وزارت خارجه سوریه تأکید کرد که ادعاها و اخبار نادرست درباره استفاده ارتش این کشور از سلاح شیمیایی در حومه لاذقیه هرگز موجب متوقف شدن عملیات علیه تروریسم نمی‌شود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یک منبع در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: برخی سایت‌های وابسته به تروریست‌ها اخبار دروغینی را درباره استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی در شهرک کبانی در حومه لاذقیه منتشر کردند و ارتش و وزارت خارجه سوریه این اخبار را تکذیب کردند کاملا واضح بود که جنجال به وجود آمده و اخبار دروغین درباره استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی در حومه لاذقیه مقدمه‌ای برای دروغ‌گویی و دورویی غرب و آغاز تهدید آن‌ها علیه دولت سوریه است اما این مسائل هرگز موجب متوقف شدن جنگ ارتش علیه تروریسم نمی‌شود.

این منبع افزود: دولت سوریه تأکید می‌کند که این کمپین دروغ و نفاق و متهم کردن ارتش سوریه به استفاده از سلاح شیمیایی تنها تلاش یأس‌آوری از سوی برخی کشورهای غربی و پیرو آمریکا برای کاهش فشار درباره جنایت‌های تروریست‌ها در ادلب و ممانعت از پیشروی ارتش در این مناطق است. این جنجال موجب متوقف شدن تلاش‌ها برای جنگ علیه تروریسم نمی‌شود.