خرید گوشی قسطی، لپ تاپ قسطی و تلویزیون اقساطی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خرید اقساطی لوازم خانگی برای بسیاری از افراد مفهومی کاملا آشنا و ملموس دارد. در خرید اقساطی، به جای پرداخت کامل هزینه کالا، مبلغ کمی را به عنوان پیش پرداخت و مابقی را در یک دوره زمانی مشخص و معمولاً طی چند ماه، پرداخت می کنید. اکثر افراد معمولاً لوازم خانگی، مبلمان و حتی املاک خود را به این روش خریداری می کنند. شما نیز می توانید برای خرید گوشی قسطی، لپ تاپ قسطی، تلویزیون اقساطی و سایر مایحتاج خود اقدام نمائید و از این طریق هزینه های خود را بهتر مدیریت کنید. با ما همراه شوید تا راهنمایی های لازم را در ارتباط با نحوه خرید اقساطی با شرایط کاملا ویژه را به شما عزیزان ارائه دهیم.

چگونه گوشی قسطی بخریم؟

تلفن همراه امروزه جز وسایل شخصی و ضروری افراد محسوب می شود؛ حتی بسیاری از بیزینس ها در سراسر دنیا به واسطه ی گوشی های تلفن همراه در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود؛ که این نشان دهنده اهمیت این دستگاه دیجیتال می باشد.

02

اگر شما هم جز آن دسته افرادی هستید که بخش مهمی از کسب وکار خود را از طریق گوشی تلفن همراه خود مدیریت می کنید، پس حتما به یک تلفن همراه هوشمند مدرن با قابلیت های بالا نیاز دارید. آیا هزینه آن را تهیه کرده اید؟ اکر نه، هیچ نگران نباشید و همین حالا برای خرید گوشی قسطی اقدام کنید. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چگونه می توانید به آسانی صاحب یکی از بهترین گوشی های تلفن همراه شوید.

خرید اقساطی کالاهای دیجیتال

حتما برای شما هم پیش آمده است که بارها از خود پرسیده باشید، چگونه پولدار شویم و چکار کنیم تا بتوانیم از آینده مالی خوبی برخوردار شوید؟ حقیقت این است که راه ها و روش های زیادی برای سرمایه گذاری و کسب درآمد وجود دارد. اگر در حوزه ی عکاسی فعالیت دارید و یا به هنر عکاسی علاقه مند هستید، دوربین دیجیتال ابزار اصلی کار شماست. همچنین اگر به انجام کارهای گرافیکی علاقه مند هستید داشتن یک لپ تاپ در کنار دوربین دیجیتال می تواند ابزار کار شما را تکمیل کند. این دسته مشاغل، جز شغل های پردرآمد هستند. اگر در این زمینه از استعداد و مهارت های کافی برخوردار هستید، اما در تهیه ابزار کار خود با مشکل مواجه شده اید، می توانید لپ تاپ قسطی و دوربین قسطی بخرید.

اگر بخواهید به صورت فریلنسری کار کنید یا در شرکت های معتبری مشغول به کار شوید؛ پس از فراهم کردن امکانات اولیه، باید مهارت خود را در این زمینه تقویت کنید. به لطف فیلم های مفید آموزشی در یوتیوب و اینستاگرام و .... شما می توانید در هر حوزه ای که علاقمند هستید؛ آموزش های لازم را ببینید.

03

این روزها تبلیغات زیادی در خصوص خرید و فروش اقساطی کالا و خدمات وجود دارد که بسیار هم جذاب و امیدوار کننده هستند؛ اما زمانی که برای دریافت اطلاعات بیشتر به آن مراکز مراجعه می کنید، در همان ابتدای کار با یک مانع بزرگ مواجه خواهید شد و آن هم "ضامن" است؛ یعنی در بهترین شرایط شما حداقل باید یک ضامن معتبر داشته باشید و این برای اکثر افراد امکان پذیر نیست.

