فرزاد حسنی بعد از واکنش‌های مردمی به اقدامش در برنامه تلویزیونی دسترسی به صفحه شخصی‌اش را محدود کرد

واکنش فرزاد حسنی به واکنش‌های گسترده مردم: کامنت شما نشانه شعور شماست! / وقتی مجری به جای عذرخواهی حمله می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش نشان24: فرزاد حسنی که به تازگی از ممنوع التصویری درآمده است، در برنامه اکسیر، سوالی از یکی از مهمانان می پرسد و بعد از آن که او جواب نادرست می دهد، با تمسخر او چنین وانمود می کند که جواب درست است و 50 میلیون تومان هم جایزه دارد و دراثنای اجرای خود، مهمان بیچاره را ملعبه حرف هایش می کند تا مردم به او بخندند. او خطاب به میهمان برنامه و با گفتن کلماتی مانند خیلی باهوشی ها (با لحن تمسخر آمیز)، نخالگی در ما دیده ای؟ پخمه ایم؟ (باز هم با لحن تمسخر آمیز) ، فکر کردی در مقابل اطلاعات کم شما به شما 50 میلیون تومان جایزه می دهیم؟زرشک! زرشک دوست داری؟! (و دعوت از سایر شرکت کنندگان برای تکرار کلمه زرشک) او را رسماً تحقیر می کند.

در نهایت هم به او جبعه‌ای کادو داده می شود که مدعی شده بود محتوی 50 میلیون تومان جایزه است اما بعد از باز شدن با تمسخر گفته شد که جایزه او «زرشک» است. این اتفاق و انتشار تصاویر ویدئویی این برنامه در فضای مجازی موجب ناراحتی مردم از رفتار این مجری تلویزیونی شد.

کاربران بسیار زیادی در فضای مجازی به انتشار کامنت‌ها و یا دادن پیام‌های خصوصی به فرزاد حسنی به او انتقاد کرد. برخی افراد پاسخ‌های فرزاد حسنی که به صورت خصوصی برایشان ارسال شده بود را نیز در فضای مجازی منتشر کردند. اما در ادامه این مجری تلویزیون ناچار شد صفحه شخصی خودش در اینستاگرام را به خاطر دریافت کامنت‌های مردم که به او اعتراض می‌کردند ببندد و به صورت حفاظت شده دربیاورد.

حسنی در ابتدای صفحه خود نیز در واکنش به این رفتار مردم نوشت: کامنت شما ویترین شعور شماست.