تم تولد یکی از راه هایی است که برای زیباتر کردن جشن های تولد مورد استفاده قرار می گیرد. تم تولد تنوع زیادی دارد و تمام سنین می توانند از آن استفاده کنند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

جشن تولد یکی از جذاب ترین جشن ها در طول زندگی است که معمولا در کنار دوستان و آشنایان برگزار می شود و جذابیت و زیبایی آن را با کمک استفاده از تم تولد، می توان چندین برابر کرد. برای خرید و انتخاب تم های تولد مورد پسند خود، می توانید به فروشگاه های معتبر که دارای کیفیت و تنوع در محصولات خود هستند، مراجعه کنید که یکی از بهترین ها در این زمینه فروشگاه سرزمین تولد خواهد بود. تم تولد کلیه ملزومات مورد نیاز برای برگزاری یک جشن تولد فوق العاده را دارا می باشد.

تولد یکی از جشن های مهم در زندگی افراد

تولد یکی از جشن هایی است که برای افراد با سنین مختلف و همچنین جنس های مختلف، بسیار مهم و جذاب می باشد. این جشن از بدو تولد هر کودک برای او گرفته می شود و هر سال با حضور دوستان، آشنایان و نزدیکان فرد، تکرار می شود. برگزار کنندگان این جشن با انجام کارهای مختلف، سعی در به یادگار ماندن این جشن برای فرد مورد نظر دارند.

استفاده از تزیینات خاص، لباس های مخصوص و کیک های فوق العاده، می تواند این جشن را مبدل به یکی از به یاد ماندنی ترین و زیباترین جشن ها در زندگی هر فردی نماید.

 

تم تولد شیک و جدید را از فروشگاه سرزمین تولد بخرید

یکی از راه هایی که برای زیباتر کردن و به یاد ماندنی تر کردن جشن شما می تواند موثر باشد، استفاده از تم های مختلف تولد است. این تم ها با موضوع خاص وجود دارند و باعث می شوند تا جشن تولد شما از جشن سایر افراد متمایز باشد. تم های تولد مختلف برای بچه ها بسیار جذاب بوده و این جشن را برای آنها و سایر دوستانشان به یک جشن فراموش نشدنی و خاطره انگیز تبدیل می کند.

به طور معمول موضوعات تم های تولد را بر اساس کارتون ها و شخصیت های جذاب درون آنها، فیلم ها و شخصیت های آنها و یا بر اساس اتفاقات خاص مانند دندان درآوردن و یا راه افتادن کودک انتخاب می کنند.

البته دامنه موضوعات تم های تولد بسیار گسترده است و می تواند حتی تنها با استفاده از رنگ ها انتخاب شود و یا نشان دهنده جنسیت فرد مورد نظر باشد. حتی می تواند بر اساس شغل شخص مورد نظر نیز آن را انتخاب کرد.

در صورتی که برای فرد خاصی جشن تولد را برگزار می کنید، بهتر است از تم تولدی استفاده کنید که مورد توجه و علاقه آن فرد باشد و با سن او نیز هماهنگی داشته باشد. به طور مثال برای برگزار کردن تولد برای دختر بچه ها می توان از تم های تولد دخترانه و یا برای پسرها از تم های مخصوص آنها استفاده کرد.

برای نوزادان نیز، تم های مختص آنها وجود دارد که مراحل مختلف زندگی آنها و اتفاقات و تغییرات آنها تا سن 2 سال را شامل می شود مانند تم تولد دندونی و یا تم راه رفتن و برداشتن اولین قدم ها توسط آنها و یا تم پوشکی برای از پوشک گرفتن آنها و بسیاری موضوعات دیگر.

01

انواع تم های تولد

 همانطور که گفته شد تم های تولد انواع مختلفی دارد که می تواند برای هر سن و یا برای هر جنس کاملا متفاوت و متنوع باشد. انواع تم های تولد شامل تم تولد پسرانه، تم تولد دخترانه، تم تولد یک سالگی، تم بزرگسال، تم تولد دندونی و بسیاری تم های دیگر است که البته تک تک این تم ها خود شامل موضوعات مختلف و متنوعی می باشد.

از تم های تولد ساده تر که تنها با کمک رنگ ها تزیین می شوند و می توانند برای موضوعات مختلف عمومیت داشته باشد، به عنوان تم نامزدی، تم حنابندان، تم انتخاب شغل، تم پایان خدمت، تم فارغ التحصیلی و بسیاری موضوعات دیگر نیز می توان استفاده کرد.

حتی تم های تولد خود را می توانید بر اساس فصلی که تولد شخص مورد نظر شما در آن قرار دارد، انتخاب نمایید و از رنگ بندی های خاص آن فصل استفاده کنید.

