ژوزه مورینیو پرتغالی اعلام کرد هیچگونه مخالفتی مبنی بر مربیگری در عربستان ندارد اما تا به الان پیشنهادی نداشته است.

مورینیو: ترجیح می‌دهم در اروپا و تیم بزرگ باشم تا برای پول در عربستان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش ‌سه"، ژوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی خود در جده اعلام کرد هیچ گونه پیشنهادی از باشگاه‌های سعودی به من نرسیده است و از لحاظ فکری هیچ ممانعتی برای خودم ندارم. اما در این مدت یک پیشنهاد از چین داشتم که آن را رد کردم و ترجیح می‌دهم در اروپا باشم تا در باشگاه بزرگ مربیگری کنم؛ به این دلیل که پول برای من همه چیز نیست.

مورینیو روز گذشته با مربیان عربستانی جلسه داشته و مهم ترین مراحل مربیگری خود را برای آن‌ها بازگو کرده است. این جلسه به همت کانون مربیان فوتبال عربستان برگزار شده است. این مربی پرتغالی نصیحت فراوانی به مربیان سعودی برای رسیدن به اهدافشان داشته است. شاهزاده ترکی بن فیصل، شاهزاده عربستان یکی از مهم ترین مهمانان این جلسه بود.

وی هم‌چنین از مجموعه ورزشی ملک عبدالله دیدن کرد و تمرین جوانان مستعد عربستانی را زیر نظر گرفت. نکته جالب توجه حضور زنان در این جلسه بود. دنا رجب، مربی عربستانی باشگاه استورم در این جلسه حضور داشت. هم‌چنین افراد زیادی به صورت آنلاین از این کنفرانس استفاده کردند.

سرمربی پرتغالی سابق منچستر یونایتد چند روز قبل برای آموزش مربیان عربستانی وارد جده شد و روز گذشته کنفرانس خود را برگزار کرد.