سرمربی تیم السد با بیان اینکه با آمادگی کامل برابر پرسپولیس قرار می گیریم، گفت: بازی با تیم پرسپولیس نه تنها برای تیم السد بلکه برای کشور قطر هم بسیار مهم است و امیدواریم به مرحله بعد صعود کنیم.

سرمربی السد:بازی با تیم پرسپولیس نه تنها برای تیم السد بلکه برای کشور قطر هم بسیار مهم است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایرنا، «والدو فریرا» بعدازظهر امروز (دوشنبه) و در نشست خبری پیش از دیدار با تیم پرسپولیس در چارچوب دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی بسیار سخت و مهمی پیش رو داریم و بازیکنان ما باید تمرکز خود را از دست ندهند. ما روز سه شنبه (فردا) فقط یک نیمه بازی می کنیم و نیمه دوم در تهران است.
فریرا در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت تیم السد نسبت به بازی های مرحله گروهی تصریح کرد: تیم ما آماده است و با آمادگی کامل مقابل پرسپولیس قرار می گیریم.
«گابریل هرناندز آراند» ملقب به «گابی» بازیکن اسپانیایی تیم السد نیز که در این نشست حضور داشت، با تاکید بر مهم بودن این بازی برای السد و دولت قطر اظهار داشت: ما آماده پیروزی و صعود به مرحله بعد هستیم. هدف هر بازیکنی در این دست بازی ها، پیروزی است و بدون شک ما به عنوان بازیکنان با تجربه هم از این امر مستثنی نیستیم.
وی با بیان اینکه السد به چیزی جز پیروزی نمی اندیشد، افزود: من زمانی که در اتلتیکو مادرید بودم هم پیروزی در بازی های مهم را دوست داشتم.
سرمربی تیم السد در ادامه این نشست خبری با تاکید بر لزوم تمرکز بازیکنانش در مقابل پرسپولیس گفت: نباید فراموش کنیم که اگر چه ما در مرحله مقدماتی با پرسپولیس مواجه شدیم اما این بازی کاملا متفاوت است. باید سعی کنیم گل بزنیم و گل نخوریم تا در تهران از شانس بیشتری برخوردار باشیم.
تیم پرسپولیس ایران که بعد از ظهر دیروز (یکشنبه) وارد دوحه شد، از ساعت 19 به وقت محلی به مدت یک ساعت و نیم در زمین شماره 4 مجموعه ورزشی اسپایر دوحه تمرین کرد و امروز هم قرار است در استادیوم «جاسم بن حمد» ورزشگاه محل برگزاری مسابقه، یک جلسه تمرینی داشته باشد.
پرسپولیس روز سه شنبه 10 مهر ماه بازی رفت خود با تیم السد قطر در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار خواهد کرد.
بازی برگشت 2 تیم هم اول آبان ماه آینده در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
تیم پرسپولیس ایران پیشتر موفق شد تیم پرستاره الدحیل قطر را در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.
تیم السد هم در 2 بازی رفت و برگشت موفق شد تیم استقلال ایران را از پیش رو بردارد.
خاورم**1508**9129