اگر به دنبال تم تولد دخترانه هستید و در بین انواع تم های تولد دخترانه سر در گم مانده اید در این مقاله ما را همراهی کنید در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در رابطه با انواع تم جشن تولد دخترانه بپردازیم در صورتی که می خواهید در مورد انواع تم تولد دخترانه اطلاعات لازم را کسب کنید یا خرید اینترنتی تم های تولد دخترانه را انجام دهید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

تم تولد دخترانه

 

در صورتی که می خواهید یک جشن تولد دخترانه برگزار کنید، حتما پیش از هر چیزی به تم تولد این جشن تولد فکر می کنید و شاید در بین مراحل برگزاری جشن تولد، سخت ترین مرحله مربوط به انتخاب تم جشن تولد دخترانه باشد چرا که حجم انبوهی از تم های تولد دخترانه وجود دارد که گاهی انتخاب بین آن ها، مشکل می شود اما نباید نگرانی زیادی در این زمینه داشته باشید چرا که با کمی مطالعه و جست و جو در سایت ما در نهایت با توجه به علاقه خود یا فرزندتان می توانید بهترین تم تولد را انتخاب کنید البته همه تم های تولد دخترانه که در سایت ما معرفی می شوند تم های جذاب و شگفت انگیزی هستند و قطعا استفاده از هرکدام از این تم های تولد دخترانه مزیت ها و ویژگی های خاص خود را به همراه دارد در ادامه به معرفی چندین تم تولد دخترانه محبوب و پرطرفدار اشاره خواهیم کرد. 

ملزومات تم تولد

هر تم برای تولد شامل ملزومات خاصی است که جشن شما را کامل می کند. این ملزومات شامل انواع پلاکارد ها، ریسه های تزیینی، بادکنک ها، پوستر مربوط به موضوع تم، شمع با موضوعیت تم می باشد. همچنین برخی از تم ها لباس خاصی را نیز در نظر می گیرند که بر اساس موضوع تم تعیین می شود. به طور مثال اگر تم با موضوعیت یکی از شخصیت های کارتونی و یا شخصیت فیلمی خاص انتخاب شده باشد، لباس تم نیز برگرفته شده از لباس همان شخصیت خواهد بود. برای تکمیل شدن این لباس در تم های مختلف تولد از کلاه، نقاب، تاج، تل، شنل، چتر، انواع گیره های سر و ... نیز استفاده می شود که تم مورد نظر نیز بر روی آنها به چاپ رسیده است.

در کنار اینها کلیه لوازم پذیرایی یک جشن نیز با محوریت همان تم مورد استفاده می باشد. لیوان با طرح تم مورد نظر، بشقاب های یکبار مصرف با اندازه های مختلف برای سرو کیک و میوه، کارد و چنگال و همچنین قاشق های یکبار مصرف با طرح تم، ظروف مقوایی به منظور سرو پاپ کورن و یا شیرینی و شکلات، سیخ های مخصوص فینگر فود ، بادکنک تولد و شمع تولد و... بسیاری از لوازم مورد نیاز از این دست می باشند. 

یکی از ملزومات مهم در تم های مختلف تولد، بادکنک ها هستند که باعث جذابیت و زیبایی بیشتر فضای تولد شما می شوند که با انتخاب تم تولد مورد نظر خود، بادکنک هایی با همان تم نیز در اختیار شما قرار خواهند گرفت. همچنین می توانید کارت دعوت تولد را نیز بر اساس تم تولد مورد پسند خود انتخاب نمایید. این کار باعث می شود تا دوستانتان از تم جشن شما با دریافت کارت دعوت باخبر شوند.

 

تم تولد ورزشی، یکی از پرطرفدارترین تم ها برای تولد

یکی از پرطرفدارترین تم ها برای تولد افراد که محدودیت سنی و جنسیتی نیز ندارد، تم ورزشی می باشد. این تم ها که می تواند شامل تم تیم محبوب فرد مورد نظر در ورزش های مختلف مانند فوتبال، بسکتبال و ... باشد، می تواند تولد فوق العاده ای را برای فرد مورد نظر به ارمغان آورد.

 

بهترین تم های تولد را از کجا باید خریداری کرد؟

در صورتی که تصمیم دارید جشن تولد را با کمک تزیینات خاص و تم های تولد برگزار نمایید، خرید تم تولد از فروشگاهی معتبر بسیار مهم است زیرا انتخاب و خرید کلیه ملزومات یک تم تولد با کیفیت می تواند بسیار با اهمیت باشد.

برای خرید بهترین و مناسب ترین تم تولد می توانید به فروشگاه های سطح شهر مراجعه نمایید. اما ما راه بهتر و ساده تری را به شما پیشنهاد می کنیم و آن خرید انواع تم تولد با موضوعات متنوع از فروشگاه سرزمین تولد را پیشنهاد می کنیم.

از مزایای خرید به این روش، کیفیت فوق العاده محصولات، قیمت بسیار مناسب، تنوع بالا و فوق العاده، راحتی در خرید، خدمات پرداخت درب منزل و از همه مهمتر، تخفیفات دوره ای است. همچنین استفاده از خدمات تلفنی این فروشگاه می تواند در انتخاب شما بسیار کمک کننده باشد