همچنان همراه ما باید تا شما را با شرایط ویژه خرید اقساطی انواع کالا از جمله خرید گوشی قسطی، لپ تاپ قسطی ، تلویزیون قسطی و سایر لوازم خانگی مورد نیاز شما بدون نیاز به ضامن آشنا کنیم.

خرید اقساطی از طریق قسطا، بدون ضامن

قسطا از فعالان صنعت لندتک در ایران است. شما چقدر با صنعت لندتک آشنا هستید؟ لندتک از طریق اعتبارسنجی متقاضیان، بدون نیاز به ضامن برای آن ها اعتبار الکترونیکی در نظر می گیرد. به این ترتیب که پس از تائید اعتبار مشتری، اقدام به اعطای وام الکترونیکی می نماید.

قسطا، پیشرو در صنعت لندتک در ایران، به منظور تسهیل امر خرید اقساطی انواع کالا و استفاده از انواع خدمات در سراسر کشور، شرایطی را فراهم کرده است که متقاضیان دریافت وام بتوانند بدون نیاز به ارائه ضامن، امتیاز الکترونیکی دریافت کنند و از طریق آن به راحتی به صورت اقساطی خرید کنند. حتما می خواهید بدانید خرید اقساطی از طریق قسطا چگونه است؟ پس همچنان با ما همراه باشید.

04

چگونه از قسطا امتیاز الکترونیکی بگیریم؟

شما برای خرید اقساطی از طریق مجموعه قسطا، نیاز به قسطا کارت دارید. قسطا کارت، یک کارت اعتباری است که از سوی قسطا برای متقاضی محترم صادر و به مبلغ مشخصی شارژ می شود.

در واقع امتیاز الکترونیکی را قسطا در قالب این کارت اعتباری به شما ارائه می دهد، شما با قسطا کارت نقدا خرید می کنید و آن هزینه را بعدا به صورت اقساطی به قسطا می پردازید.

چگونه قسطا کارت بگیریم؟

شما می توانید از طریق طی نمودن مراحل زیر قسطا کارت دریافت نمایید :

  • ابتدا به وب سایت قسطا به آدرس ghesta.ir وارد شوید
  • در سایت قسطا می توانید مراحل ثبت درخواست قسطا کارت را مشاهده کنید.
  • پس از طی کردن مراحل مربوطه درخواست شما ثبت می شود.
  • پس از انجام بررسی های لازم توسط مجموعه قسطا، در صورت تایید اعتبار شما، قسطا کارت برای شما صادر شده و سپس شارژ می شود.

خرید اقساطی به واسطه قسطا چه مزیت هایی دارد؟

همانطور که گفتیم شما می توانید به واسطه قسطا با شرایط ویژه و به آسانی نقدا خرید کنید و آن هزینه را طی چند قسط به قسطا بازپرداخت نمایید. مزایای خرید اقساطی به واسطه قسطا عبارتست از :

  • عدم نیاز به ارائه ضامن برای دریافت امتیاز الکترونیکی
  • امکان خرید با قسطا کارت از تمامی فروشگاه های سراسر کشور که مجهز به دستگاه پوز می باشد
  • پرداخت اقساط با احتساب حداقل نرخ سود ممکن
  • امکان دریافت رمز اینترنتی برای قسطا کارت و خرید از فروشگاه های آنلاین معتبر

کلام پایانی

سعی کردیم در این مقاله راهنمایی های لازم جهت خرید اقساطی انواع کالاهای دیجیتال از قبیل خرید گوشی قسطی، لپ تاپ قسطی ، تلویزیون قسطی و ... از طریق قسطا را برای شما عزیزان ذکر کنیم. همچنین به راهنمایی های لازم جهت دریافت قسطا کارت اشاره کردیم.

به این ترتیب مطابق آنچه در این مقاله گفته شد شما می توانید گوشی قسطی، لپ تاپ قسطی، تلویزیون اقساطی و ... را به آسانی از طریق قسطا بخرید و هیچ نگرانی بابت ارائه ضامن نداشته باشید.

از توجه و همراهی تان بسیار ممنون و سپاسگزاریم.