نماینده مردم محلات در مجلس با اشاره به برپایی سفره‌های افطاری از سوی جریانات و احزاب سیاسی به بهانه ماه رمضان و با نیت اهداف انتخاباتی،‌گفت: باید دولت از مهندسی انتخابات دست بردارد و به بهانه ماه رمضان و برپایی سفره‌های افطاری کارهای انتخاباتی خود را پیش نبرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌ وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به برپایی سفره‌های افطاری از سوی جریانات و احزاب سیاسی به بهانه ماه رمضان و با نیت اهداف انتخاباتی،‌گفت: متأسفانه در این ماه بسیاری از ارگان‌ها و سازمان‌ها با اندک بهانه‌ای به دنبال سازماندهی آراء و مهندسی انتخابات هستند.

وی افزود: باید دولت از مهندسی انتخابات دست بردارد و به بهانه ماه رمضان و برپایی سفره‌های افطاری کارهای انتخاباتی خود را پیش نبرد.

وی تصریح کرد: براساس گزارشاتی که به نمایندگان مجلس رسیده است کاملاًَ مشخص است که اهداف برپایی برخی سفره‌های افطاری از سوی ارگان‌ها و سازمان‌ها و جریانات و احزاب سیاسی، انتخاباتی است.

وی خاطرنشان کرد: به دولت توصیه می‌کنم که بی‌طرفی خود را حفظ کرده و به دنبال مهندسی آراء و انتخابات نباشد و تمام هم و غم خود و بدنه اجرایی دولت را با نیت خدمت‌رسانی به مردم به کار گیرد.

سلیمی گفت: دخالت دولت در انتخابات منجر به تشکیل مجلس دهم شد؛ این در حالی است که بسیاری از استانداران و فرمانداران برای انتخابات مجلس دهم که در سال 94 برگزار شد، با دخالت در امور کاری کردند که نمایندگانی وارد پارلمان شوند که وکیل‌الدوله هستند نه وکیل‌ المله .

وی تصریح کرد: کارایی و کارآمدی بسیاری از نمایندگان مجلس دهم با توجه به اینکه دولت در انتخابات مجلس دخالت کرده بود بسیار پایین است و بهتر است دولت کار را رها کرده و مردم هوشمند و فهیم انقلاب اسلامی انتخابات خود را انجام دهند تا نمایندگان آنها بتوانند به کشور خدمت کنند نه به جریان و حزب و گروه خود.