رئیس جمهور آمریکا در پی اعلام پیشبرد طرح استیضاحش از سوی نانسی پلوسی در توییتی تاکید کرد که او در مناقشه استیضاح پیروز خواهد شد.

ترامپ: در نبرد استیضاح پیروز می‌شوم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توییتی پس از آن که نانسی پلوسی رئیس مجلس  نمایندگان این کشور خواستار تدوین اسناد مربوط به اجرا گذاشتن بندهای استیضاح وی شد در توییتی نوشت: اتفاق خوب در حال حاضر این است که جمهوری خواهان هرگز اینقدر اتحاد نداشته‌اند، ما پیروز خواهیم شد.

در حالی که انتظار می‌رود استیضاح ترامپ به دلیل تسلط دموکرات‌ها بر مجلس نمایندگان تصویب شود اما احتمالا در مجلس سنا که در کنترل جمهوری خواهان است بلوکه خواهد شد.

ترامپ در توییتی همچنین نوشت: چپ‌های "رادیکال" دموکرات اعلام کرده‌اند که خواستار پیگیری استیضاح من آن هم بر سر هیچ و پوچ هستند.

نانسی پلوسی همچنین در صحبت‌هایی گفته بود، سوءاستفاده‌های رئیس جمهور آمریکا از قدرت باعث شد که دموکرات‌ها هیچ گزینه‌ای به جز اقدام در قبال استیضاح نداشته باشند.

او در کنفرانس خبری در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره این که آیا از ترامپ متنفر است گفت: من از هیچ کسی متنفر نیستم من در یک خانواده مسیحی کاتولیک بزرگ شده‌ام و ما از هیچ کسی در جهان متنفر نیستیم بنابراین شما هم نباید این اتهام را به من بزنید.

پلوسی، رئیس جمهور آمریکا را از بابت شکست در اقدام برای کاهش خشونت‌های مسلحانه در آمریکا یک "بزدل" و همچنین از بابت تلاش برای از بین بردن تدابیر حمایتی برای مهاجران "بی رحم" خواند و همچنین ترامپ را منکر تغییرات آب و هوایی توصیف کرد.

با این حال ترامپ در توییت‌های دیگری به پلوسی حمله کرده و مسئله تحقیقات برای استیضاحش را یک "حقه بزرگ" توصیف کرد.

وی در توییتی نوشت: نانسی پلوسی وضعیت عصبی داشت و او از دستاوردهای وی در دوران دولتش متنفر است.

ترامپ گفت: پلوسی متنفر است از این که ما به زودی ۱۸۲ قاضی جدید بزرگ و خیلی چیزهای دیگرخواهیم داشت و این که رکوردهای بازار بورس  و اشتغال شکسته خواهد شد.

رئیس جمهور آمریکا خاطر نشان کرد: پلوسی می‌گوید برای رئیس جمهور آمریکا دعا خواهد کرد من حرف او را باور نمی‌کنم حتی لحظه‌ای. پلوسی برو به بی خانمان‌ها در حوزه خودت کمک کن. توافق تجاری آمریکا و کانادا چه شد؟!