عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: عقلای جناح‌های مختلف سیاسی با تحریم انتخابات کاملا مخالفت کردند و حتی نمایندگان فعلی مجلس باید از حضور کاندیداهای بیشتر در انتخابات استقبال کنند تا اینکه مردم پر شورتر باشند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمد جواد جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به صحبت‌های برخی از سیاسیون مبنی بر شرط گذاشتن یا قهر کردن با صندوق‌های رای اشاره کرد و گفت: وقتی که پای منافع ملی در میان باشد، قهر کردن با صندوق رای یک کار ضد منافع ملی و به دور از بلوغ سیاسی است.

وی در ادامه افزود: این افراد بدانند که خواسته یا ناخواسته با این کار خود آب به آسیاب دشمن می‌ریزند؛ چرا که یکی از ستون‌های محکم نظام جمهوری اسلامی صندوق‌های رای مردم هستند‌؛ وقتی که خودمان بخواهیم با دستان خود این مسئله مهم را تضعیف کنیم، به نظر من این کار عاقلانه نیست.

نمایندگان فعلی از کاندیداها در انتخابات آینده مجلس استقبال کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: خوشبختانه همه عقلای جناح‌های مختلف سیاسی با تحریم انتخابات کاملا مخالفت کردند و حتی نمایندگان فعلی مجلس باید از حضور کاندیداهای بیشتر در انتخابات استقبال کنند تا اینکه مردم پر شورتر پای صندوق های رای حاضر شوند.

نماینده مردم فسااظهار کرد: ما باید بتوانیم در این شرایط  که دشمن روی مسائل اقتصادی حساب ویژه‌ای باز کرده، بنابراین این انتخابات می‌تواند یک نقطه عطفی  در این شرایط برای کشور باشد.