سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای سه گانه قهرمانی پرسپولیس را به اعضای باشگاه و تیم، پیشکسوتان، هواداران و تماشاگران، اهالی محترم رسانه و همه حامیان پرسپولیس تبریک گفت و از همراهی همه آنها تقدیر و تشکر کرد.

بیانیه باشگاه پرسپولیس به مناسبت هتریک قهرمانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در این اطلاعیه که از سوی مدیرعامل و هیات مدیره صادر شد، آمده است؛

اینک که به یاری و لطف پروردگار متعال بار دیگر شاهد پرواز قهرمانانه این تیم بزرگ در آسمان فوتبال ایران هستیم خداوند را سپاس می‌گوییم که شرمنده این خانواده بزرگ نبوده‌ایم و پس از مصافی سخت و دشوار، گُلِ خنده را بر روی لب‌های هواداران، پیشکسوتان و خانواده بزرگ پرسپولیس دیدیم.

در این چند سال اخیر، رقبای ارزشمندی که مجال یافته‌اند تا صدر جدول بازی‌ها را تجربه کنند، خوب می‌دانند که حفظ این موقعیت با تمام فشارهای روانی تا چه میزان سخت و دشوار است چه رسد به این که سه سال پی در پی با تمام کمبودها ، مشکلات، حرف و سخن‌ها و درد دل‌هایی که نمی‌خواهیم با یادآوری آنها، به قدر ذره‌ای از حلاوت این موفقیت بزرگ و خالص بکاهیم، شاهد قهرمانی باشیم.

باشگاه پرسپولیس، به عنوان پر افتخارترین باشگاه در فوتبال ایران، قبل از هر چیز به خود می‌بالد که چنین هوادارانی را کنار خود دارد. هوادارانی که فارغ از هر زمان و مکان و اما و اگری هر جایی که لازم بود و لازم دیدند در حمایت از باشگاه محبوب خود پیش قراول بوده‌اند.

هوادارانی که عرصه حضور آنها، شرق تا غرب و شمال تا جنوب ایران بوده است.

بی‌تردید این موفقیت به دست نمی‌آمد اگر لطف خدا و همت عالی و اتحاد همه اعضای این خانواده بزرگ نبود و به همین مناسبت سومین قهرمانی پیاپی، را به کادر فنی و سرمربی دانا و مدبر، بازیکنان غیور، هواداران متعصب، پیشکسوتان دلسوز و حامیان معنوی و مالی پرسپولیس تبریک و شادباش می‌گوید.

باشگاه پرسپولیس، به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به جهت تلاش‌هایی که برای برگزاری مسابقات داشته‌اند، رسانه‌های محترم به جهت حمایت‌ها و نقدهای روشنگرانه، همچنین به دیگر تیم‌های حاضر در رقابت‌ها، به ویژه رقبای نزدیک خود خسته نباشید گفته و از وزارت ورزش و جوانان نیز به جهت حسن اعتماد نسبت به مجموعه مدیریتی باشگاه، تشکر می‌کنیم.

بی‌تردید این قهرمانی برای ما نه در حکم پایان یک جام، بلکه به امید خدا، به معنی شروعی دوباره است. شروعی برای درخشش دوباره در آسیا و البته تکرار قهرمانی در لیگ و رسیدن به حدنصاب‌ها و افتخارات جدید.

254 251