عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد طرح موضوع باز بودن درهای مذاکره به روی ایران فرار رو به جلو است و به نوعی اجرای سیاست چماق و هویج است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمدجواد جمالی‌نوبندگانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت ، در واکنش به ادعای آمریکایی ها مبنی بر باز بودن درهای مذاکره به روی ایران، گفت: به طور واضح می توان اذعان کرد که اظهارات مقامات ایالات متحده فرار رو به جلو است و به نوعی تداعی کننده تحقق سیاست چماق و هویج است.

ترامپ درصدد افزایش بیشترین فشارها و تحریم ها علیه ایران است

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در واقع ترامپ درصدد افزایش بیشترین فشارها و تحریم ها است تا از این طریق کشورمان را در موضع ضعف قرار دهد و بر این اساس بتواند هر آنچه در برجام بدست نیاوردند را در مذاکرات جدیدی محقق کنند.

وی با اشاره به اینکه رویه مذاکرات که مقامات کاخ سفید از آن صحبت می کنند توسط هیچکدام از جناح های سیاسی کشورمان تایید نمی شود، ادامه داد: به عبارتی این روش با منافع ملی و عزتمندی ایرانیان مخالف است.

جان بولتون

آمریکایی ها بدعهدیشان در مذاکرات با کره شمالی را نشان دادند

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه آمریکایی ها در مذاکراتشان به کره شمالی نشان دادند که به هیچ اصل و اساسی پایبند نیستند، اظهار کرد: می توان دریافت که هیات حاکمه ایالات متحده اصلا اصول مذاکره را بلد نیست و نمی داند از ابزار دیپلماسی چطور استفاده کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: در این بین باید یادآور شد ترامپ فرد مورد اطمینانی نیست و به نوعی تضمینی برای جلوگیری از نقض عهد آمریکایی ها وجود ندارد زیرا آنها فقط زبان پول و زور را بلد هستند.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت ، مشاور امنیت ملی آمریکا در گفت‌وگویی مدعی شد که ترامپ خواهان مذاکره مجدد بر سر برنامه‌های هسته‌ای و موشک‌های بالستیک ایران است.

جان بولتون با اشاره به باز بودن درهای مذاکره به روی ایران ادعا کرد سال گذشته، زمانی که امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه به واشنگتن آمد، رئیس‌جمهور ترامپ به مکرون اعلام کرد که وی خواهان ترک توافق هسته‌ای ایران است و قصد دارد بر سر برنامه هسته‌ای، برنامه موشک‌های بالستیک، حمایت از تروریسم و باقی رفتارهای خصمانه جمهوری اسلامی بار دیگر مذاکره کند. زمانی که ایران برای مذاکره آماده شود، رئیس‌جمهور ترامپ نیز آماده خواهد بود./

پایان پیام