وزیر اقتصاد با بیان این که راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایای شاغلان وظیفه سازمان اداری و استخدامی است گفت: تاکنون قوای مجریه و مقننه نسبت به ثبت اطلاعات حقوق کارکنان و مدیران خود اقدام کردند، ولی قوه مقننه و نهادهایی مثل ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، قرارگاه سازندگی و صدا و سیما اقدامی در این باره انجام نداده است.

دژپسند: قوه قضاییه، قوه مقننه و قرارگاه سازندگی و صدا و سیما حقوق مدیران خود را ارائه نکرده‌اند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایسنا، فرهاد دژپسند در جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه) مجلس به سوال 12 نماینده مجلس درباره‌ی علت عدم اجرای ماده 29 قانون برنامه 5 ساله ششم توسعه در خصوص راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایای شاغلان دستگاه‌های ذی‌ربط پاسخ داد.

وی یادآور شد: در زمان بررسی این ماده از قانون برنامه به عنوان معاون سازمان برنامه مشغول به کار بودم لذا به تمام قوانین برنامه اشراف دارم ولی متولی این کار سازمان اداری و استخدامی است که خوشبختانه در همان سال 96 یعنی سال اجرای برنامه ششم کار راه‌اندازی این سامانه را آغاز کرد و متناسب با بخش‌نامه‌های مختلف از دستگاههای اجرایی نسبت به بارگزاری اطلاعات آنها اقدام نمود.

به گفته‌ی وی، این اقدام از سال 97 انجام شده است و از دستگاه‌ها خواسته شده که اطلاعات حقوقی کارکنان و مدیران خود را ارائه کنند. در قوه مجریه خیلی جدی این کار انجام شده است.