مشرق/ مدیرکل اداره بازرسی استان ایلام گفته است: یک هزار و ۵۴۳ شکایت مردمی از ابتدای امسال تا ۱۸ مهرماه رسیدگی شده که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲ برابر افزایش داشته است!

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایرنا، مهدی اصلانی روز یکشنبه گذشته در دیدار با امام جمعه ایلام بمناسبت سالروز تاسیس سازمان بازرسی تصریح کرد: افزایش شکایات مردمی از جنبه مثبت آن نشان دهنده اتکا مردم به سازمان بازرسی برای مقابله با فساد و رفع مشکلات آنان است و از دیدگاه منفی نشان می‌دهد که سطح رضایتمندی عمومی مردم از دستگاه‌ها بسیار کاهش یافته است.[5]

 

*آنچه که این مدیر محترم گفته و آمار ارائه شده از سوی وی، زنگ خطری است که مدیران و مسئولان دولت جدید بایستی توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

همه می‌دانیم که ناکارآمدی خصلت بارز دولت آقای روحانی است و با توجه به این مسئله، نارضایی مردم از عملکرد برخی دستگاه‌های دولتی در سطح استانی و کشوری بدیهی بود.

اما باید دانست که دولت سیزدهم با وعده رفع همین ناکارآمدی‌ها پا به عرصه گذاشته و اکنون نیز یکی از اهمّ وظایف او، رفع نارضایی‌های مردم از عملکرد برخی دستگاه‌های دولتی است.

از جمله راه‌های رفع این نارضایی نیز تصحیح عملکردها و پا نگذاشتن در مسیر راه‌های اشتباه دولت قبل است.

امر واضح آنست که سرنوشت دولت اعتدال در فراروی دولت سیزدهم نیز قرار دارد و در صورت بروز ضعف و ناکارآمدی، مردم به گفتمان دیگری در انتخابات آتی رأی خواهند داد.

(این نکته از سر آن بیان شد که برخی به دنبال القای شرایط بن‌بست و بیان این شبهه هستند که اگر دولت سیزدهم نیز دارای اشتباهات و ناکارآمدی‌های بزرگ باشد؛ کار نظام اسلامی تمام است!)

گفتنیست، ‌ رئیس‌جمهور سابق در جریان انتخابات سال 96 در استان ایلام حائز بیشترین آرای مردم شده بود...