشم‌انداز فوق العاده زیبایی که دارد مسافران را مسحور خود می‌کند. از جمله امکانات رفاهی هتل سوئیس اوتل می‌توان به چندین رستوران و کافی شاپ، سرویس رایگان رفت و برگشت، پارکینگ اختصاصی، خدمات پذیرش ۲۴ ساعته، سالن سونا و جکوزی، استخر روباز، سالن ماساژ، استخر سرپوشیده، باشگاه تناسب اندام و بدنسازی، خدمات خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی و... اشاره کرد.

این هتل در رستوران‌های شیک و طعم‌های فوق العاده و منحصر به فرد غذاهای خود خلاصه می‌شود. کافه هتل به خاطر صبحانه‌های آخر هفته خود معروف است و می‌تواند غذاهای سوئیسی، ترکی و جهانی را سرو کند.

اما قطعا یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل موقعیت مکانی عالی آن است. به این صورت که بسیاری از رستوران‌های لاکچری، کافه‌های شیک و مغازه‌های لوکس تنها در فاصله چند قدمی از این هتل قرار دارد. از طرفی دیگر مکان‌ های تاریخی و مهم استانبول مانند مسجد ایاصوفیه، بازار بزرگ، کاخ توپکاپی و... فقط ۱۵ دقیقه با این هتل فاصله دارند.

اگر بخواهیم درباره اتاق‌های این هتل صحبت کنیم باید بگوییم که ۲۲ اتاق در این هتل وجود دارد که هر شخصی بنا به نظر و سلیقه خود می‌تواند یکی از آن‌ها را انتخاب کند. هر نوع خدماتی که به آن فکر کنید و احتیاج داشته باشی در اتاق خواب‌ها برای شما فراهم خواهد بود.

هتل کنراد بسفروس | Conrad Istanbul Bosphorus

هتل کنراد بوسفورس یکی از گزینه‌های بسیار عالی برای اقامت شما در منطقه بشیکتاش استانبول است. این هتل ۵۹۰ تخته با امکانات رفاهی فوق‌العاده و همچنین موقعیت مکانی در مجاورت کاخ ییلدیز دارد و به دلیل همین ویژگی‌های خود توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. با اقامت کردن در این هتل به جز بهره گیری از خدمات فوق العاده می‌توانید از منظره بکر این هتل یعنی تنگه بسفر نیز لذت ببرید.

از جمله امکانات هتل کنراد می‌توان به زمین تنیس، سرو صبحانه، پارکینگ اختصاصی، رستوران و کافی شاپ، بوفه ویژه کودکان، سالن بدنسازی، مرکز اسپا و سلامتی، سونا، استخر سرپوشیده، استخر روباز فصلی، خدمات اجاره خودرو، خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، کتابخانه، خدمات خانه داری و خشکشویی، فروشگاه محلی برای خرید سوغاتی و... اشاره کرد.

هتل حیات سنتریک لونت استانبول | Hyatt Centric Levent Istanbul

یکی از هتل‌های ۵ ستاره‌ای که در منطقه بشیکتاش استانبول قرار دارد و یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ترکیه به حساب می‌آید، هتل حیات سنتریک لونت استانبول نام دارد. از جمله ویژگی‌های این هتل می‌توان به سرو صبحانه رایگان و کلوپ شبانه اشاره کرد. البته این هتل امکانات رفاهی فراوانی مانند خدمات ۲۴ ساعته پذیرش، سالن بدنسازی و تناسب اندام، پارکینگ اختصاصی، سونا و جکوزی، رستوران و کافی شاپ، اینترنت رایگان و نامحدود در سراسر هتل، مرکز سلامتی و اسپا، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، خدمات اجاره خودرو، خدمات ویژه برای افراد ناتوان، صرافی، اتاق‌های عایق صدا، امکان برگزاری جلسات و ضیافت و... اشاره کرد.

این هتل تنها دو دقیقه به مرکز خرید زورلو استانبول فاصله دارد؛ بنابراین دسترسی شما به مراکز خرید بسیار راحت خواهد بود.

2

هتل رافلز استانبول | Raffles Istanbul

هتل دیگری که برای اقامت خود در منطقه بشیکتاش استانبول باید در ذهن داشته باشید هتل ۵ ستاره رافلز است. این هتل یکی از بهترین و لوکس‌ترین اقامتگاه‌ها در منطقه بشیکتاش بوده که ویژگی‌ها و امکانات رفاهی فوق العاده‌ای را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد.

از جمله امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ اختصاصی، اتاق عایق صدا، خدمات آرایشگری و زیبایی، اتاق سیگار، سرویس دهی عالی اتاق، خدمات نگهداری از کودک، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، انبار نگهداری از چمدان، خدمات خشکشویی، محل بازی کودکان، فروشگاه برای خرید سوغاتی، استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سونا و جکوزی، سالن ماساژ درمانی، سالن بدنسازی و پرورش اندام، رستوران و کافی شاپ، اینترنت رایگان و... اشاره کرد.

3

 

هتل ببک | Bebek Hotel By The Stay Callection

شاید برای شما باور کردنی نباشد اما هتل ببک یک هتل کاملا لوکس  است که با بهترین هتل‌ های دنیا رقابت دارد و در واقع یک اقامتگاه لوکس در قلب منطقه بشیکتاش محسوب می‌شود. این هتل به دلیل چشم انداز دریایی خوب خود بسیار محبوب است بنابراین برای سفر خود به استانبول و اقامت در منطقه بشیکتاش می‌توانید از منظره ساحل این هتل لذت برده و اگر علاقه زیادی به دریا دارید این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید.

با اقامت در هتل ببک می‌توانید از امکاناتی مانند زمین تنیس، رستوران و کافی شاپ، اینترنت رایگان، پارکینگ اختصاصی، زمین تنیس، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، استخر روباز، مرکز اسپا و سلامتی، استخر سرپوشیده، صرافی، صندوق امانات، دستگاه خودپرداز، خدمات خشکشویی، خدمات خانه داری، کتابخانه، فروشگاهی برای خرید سوغاتی و... اشاره کرد. همچنین هتل ببک محل بسیار عالی برای گذراندن ماه عسلی خاطره انگیز و به یاد ماندنی برای زوج‌های جوان خواهد بود.

فلای تودی، معتبرترین مرجع رزرو هتل های استانبول

منطقه بشیکتاش استانبول به دلیل دارا بودن چندین اثر تاریخی و موزه‌های مهم برای گردشگران جذابیت و اهمیت زیادی دارد و همین موضوع باعث شده که همواره رفت آمد به این منطقه زیاد باشد. اگر قصد بازدید و اقامت از این منطقه را دارید پیشنهاد ما به شما این است که در یکی از هتل‌های نامبرده شده در این لیست اقامت کنید و همچنین از جاذبه‌های دیدنی منطقه نهایت لذت را ببرید و عکس‌های یادگاری زیادی ثبت کنید.

برای رزرو هتل های استانبول  به سامانه جامع فلای تودی مراجعه کنید. با یک جست و جوی کوتاه لیستی از متنوع ترین هتل های استانبول را مشاهده خواهید کرد. با یک مقایسه ساده می‌توانید بهترین گزینه را با توجه به بودجه و سلیقه خود در این سایت رزرو کرده و با پرداخت هزینه، بلافاصله واچر هتل را دریافت کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط چارتر هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته، باکیفیت ترین خدمات سفر را به کاربران ارائه می دهد.