مثلث آنلاین:ترامپ در توئیتی با اشاره به نتایج تحقیقات تیم مولر نوشت دموکرات‌ها پس از صرف دو سال و هزینه سی میلیون دلاری، هیچ تبانی و پنهان‌کاری پیدا نکردند.

طعنه ترامپ به دموکرات‌ها / پس از صرف دو سال و هزینه سی میلیون دلاری دست خالی ماندند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرآنلاین ، رئیس جمهور آمریکا در دو توئیت نوشت: من هنوز گزارش مولر (بازرس ویژه تحقیقات درباره اتهام تبانی ستاد انتخاباتی ترامپ با روسیه) را نخوانده ام‏. این درحالی است که این حق را دارم این گزارش را مطالعه کنم. من در حال حاضر تنها نتایج تحقیقات مولر را می‌دانم و مهمترین محور آن نیز این است که هیچ تبانی صورت نگرفته است.

ترامپ افزود: به همین ترتیب، تحقیقات دادستان کل آمریکا نیز نشان داد هیچ گونه پنهانکاری و مانع تراشی در برابر جریان آزاد اطلاعات توسط دولت ایجاد نشده است. سیزده دموکرات عصبانی که از ترامپ متنفر هستند (که بعدا تعدادشان به هجده نفر رسید) دو سال وقت و سی میلیون دلار پول هزینه کردند و هیچ تبانی و هیچ پنهان‌کاری پیدا نکردند. با این حال صرف نظر از اینکه ما چه امتیازی به آن‌ها بدهیم هیچ وقت راضی نخواهند شد و این فقط هدر دادن زمان است. همانطور که فرانک لونتز (استراتژیست جمهوری‌خواه) گفته است: دیگر کافی است‏، دستاوردتان هر چه بود دیگر برای آمریکا کافی است. مردم دیگر خسته شده‌اند.

طعنه ترامپ به دمکرات‌ها درباره تحقیقات مولر/عکس

49311