سخنگوی نظامی سرایا القدس با تسلیت شهادت سردار سلیمانی گفت: این فرمانده قهرمان و مجاهد همواره ترس و هراس را به دل آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌افکند.

آخرین عکس سردار سلیمانی و واکنش سرایا القدس به شهادت سردار سلیمانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایسنا، درپی شهاد ت سردار سلیمانی در عراق، ابو حمزه، سخنگوی سرایا القدس در صفحه توییتر خود نوشت: شهید قاسم سلیمانی دو دهه بر حمایت مستقیم از مقاومت فلسطین و انتقال دانش و مهارت‌های نظامی و امنیتی به مجاهدان فلسطینی اشراف داشت.

وی نوشت:سرایا القدس شهادت این فرمانده قهرمان و مجاهد که همواره ترس و هراس را به دل آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌افکند، تسلیت می‌گوید.

سخنگوی سرایا القدس که شاخه نظامی وابسته به جنبش جهاد اسلامی فلسطین است در ادامه نوشت: محور مقاومت هرگز تسلیم نمی‌شود و شکست نخواهد خورد و روز به روز منسجم‌تر و برای مقابله با پروژه‌های آمریکایی ـ اسرائیلی قدرتمندتر خواهد شد.

ابوحمزه نوشت: شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و ابو مهدی المهندس نائب رئیس حشد شعبی و دیگر همراهان آن‌ها را تسلیت می‌گوییم.

به گزارش ایسنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، صبح امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: بامداد امروز (جمعه) و در پی حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی درنزدیکی فرودگاه بغداد، سرباز ولایت و امت اسلامی سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده فداکار شجاع و بی نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از عمری مجاهدت ، فداکاری و نقش آفرینی های ماندگار و پر افتخار در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت علیم السلام و سرافرازی ایران عزیز، به شهادت رسید.

وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به این اقدام تروریستی آمریکا، بیان کرد: خباثت و حماقت نیروهای تروریست آمریکایی در ترور سردار سلیمانی، این شهید قهرمان و سردار مبارزه با تروریسم و افراط گرایی،  بدون تردید درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر خواهد کرد.

وزیر امور خارجه در پایان تاکید کرد: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تمامی ظرفیت های سیاسی، حقوقی و بین المللی خود را برای اجرای تصمیمات شورای عالی امنیت ملی برای پاسخگو کردن رژیم جنایتکار و تروریست آمریکا در خصوص این جنایت آشکار به کار خواهد بست.