​تهران-ایرنا- نماینده میاندوآب در مجلس شورای اسلامی از تحریف اظهارات دیروز خود در مجلس توسط روزنامه کیهان انتقاد کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«جهانبخش محبی‌نیا» نماینده میاندوآب در ادامه جلسه علنی امروز- دوشنبه-  مجلس شورای اسلامی تذکری گفت: من دیروز نطقی در جلسه علنی مجلس داشتم و امروز یکی از روزنامه‌ها در صفحه دوم خود متنی بلندبالا نوشته و ضمن تحریف سخنان بنده توهین و اهانت کرده است.

وی افزود: صحبت‌های دیروز من فقط به منظور دفاع از جایگاه نهاد مجلس شورای اسلامی و دولت بود؛ در متن این روزنامه به بنده توهین شده و تهمت و دروغ نیز روا داشتند؛ من چهل سال است که آقای شریعتمداری می‌شناسم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من در نطق روز گذشته خود گفتم این‌که آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» را روزنامه کیهان ذوالقرنین نامیده، اشتباه است؛ آیا من دروغ می‌گویم یا کسی که این متن را نوشته است.

این نماینده مجلس با اشاره به بخشی از متن منتشر شده کیهان گفت: در این متن آمده است که چرا محبی‌نیا از مبارزه با مفاسد ناراحت است، درحالی که این‌گونه نیست؛ من از چاپلوسی و تملق ناراحت هستم. نباید شخصیت بزرگی نظیر آیت‌الله رئیسی را گرفتار تملق کرد؛ در بخشی دیگر از این مطلب آمده است که در مجلس عده‌ای به حجاب می‌تازند، بنده نیز با این امر مخالفم و هر کس به حجاب بتازد بی‌خود کرده است، من از حقوق نهاد مجلس شورای اسلامی دفاع می‌کنم.

وی در ادامه به بخش دیگری از مطلب کیهان اشاره و اظهار کرد: کیهان نوشته است که دولت یازدهم و دوازدهم انگشت کوچک دولت قبل از خود نمی‌شود؛ من نه از این دولت دفاع می‌کنم و نه با آن مخالفتی دارم فقط محض اطلاع آقای شریعتمداری می‌گویم که در آن دولت از من به عنوان وزیر دعوت شد اما این مساله را موکول کردند به این‌که بنده در پارلمان نطقی داشته باشم و در آن نطق از فردی تعریف کنم و نسبت به فردی دیگر زاویه بگیرم که بنده این را نپذیرفتم. انتظار می‌رود فردی که این مطلب را نوشته است توبه کند.