عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است اگر آمریکا به برجام بازگردد و تحریم‌ها برداشته شود نیز به صورت دوجانبه با آنها مذاکره نمی‌کنیم بلکه مذاکره چندجانبه و در قالب ۱+۵ خواهد بود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مسعود گودرزی درباره امکان مذاکره میان ایران و آمریکا در حاشیه سفر روحانی به نیویورک، گفت: مقام معظم رهبری خط اصلی را درباره مذاکره با آمریکا مشخص کرده اند.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: نه منطق و نه اصول، مذاکره با آمریکا را نمی پذیرد، چراکه بعد از مدت ها تلاش برجام به نتیجه رسید اما آمریکا به راحتی زیر آن زد و از توافق هسته ایخارج شد.

وی افزود: مذاکره با آمریکا تنها در شرایطی انجام می شود که آنها به برجام بازگشته و در قالب برجام مذاکره صورت می گیرد ضمن اینکه آمریکا و سایر اعضای 1+5 باید به تعهدات قبلی خود اعم از برداشتن تحریم ها عمل کند تا جمهوری اسلامی پای میز مذاکره برود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: نکته مهم اینجاست که جمهوری اسلامی تحت هیچ شرایطی و حتی بازگشت آمریکا به برجام، مذاکره دوجانبه نخواهد داشت بلکه مذاکره با آمریکا تنها به صورت چندجانبه و در قلاب گروه 1+5 خواهد بود.