غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شخصا وارد انتخابات ۹۸ نمی شوم. وی افزود: قبول دارم که جوانگرایی باید صورت بگیرد ولی شما باید به تجربه هم اعتقاد داشته باشیم و منظور من از جوانگرایی پیر زدایی است. حدادعادل افزود: 50 درصد شورایی که برای مجلس تشکیل داده ایم جوان هستند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بیستمین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با شعار « عقلانیت انقلابی، مقاومت هوشمندانه و عدالت طلبی اخلاقمدارانه» به میزبانی دانشگاه خوارزمی آغاز شد.

حجت اسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در افتتاحیه این مراسم گفت: زمانی که دوری از آرمان ها احساس شد، دانشجویان هویتی را برای خود تعریف کردند و پسوند مستقل را سرحوله خود قرار دادند.

وی ادامه داد: این حرکتی بود که اجازه کدخدایی در دانشگاه ها را نداد و جریان وابسته به خط اصیل اسلام ناب بود که موفقیت آمیز بود.

پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان هم در این نشست گفت: رهبر انقلاب فرمودند که بنده از عملکرد کمیته امداد امام خمینی راضی بوده ام.

وی تاکید کرد: اگر ما خطا کردیم و شما دیدید، گذشت نکنید ولی اگر دیدید کاری که انجام دادیم درست است و ما را می‌کوبند از ما حمایت کنید.

فتاح یادآور شد: حتما ما با دولت همراهی خواهیم داشت که یقینا این همکاری به نفع بنیاد مستضعفان و محرومین خواهد بود.غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هم در این نشست گفت: شخصا وارد انتخابات ۹۸ نمی شوم.

وی افزود: قبول دارم که جوانگرایی باید صورت بگیرد ولی شما باید به تجربه هم اعتقاد داشته باشیم و منظور من از جوانگرایی پیر زدایی است.

حدادعادل افزود: 50 درصد شورایی که برای مجلس تشکیل داده ایم جوان هستند.

سیما سادات لاری معاون فرهنگی وزارت بهداشت هم در افتتاحیه بیستمین نشست سالانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور به سخنرانی پرداخت و خطاب به دانشجویان گفت: شماها یک افراد خاصی از دانشگاه هستید که علاوه بر اینکه در رشته خود حرفه‌ای می‌شوید، دغدغه جامعه را دارید و بنده به صورت ویژه بر روی همفکری شما حساب باز می‌کنم.

بیستمین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با حضور ۴۰۰ نفر از اعضای این اتحادیه از ۶۰ دفتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در حال برگزاری است.

در پایان این نشست انتخابات شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل هم برگزار خواهد شد.