منتخب مردم ورزقان در مجلس یازدهم گفت: دولت و مجلس‌ نباید منتظر چراغ سبز دیگران و لبخند آنان باشند چرا که شرایط جمهوری اسلامی ویژه بوده و باید بر اساس اقتصاد مقاومتی قدرت کشورمان را افزایش دهیم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

الله‌وردی دهقانی منتخب مردم ورزقان در مجلس یازدهم در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌درباره اولویت‌های مجلس آتی اظهار داشت: اگر بخواهیم کشورمان و اقتصاد و صنعت و معیشت و آینده مردم‌مان تضمین کنیم فقط باید توان داخلی خود را بالا برده و تولیدات کشورمان را افزایش داده و روی پای خود بایستیم تا در نهایت قدرت‌مان افزایش پیدا کرده و نیازی به دیگران نداشته باشیم.

وی افزود: دولت و مجلس‌مان نباید منتظر چراغ سبز دیگران و لبخند آنان باشند چرا که شرایط کشورمان ویژه بوده و باید بر اساس اقتصاد مقاومتی قدرت جمهوری اسلامی را افزایش دهیم.

حرکت جمهوری اسلامی در لبه علم را توسعه دهیم

منتخب مردم ورزقان در مجلس یازدهم تصریح کرد: ساختارهای اجرایی کشورمان برای روزهای عادی و معمولی طراحی شده است این در حالی است که وقتی ما در شرایط بحرانی و تحریمی زندگی می‌کنیم تجارب چند ساله نشان داده است که دشمنان اجازه نخواهند داد دولت و ملت کار خود را کرده و بازیگر منطقه‌ای و جهانی باشیم.

دهقانی  با تأکید بر اینکه باید روی پا خود بایستیم و بر همین اساس تمامی برنامه‌ریزی‌ها باید با نگاه داخلی تهیه و تدوین شود،‌گفت: باید تمام تلاش‌های کارگزاران نظام به سمت و سوی بکارگیری تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه و بالفعل کردن آنها باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما در خیلی از زمینه‌ها در لبه مرکز تکنولوژی و علم و دانش حرکت کرده و در برخی از آنها از لبه مرز علم هم عبور کرده‌ایم که می‌توانم به صنایع دفاعی و نانو اشاره کنم که جمهوری اسلامی را به عنوان سمبل قدرت در منطقه و جهان معرفی کرده است.

مجلس یازدهم بدون نگاه به دست دیگران مشکلات را رفع می‌کند

منتخب مردم ورزقان در مجلس یازدهم گفت: ما اگر نگاه داخلی داشته و با تکیه بر جوانان‌مان اقدامات اساسی انجام داده و مشکلات‌مان را بدون نگاه به دست دیگران رفع کنیم قطعا ما معضلات و دغدغه‌هایمان را رد کرده و از این مرحله هم عبور خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه اگر ذره‌ای عقل و هوش داشته باشیم و به سمت خودتحریمی نرویم با استفاده از امکانات موجود و سرمایه‌های داخلی وعلم و تعهد جوانان شرایط به سمت ارتقا قدرت جمهوری اسلامی در دنیا سوق پیدا خواهد کرد.

وی گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که امورات جاری کشور به دست مردم و بخش خصوصی داده شده و اقتصادمان را از حالت دولتی خارج کنیم که اگر اینگونه رفتار کنیم قطعا وضعیت بخشی تولید،‌اشتغال و صنعت مانند صنایع دفاعی بهبود پیدا خواهد کرد و به صورت دومینو و زنجیروار مشکلات کشور حل خواهد شد.

مجلس و دولت باید بخش خصوصی را برای دور زدن تحریم‌ها فعال کنند

دهقانی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم وضعیت ساختار اقتصاد کشور را بازسازی کنیم بخش تولید و اشتغال‌مان تغییرات اساسی کرده و هیچ کسی نمی‌تواند جلودار جمهوری اسلامی باشد.

وی گفت:‌ مجلس یازدهم با همکاری نهادهای مختلف و همراهی دولت با آن می‌تواند منجر به توسعه و پیشرفت کشور آن هم در آستانه ورود به سال 1400 شود. وقتی  که دشمنان و استکبار صادرات نفت ایران را تحریم کرده‌اند باید بلافاصله با استفاده از علم و دانش جوانان کشورمان به سمت صادرات بنزین بروند این در حالی است که اگر بخش خصوصی در این زمینه فعال باشد امکان فروش بنزین به افغانستان، پاکستان، ترکیه و عراق بدون دخالت دولت مهیا خواهد شد.

مجلس یازدهم زمینه ساز روی کار آمدن دولت انقلابی در آستانه سال 1400 است

منتخب مردم ورزقان در مجلس یازدهم گفت: نقاط مختلف ایران جوانان مستعد و منابع طبیعی متعددی دارد که اگر این ظرفیت‌ها بالفعل شود خیلی راحت می‌توانیم نیازهای کشور را برطرف کرده و قدرت منطقه و دنیا شویم. مجلس یازدهم می‌تواند زمینه‌ساز ظهور و بروز دولت انقلابی باشد و بر همین اساس باید اصلاحات لازم در کشور انجام شده و خود را برای ورود به سال 1400 کنیم.

وی گفت:‌ مجلس یازدهم می‌تواند همه دستگاه‌ها، نهادها و مراکز علمی پژوهشی کشور را پای کار انقلاب آورده و در راستای بیانیه گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری آن را انتخاب کرده‌اند گام‌های اساسی برداریم.