فیلم سینمایی گودزیلا به کارگردانی مایکل دووگرتی، داستان یک هیولای ترسناک را روایت می‌کند که با رقیب خود یعنی گیدورا شاه و دیگر موجودات تاریخی که قصد تخریب زمین را دارند، مبارزه می‌کند. این فیلم تا کنون فروش بسیار خوبی در گیشه داشته است.

گودزیلا همچنان می تازد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، پیش بینی‌های این هفته گیشه فروش نشان می‌دهد که فیلم سینمایی «گودزیلا: پادشاه هیولاها» در این هفته با 4108 سینما در آمریکای شمالی، به میزان 50 میلیون دلار فروش خواهد داشت.

با این اوصاف فیلم جدید کمپانی دیزنی، به نام «علاءالدین» با حدود 41 میلیون دلار در رتبه دوم قرار خواهد گرفت و در این بین نیز فیلم‌های نو رسیده راکتمن با 22 میلیون و «ما/Ma» با 20 میلیون دلار در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند. فیلم سینمایی «جان ویک» نیز با 10 میلیون دلار در جایگاه پنجم به کارش پایان می‌دهد.

«گودزیلا:پادشاه هیولا ها» سی و پنجمین فیلم این مجموعه فیلم سینمایی 65 ساله است و در بازه 50 تا 55 میلیون دلار فروش خواهد داشت. این فیلم سومین بخش از دنیای افسانه‌ای هیولا هاست و در فروش افتتاحیه پشت سر قسمت اصلی این فیلم که 93 دلار در افتتاحیه، 200 میلیون دلار به صورت داخلی و در مجموع 530 میلیون دلار فروش کرده بود، قرار می گیرد. «گودزیلا» همچنین در رقابت فروش افتتاحیه، فیلم «کونگ:جزیره جمجمه» را با فروش 61 میلیونی در مقابل خود می‌بیند.

فیلم سینمایی گودزیلا به کارگردانی مایکل دووگرتی، داستان یک هیولای ترسناک را روایت می‌کند که با رقیب خود یعنی گیدورا شاه و دیگر موجودات تاریخی که قصد تخریب زمین را دارند، مبارزه می‌کند. در این فیلم که امتیاز ضعیف 41 درصد از سوی منتقدین را دریافت کرده است با توجه خوب مخاطبان مواجه شده، بازیگرانی از جمله ویرا فارمیگا، کن واتانابه، سالی هاوکینز و کایل چندلر ایفای نقش می‌کنند.

ورایتی

258245