در این نشست که در دفتر رئیس دولت سیزدهم برگزار شد، حضّار به بیان نقطه نظرات خود درباره مهم‌ترین مسائل روز کشور پرداختند.

دیدار مدیران رسانه‌ها و مطبوعات جریان اصلاحات با رئیسی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

تعدادی از مدیران رسانه‌ها و مطبوعات جریان اصلاحات چهارشنبه‌ی هفته گذشته با سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، دیدار کردند.

در این نشست که در دفتر رئیس دولت سیزدهم برگزار شد، حضّار به بیان نقطه نظرات خود درباره مهم‌ترین مسائل روز کشور پرداختند.

الیاس حضرتی دبیرکل حزب اعتماد ملی و صاحب امتیاز روزنامه اعتماد در سرمقاله‌ی امروز ارگان رسمی حزب متبوعش نوشت:

"این نشست صمیمانه 3 ساعته به فرصتی مناسب برای بیان دیدگاه‌ها، انتقادها و پیشنهادهای مدیران رسانه‌ها تبدیل شد و نکته حایز اهمیت و البته قابل‌تقدیر اینکه آقای رییس‌جمهور با حوصله و صبر و روی گشاده پای صحبت تک‌تک مهمانان نشست و در انتها دقایقی نسبت ‌به آنچه ازسوی مدیران رسانه‌ها مطرح شده بود، مواردی را مطرح کرد.

فارغ از آنچه در این نشست از سوی هر یک از همکاران و رییس‌جمهوری محترم مطرح شد، نفس برگزاری این نشست و استقبال آقای رییس‌جمهور، نهاد ریاست‌جمهوری و مجموعه دولت سیزدهم از انتقادها و پیشنهادهای اصحاب رسانه، به‌خصوص آنچه ازسوی رسانه‌های منتسب به جریان اصلاحات و گفتمان مقابل دیدگاه حاکم بر دولت مطرح می‌شود، رخدادی مهم و مبارک است و شایسته تقدیر و تشکر."

 آقای رئیسی پیش از انتخابات نیز با مدیران و فعالان رسانه‌ای اصلاح‌طلب و اصولگرا دیدارهای مفصلی داشت و به گفت‌وگو با اصحاب رسانه پرداخت و در حدود 100 روز ابتدایی دولت سیزدهم نیز چندین‌بار به تلویزیون آمده و با مردم درباره راهبردهای دولت برای سخن گفته است.