رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر در مذاکراتی که با رئیس‌جمهور فرانسه داریم، به نتیجه نرسیم، گام سوم برداشته خواهد شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور، در حاشیه جلسه صبح امروز هیأت دولت، اظهار داشت: ما اعلام کرده ایم که سر زمان مشخص که آخر این هفته است، اگر به توافق قطعی نرسیم در مذاکراتی که با رئیس جمهور فرانسه داریم، گام سوم برداشته خواهد شد.

وی افزود: گزارشی از سفر آقای عراقچی با تیم خوب اقتصادی دریافت کردیم. نتیجه مذاکراتشان با توجه به پیچیدگی هایش، در مجموع پیشرفت هایی داشت.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: قرار است هفته آینده نتیجه مشخص شود. ما منتظر هستیم هماهنگی در داخل اروپا انجام شود تا نتیجه منعکس شود.سپس بررسی خواهیم کرد که چگونه گام بعدی را برداریم.

وی بیان کرد: در مجموع گام هایی که برداشته شده است اگر مقایسه ای با یک ماه و نیم قبل که مذاکره شروع شد، داشته باشیم می توانم بگویم که پیشرفت خوب بود. اما تا به جمع بندی نهایی نرسیم، نمی توانیم اعلام کنیم. البته مردم نامحرم را نمی دانیم، اما چون با طرف خارجی بحث می کنیم نمی خواهیم برداشت ذوق زدگی از کار ما را داشته باشند.

 

روحانی امشب میهمان رئیس قوه قضائیه است

 

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: روابط قوه قضاییه و قوه مجریه بسیار خوب است و امشب روحانی میهمان رئیس قوه قضائیه است.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در گفتگو با فارس با اشاره به تذکر ۱۰۵ نماینده مجلس که خواستار دقت بیشتر رئیس جمهور در موضوع تفکیک قوا شده اند، گفت: روابط قوه قضاییه و قوه مجریه بسیار خوب است و رئیس جمهور نیز امشب میهمان آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه است.