بهترین تقویت کننده آنتن خانگی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امروزه با پیشرفت و فناوری های جدید در زمینه ارتباطات، احتیاجات جنبی برای برقراری یک ارتباط خوب مورد لزوم است. یکی از این تجهیزات تقویت کننده های آنتن تلفن همراه هستند که در انواع مختلف و با کارایی های خاص خود تولید می شوند. در ادامه و در نوشته پیش رو در مورد کارامد ترین و بهترین تقویت آنتن موبایل خانگی توضیحاتی خواهیم داد.

دستگاه تقویت آنتن خانگی موبایل چیست؟

دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل در عصر تکنولوژی بر اساس نیاز کاربر و مشکل آنتن دهی موبایل ساخته شده است. در چند مدل تولید و به بازار عرضه گردیده است. سه مدل از قوی ترین و بهترین تقویت کننده های آنتن خانگی عبارتند از:

تقویت کننده آنتن تک باند

این دستگاه اولین نسخه دستگاه های تقویت کننده موبایل می باشد. می تواند فقط یک باند فرکانسی را به صورت همزمان پشتیبانی کند. این دستگاه مناسب برای افزایش آنتن موبایل و تقویت یکی از اپراتور های همراه اول یا ایرانسل استفاده می شود. این مدل دستگاه برای استفاده تجاری مناسب نیستند و مختص مکان هایی هستند که نیازشان با یک سیگنال برطرف می شود. مانند معادن، جاده ها، روستاها و حاشیه شهرها

تقویت آنتن تلفن همراه دوباند

نسل جدیدتر آنتن ها، دوباند نام دارند. این مدل دستگاه می تواند دوباند فرکانسی را به صورت هم زمان تقویت کند. البته از مهمترین مزیت استفاده از این دستگاه تقویت اینترنت موبایل می باشد. با استفاده از این مدل تقویت کننده شما قادر به پوشش آنتن دهی بالاتر و افزایش سرعت اینترنت یا همراه اول خواهید بود.

51

دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل خانگی سه باند

برخی از مناطق تجاری  مجتمع های مسکونی یا مراکز فروشگاهی به دلیل افزایش کاربران و اپراتورهای مختلف نیاز به تقویت کننده هر سه باند فرکانسی را دارند. قوی ترین و جدید ترین نسل این دستگاه تقویت کننده سه باند نام دارد. این مدل دستگاه مزایایی دارد. در ادامه در مورد آن توضیحاتی خواهیم داد.

مزیت های استفاده از دستگاه تقویت کننده 3 بانده

به عنوان بهترین و قویترین دستگاه تقویت کننده آنتن خانگی مزایای آن عبارتند از:

  • تقویت آنتن موبایل 4g
  • افزایش آنتن موبایل در خانه، فروشگاه ها و مراکز تجاری
  • تقویت آنتن تلفن کلیه اپراتورهای داخلی (همراه اول، ایرانسل، رایتل)
  • پوشش آنتن دهی وسیعتر نسبت به نسل های قبل
  • افزایش کیفیت مکالمات و سرعت اینترنت همراه

این مزیت ها کاربرد های زیادی دارند. بر اساس توضیحات داده شده به این نتیجه می‌رسیم که برای هر کدامیک از سه دستگاه معرفی شده فوق کاربردهای مختلفی تعریف شده است‌. این دستگاه های تقویت کننده از لحاظ توان، گین، سرعت نت،  پشتیبانی اپراتور و غیره با هم تفاوت دارند. هر کدام بایستی به درستی انتخاب شوند تا بتوانند مشکل ضعیف بودن انتن را برطرف کنند. اگر احتیاج پوشش بالای 500 متر دارید تقویت کننده موبایل(ریپیتر) بهترین گزینه می باشد.

تقویت آنتن موبایل خانگی با شرایط مختلف

همان طور که اشاره کردیم این دستگاه قابلیت تقویت سیگنال های ضعیف را دارد. از این رو در مناطق بسیاری مانند منازل مورد استفاده قرار می گیرد. نکته مهم این است که در مناطق مختلف هنوز آنتن دهی ضعیف است. به همین دلیل خرید دستگاه تقویت آنتن توصیه می شود. این محل ها عموما دور تر از ایستگاه های مربوط به آنتن دهی تلفن های همراه هستند. به همین دلیل باید از دستگاه تقویت آنتن موبایل استفاده شود. بهترین تقویت کننده آنتن خانگی وسیله ای است که می تواند در خانه شما مشکلات را برطرف کند. این کار حتی برای زیرزمین ها نیز امکان پذیر است. در واقع در مناطقی که آنتن دهی سخت است یا در مواردی که زیرزمین ها آنتن دهی ضعیفی دارند می توان از این گزینه ها استفاده نمود.

سخن آخر

در این نوشتار ما زوایای مختلفی از بهترین تقویت کننده آنتن خانگی را برای شما بررسی کردیم. این موارد منجر به کسب اطلاعات دقیق ما در این باره می شوند. دستگاه های تقویت آنتن موبایل دارای مزایایی هستند که می تواند منجر به بهبود شرایط آنتن دهی شود. ما در این نوشته تمامی مزایا را بررسی کردیم. در عین حال باید توجه داشته باشید که تقویت آنتن موبایل در منزل نیاز به بررسی متخصصان دارد. با این دستگاه شما می توانید به راحتی مشکلات مربوط به اینترنت یا مکالمات خود را حل کنید. پس با متخصصان امر در ارتباط باشید.