یک وزیر صهیونیست با بیان اینکه «تهدید ایران» روز به روز در حال افزایش است، گفت با این وجود تل‌آویو همچنان سرگرم منازعه برای تشکیل کابینه است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس‌، یک وزیر صهیونیستی یکشنبه هشدار داد که سیاستمداران  اسرائیل باید با کنار گذاشتن اختلاف‌ها، در فکر مقابله با «تهدیدهای ایران» باشند.

به نوشته وبگاه «عروتص شوع»، «یووال اشتاینیتس» وزیر انرژی رژیم صهیونیستی در این زمینه گفت، با توجه به شکست سیاستمداران اسرائیل در تشکیل کابینه فراگیر، ایران ساکت نخواهد نشست.

وی در ادامه سخنان خود گفت: «ایران در چند ماه گذشته گام به گام در حال پیشرفت در زمینه قابلیت‌های هسته‌ای است و ظرفیت هسته‌ای خود را افزایش می‌دهد. در حالی که در اینجا به جای ایجاد یک کابینه فراگیر که قادر باشد با تهدیدهای ایران و چالش‌های بسیار دیگر مقابله کند، ما در انتظار به‌سر می‌بریم.»

 یوال اشتاینیتس در خاتمه گفت: «فکر می‌کنم که اینک برهه حساسی برای کنار گذاشتن همه اختلاف‌های سیاسی جهت تشکیل یک کابینه فراگیر برای تصمیم‌گیری جهت مواجهه با تهدیدهای هسته‌ای ایران و چالش‌های دیگر است.»

رژیم صهیونیستی از ماه‌ها پیش درگیر تشکیل کابینه است و اختلاف شدید میان احزاب موجب شده تا این رژیم با وجود برگزاری دو انتخابات پی در پی نتواند کابینه‌ای دائم داشته باشد.