نماینده مردم گچساران و باشت با بیان اینکه عامل پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری جمنا بود، گفت: دربازی سیاسی کار مشخص است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 نماینده مردم گچساران در پاسخ به سوالی  مبنی براینکه آیا در این دور از انتخابات شورای نگهبان شما را تایید خواهد کرد، گفت: شورای نگهبان بنده را تایید می‌کند اگر هم تشخیص داد که بنده شرایط ادامه خدمت را ندارم، می پذیرم و بنده رسالتی که دارم این است که در شان مردم باشم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی براینکه شما در انتخابات ریاست جمهوری از مسؤولیتی که داشتید استعفا دادید تا به صورت جدی برای روحانی تبلیغ نمایید و همگان به یاد دارند که شما شب سخنرانی تان از بهشت و جهنم صحبت کردید و امروز شاهد چنین وضعی در جامعه هستیم نظر شما به عنوان فردی که به عنوان اقتصاددان از حامیان دولت روحانی بوده اید و امروز در روزهای آخر نمایندگی خود منتقد دولت شده اید نظرتان در این خصوص چیست؟؟

تاجگردون تصریح کرد:عامل پیروزی روحانی در دور گذشته جمنا بود،دربازی سیاسی کار مشخص است؛درصد قابل توجهی از اصلاح‌طلبان شاید به میدان نمی‌آمدند اما با حرکت جمنا به میدان آمدند، هر شخصی برای شرایطی انتخاب می‌شود و در آن شرایط کشور و برجام انتخاب روحانی  بهتر از رئیسی بود.

تاجگردون تاکید کرد: جمنا باعث شد و مقصر اصلی جمنا بوده است و هنوز هم می‌گویم که در آن شرایط بودیم بین آقای رئیسی و روحانی آقای روحانی باید انتخاب می‌شد.

وی  افزود: روحانی یک فرد معمولی است و نه قدیس است و من اگر آن شب این‌گونه صحبت کردم در پاسخ به فردی بود که قبل‌تر از من این تشابه را انجام داده بود و من هم پاسخش را دادم.

نماینده گچساران و باشت ادامه داد: دولت می‌داند اگر من انتقادی به دولت دارم برای اصلاح است و در حال حاضر در شرایط خوبی به سر نمی‌بریم و باید مقاومت کنیم و اگر بین قوا کسی بخواهد جا خالی کند کار سخت می‌شود.