مثلث آنلاین: در شرایطی که گفته شده مهدی تاج با زلاتکو کرانچار جلسه‌ای برای قطع همکاری توافقی برگزار کرده اما آخرین دیدار این 2 نفر به مدت‌ها پیش برمی‌گردد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در شرایطی که گفته شده مهدی تاج با زلاتکو کرانچار جلسه‌ای برگزار کرده و در نهایت برای قطع همکاری با این مربی به توافق رسیده، اما آخرین دیدار تاج و کرانچار به 6 فروردین باز می‌گردد که رئیس فدراسیون به رختکن تیم امید رفته است.

پش از آخرین دیدار تاج و کرانچار، این مربی با کمیته فنی، محمدرضا ساکت دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال و اکبر محمدی جلساتی داشته، اما با تاج نشستی را برگزار نکرده است.

بر اساس قانون فیفا تنها رئیس فدراسیون، دبیرکل و خزانه‌دار می‌توانند با سرمربی مذاکره یا قرارداد او را فسخ کنند. با این شرایط باید دید تاج چه زمانی با کرانچار جلسه داشته و برای قطع همکاری به توافق رسیده است.

در این میان، یکی از موارد اصلی بحث مالی سرمربی کروات تیم امید است. نکته جالب اینجا است که کل مبلغ قرارداد کرانچار با فدراسیون فوتبال، 300 هزار دلار است و در صورتی که مسئولان بخواهند با این مربی قطع همکاری کنند باید 150 هزار دلار باقی‌مانده از قرارداد وی را پرداخت کنند. با این حال باید دید در نهایت فدراسیون فوتبال ایران می‌تواند با کرانچار به توافق برسد یا خیر.

همه این مسائل در شرایطی مطرح است که تیم‌های امید کشورهای مختلف، در حال برگزار بازی‌های تدارکاتی و آماده‌سازی هستند اما تیم فوتبال امید ایران همچنان دنبال سرمربی جدید است. این در حالی است که تیم ملی بزرگسالان هم هنوز سرمربی ندارد.

میزان