فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تاکید بر حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13 آبان گفت: مرگ بر آمریکا جزو فرهنگ مبارزاتی ایرانیان شده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار محمدحسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: هرگاه توطئه‌ها و اهداف دشمن را بفهمیم و ایستادگی کنیم نتیجه‌اش پیروزی خواهد بود.
وی افزود: دشمن از مدت‌ها قبل تحریم اقتصادی را در دستور کار قرار داد اما شکست خورد و الان در تلاش است برنامه‌های متنوع خود را اجرایی کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: اوج فشارهای دشمن با تحمیل فشار روانی بر مردم اجرایی شد اما خوشبختانه مردم با هوشیاری از زیر بار این فشارها خود را بیرون آوردند.

سردار رجبی با تاکید بر حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ضداستکباری 13 آبان اظهار کرد: امروز، روز مرگ بر آمریکاست.

وی افزود: مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جزو فرهنگ مبارزاتی ایرانیان شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: در کنار ایرانیان شاهد موج ضداستکباری در بین ملت‌های مختلف هستیم و امروز نیز ملت ایران یک صدا با مشت گره کرده علیه استکبار جهانی شعار خواهند داد.

سردار رجبی افزود: راه مقاومت ما نتیجه داده است و امروز در بسیاری عرصه‌ها به ویژه در حوزه نظامی به یک اقتدار جهانی رسیده‌ایم و همه اینها امیدوارکننده است.

وی اظهار کرد: امروز روحیه استکبارستیزی در بین تمامی رده‌های سنی ایرانیان نهادینه شده است و مرگ بر آمریکا به یک فرهنگ در بین ایرانیان تبدیل شده است.

سردار رجبی خاطرنشان کرد: روحیه استکبارستیزی ملت ایران اکنون به الگویی عینی و عملی برای ملت‌های آزادی‌خواه دنیا تبدیل شده است و آنها نیز در سایه مقابله به آمریکا در حال رسیدن به موفقیت هستند.