ایرنا- امام جمعه موقت تهران و عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: تحریم وزیر امورخارجه کشورمان گویای تناقض گویی آمریکایی ها در رابطه با دیپلماسی و استیصال آنها در رابطه با ایران است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

آیت الله سید احمد خاتمی در واکنش به تحریم محمد جواد ظریف به خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: تحریم های آمریکا نشان می دهد که آنها در عرصه شکست محض هستند. از زمانی که ترامپ عهدش را شکست در عرصه سقوط به دره بداخلاقی و بی حثیتی افتاد.  

وی با تاکید بر این که  تحریم تاکنون جواب نداده و به یاری خداوند جواب نخواهد داد گفت: آنچه در این عرصه بسیار شگفت آور است تحریم های صد در صد بی اساسی مانند تحریم  مقام معظم رهبری است که دنیا به آن می خندد.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری افزود: دنیا به تحریم رهبر معظم انقلاب نگاه سخریه می کند چرا که رهبران مذهبی در کل دنیا تحریم شدنی نیستند.

 وی با اشاره به آخرین تحریم  آمریکاکه تحریم وزیر خارجه یک کشور است، ادامه داد: در متن این تحریم تناقضی آشکار نهفته است چرا که از طرفی دولتمردان و دولت زنان آمریکا از دیپلماسی سخن می گویند و از طرف دیگر تابلوی دیپلماسی یک کشور را تحریم می کنند.

آیت الله خاتمی با تاکید بر این که این تناقض ها گویای استیصال آمریکا در رابطه با ایران است گفت: گویای این حقیقت است که نسخه شفا بخش ما فقط مقاومت است و بس، و به یاری خداوند ملت ایران در این عرصه پیروزند، صبر و ظفر هر دو دوستان قدیمند و بر اثر صبر نوبت ظفرآید.