محاسبه قیمت پنجره دوجداره
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

تولیدکنندگان پنجره دوجداره، مبالغ متفاوتی را به عنوان قیمت محصول خود ارائه می دهند؛ اما متر و معیار برای محاسبه قیمت پنجره دوجداره چیست؟

فرقی نمی کند که پنجره دوجداره تولید چه برندی باشد، بلکه محاسبه قیمت محصول تمام برندهای تولیدکننده پنجره دوجداره تابع فاکتورهایی است که در ادامه به آن اشاره خواهد شد.

فاکتورهایی برای محاسبه قیمت پنجره دوجداره

اولین نکته ای که باید در محاسبه قیمت پنجره دوجداره در نظر گرفت مدل این پنجره ها است. به عبارت دیگر قیمت پنجره دوجداره تابع متغیرهایی از جمله مدل پنجره، ابعاد، نوع شیشه، تکنولوژی تولید، نوع یراق آلات، جنس، رنگ پروفیل و مواردی از این دست است.

امروزه بازار پنجره دوجداره از تنوع بالایی برخوردار است و از همین حیث محاسبه قیمت پنجره دوجداره نیز رنج متفاوتی از قیمت را پیش روی شما قرار خواهد داد.

 

آیا می توان قیمت ثابتی برای پنجره دوجداره ارائه داد؟

پنجره دوجداره مثل هر کالای دیگری نیازمند مواد اولیه است؛ این مواد اولیه چه در ساخت پروفیل پنجره و چه در ساخت یراق آلات آن خود را نشان می دهد.

بسیاری از مواد اولیه برای تولید پنجره دوجداره شرکتی وارداتی و قیمت آن به نوسانات ارزی گره خورده است از این رو با وجود نوسانات شدید در نرخ ارز نمی توان قیمتی ثابت برای پنجره دوجداره ارائه داد.

چه نوع پنجره ای می خواهید؟

پنجره های دوجداره از لحاظ باز شدن الگوهای متفاوتی دارند که این مورد مستقیما به یراق آلات این پنجره ها باز می گردد؛ به عبارت دیگر پنجره های ثابت وجود دارد که برای همه آشناست، همچنین پنجره های دولنگه، آکاردئونی، کلنگی و بسیاری مدل های دیگر وجود دارد. 

با این حال قیمت پنجره دوجداره با حالت ثابت معمولا از همه ارزان تر است.

12

نقش پارامتر ابعاد در محاسبه قیمت پنجره دوجداره

شرکت‌هایی همچون وین تک یا ویستابست خودشان سازنده درب و پنجره نیستند بلکه پروفیل را طبق استانداردهای خاص و تعریف شده تولید کرده و به دست فروشندگان در و پنجره دو جداره می رسانند.

بنابراین در محاسبه قیمت پنجره دوجداره از هر برندی، وقتی ابعاد بالاتر برود پروفیل بیشتری نیز مصرف خواهد شد و به تبع، قیمت نیز بالاتر می رود. بنابراین هنگام مشاوره برای دانستن قیمت پنجره دوجداره حتما ابعاد مدنظر خودتان را ارائه دهید.

نوع شیشه دوجداره نیز در قیمت تأثیرگذار است

انواع مختلفی از شیشه چون ساده، لمینت و سکوریت وجود دارد که در ساخت پنجره دوجداره مورد استفاده قرار می گیرند.

علاوه بر نوع شیشه عوامل دیگری نظیر ابعاد، تعداد جداره شیشه، نحوه تولید شیشه و همچنین رنگ آن در محاسبه قیمت پنجره دوجداره دخیل است.

رنگ، یراق آلات و تکنولوژی

موارد دیگر همچون رنگ، یراق آلات و تکنولوژی تولید بر قیمت پنجره تاثیرگذار خواهد بود. در مورد یراق آلات هم جنس آن و هم یک تکه یا دو تکه بودن بر محاسبه قیمت پنجره دوجداره تأثیر گذار است.

اما در مورد رنگ باید گفت که علاوه بر رنگ سفید که رنگ رایج در تولید اغلب پنجره ها است، ممکن است پروفیل را در رنگ های دیگری نیز مشاهده کنید که در این صورت قیمت آن ها ۳۰ درصد گران تر خواهد بود.

13

نکته پایانی

همانطور که اشاره شد شما پیش از هرچیز باید بدانید که پنجره خود را در چه ابعادی می خواهید سفارش بدهید؛ پس از این نوبت به فاکتورهایی می رسد که پیشتر عنوان شد.

برای اطلاعات بیشتر و محاسبه قیمت پنجره دوجداره، می توانید به وبسایت یو پی وی سی پلاس مراجعه کرده و با کارشناسان ما در تماس باشید.

پنجره وین تک ، پنجره هافمن و ویستابست از تولیدات یو پی وی سی پلاس هستند. این واحد تولیدی به ماشین آلات پیشرفته و آخرین تکنولوژی ساخت پنجره مجهز است.

آدرس وب سایت   https://upvcplus.com

تلفن : ۰۲۱۸۸۶۹۰۶۲۴

همراه : ۰۹۱۲۳۸۸۶۶۷۹   و ۰۹۱۰۱۵۰۵۷۶۳