بشیری‌: قوه قضائیه ترک فعل‌های رئیس‌جمهور سابق را رسیدگی کند/ سیاست‌مداران منطقه از مرکز غرور پیاده شوند

حسن روحانی دادگاهی می شود!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نماینده پاکدشت در مجلس از رئیس قوه قضائیه خواست:‌ در دادگاه صالحه به عوامل شیوع کرونا و اخلال در روند کارها و عوامل گرانی بنزین در آبان 98 و کاهش ارزش پول ملی از جمله رئیس‌جمهور سابق رسیدگی دقیق داشته باشد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، فرهاد بشیری نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 12 مهر)‌در نطق میان‌دستور و در جلسه علنی مجلس اظهار داشت: از حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های آراء در 28 خرداد تشکر می‌کنم و برای رئیس‌جمهور در خدمتگزاری صادقانه و پاکدستانه به مردم غیرتمند ایران آرزوی موفقیت دارم.
وی افزود:‌از زحمات کادر بهداشت و درمان و از جمله سپاه، بسیج و ارتش که در زمینه مبارزه با ویروس منحوس کرونا فعالیت چشمگیری داشتند تشکر می‌کنم.

S5NGZiYPIPu1
نماینده پاکدشت در مجلس تصریح کرد: از رئیس قوه قضائیه می‌خواهم که در دادگاه صالحه به عوامل شیوع کرونا و اخلال در روند کارها و همچنین عوامل گرانی بنزین در آبان 98 و کاهش ارزش پول ملی از جمله رئیس‌جمهور سابق رسیدگی دقیق کرده و نتایج ان را به اطلاع عموم برساند
وی گفت: معیشت و اقتصاد مردم نیازمند توجه جدی و حداکثری است و لازم است تیم اقتصادی دولت با همراهی مجلس اقدامات اساسی برای ثبات اقتصادی کشور و کاهش قیمت اجناس و کالاهای مصرفی و افزایش ارزش پول ملی داشته باشد تا مردم شاهد به زانو در آمدن گرانی و تورم بعد از ویروس کرونا باشند.

نماینده پاکدشت در مجلس تصریح کرد: در مرزهای شمال‌غربی ایران برخی کشورها با همراهی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی فتنه‌انگیزی کرده‌اند، به همه بدخواهان ملت‌های منطقه تذکر جدی می‌دهم که از تاریخ عبرت گرفته و از مرکز غرور نخوت سیاست‌مداری پیاده شوند و وقت خود را صرف توجه به امور مردم خودشان و توسعه و همگرایی منطقه کنند و از تکیه بر عصای پوسیده جانیان کودک‌کش و استکباری اجتناب کنند.