مثلث آنلاین: سرپرست فدراسیون والیبال گفت: هر بخش از فدراسیون کار خودش را می کند و نمی گذاریم کارها روی زمین بماند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، والیبال ایران که در ماههای اخیر با سرپرست اداره شده، به تدریج به روزهای حساس خود نزدیک می شود. هنوز هم خبری از شروع نام نویسی از نامزدهای انتخاباتی نیست و به نظر می رسد با سرپرستی افشین داوری تیم های ملی در سال 98 کار خود را پیش خواهند برد.


با اینکه برخی تصور می کردند با پایان دوره سرپرستی 6 ماهه داوری حضور او در این پست غیرقانونی خواهد بود، اما سرپرست فدراسیون والیبال از احتمال تمدید حکم سرپرستی خود خبر می‌دهد.


افشین داوری در این باره به خبرنگار "ورزش سه" گفت: در قانون آمده که امکان تمدید حکم سرپرستی وجود دارد. البته هر زمان که وزارت ورزش اعلام کند، ما نام نویسی می کنیم و آماده برگزاری انتخابات هم هستیم. برخلاف تصور برخی برگزاری انتخابات هیچ تداخلی با بازی‌های تیم ملی ندارد. هر بخش از فدراسیون کار خودش را می‌کند و نمی‌گذاریم کارها روی زمین بماند.


وی درباره استعفای مدیرروابط عمومی فدراسیون والیبال عنوان کرد: امیر حسینی مدیر کاربلد و فعالی بود در کمیته روابط عمومی بود که خودش تصمیم به جدایی گرفت. در مدتی که با او همکاری داشتم، به خاطر تخصصی که در والیبال داشت، از کارش کاملا رضایت داشتم. امیدوارم از این به بعد به فدراسیون والیبال مشورت بدهد.


سرپرست فدراسیون والیبال درباره مشخص نشدن تکلیف دبیر فدراسیون گفت: یک خبر خوب برایتان دارم. امروز نام دبیرکل جدید فدراسیون رسما اعلام می شود.
داوری در پایان بیان داشت: تمام برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور موفق تیم ملی در مسابقات پیش رو انجام شده است. من قبل از هر اقدامی مشورت های لازم را با متخصصین انجام می دهم. مطمئن باشید که تا من هستم، کارها روی زمین نمی ماند.