پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یکی از سوالاتی که همواره در ذهن افراد علاقه‌مند به خرید فالوور اینستاگرام شکل می‌گیرد این است که "آیا فالوور واقعی وجود دارد؟". قطعا ادعای واقعی بودن فالوورهای واریزی را در صفحات اصلی فروشگاه‌های فالوور اینستاگرام دیده‌اید؛ زیرا عموما فالوورهایی را با نام فالوور فعال و واقعی به افراد می‌فروشند. پس ظهور این سوال در ذهن افراد طبیعی است و توصیه می‌کنیم افراد قبل از هرگونه اقدام به خرید فالوور اینستاگرام، از معنای فالوور واقعی اطلاع داشته باشند. در ادامه مطلب به توضیحات بیشتری از این سوال اشاره خواهیم کرد که آیا فالوور واقعی وجود دارد؟

آیا فالوور واقعی وجود دارد؟

افزایش فالوور اینستاگرام از بزرگ‌ترین دغدغه‌های حال حاضر افراد در شبکه‌های اجتماعی است. به طوری که امروزه تمام افراد به دنبال خرید فالوور برای پیج اینستاگرام خود هستند تا اعتبار و اعتماد را در آن افزایش دهند. خرید فالوور اینستاگرام به قدری در ایران و جهان رواج یافته است که در حال حاضر، صدها فروشگاه آنلاین فالوور اینستاگرام ایرانی مانند وبسایت هایپرفالو وجود دارد که خدمات فروش فالوور اینستاگرام را به افراد ارائه می‌دهند. به همین دلیل توصیه می‌شود افراد همواره از نکات مهم در خرید فالوور اینستاگرام آگاه باشند تا بتوانند خرید خود را به بهترین نحو انجام دهند.

فالوور فعال یعنی چه؟

ابتدا بهتر است به معنا و مفهوم اصلی فالوور فعال اینستاگرام بپردازیم. منظور از فالوور فعال، اکانت‌هایی از اینستاگرام می‌باشد که برای یک شخص خاص هستند و روزانه فعالیت می‌کنند. فالوور فعال بر خلاف فالوور فیک، کاملا فعال است و می‌توان با تبلیغات و انتشار محتوای مختلف در پیج اینستاگرام، او را تبدیل به مشتری کرد؛ زیرا می‌دانیم که در پشت آن اکانت اینستاگرام، یک شخص حقیقی وجود دارد و ربات نیست. منظور از فالوور فعال دقیقا همین است که با خرید آن، می‌توان فروش پیج اینستاگرام را افزایش داد و از او تعاملاتی مانند لایک و کامنت دریافت کرد.

تفاوت فالوور واقعی و فعال در چیست؟

با توجه به شباهت معنایی فالوور واقعی و فعال، به احتمال زیاد دچار ابهام در مفهوم آن‌ها خواهید شد. فالوور فعال به اکانت‌هایی گفته می‌شود که افراد بتوانند آنها را به مشتری خود تبدیل کنند و با آن‌ها تعامل داشته باشند؛ اما منظور از فالوور واقعی، اکانت‌هایی است که دارای پروفایل و اطلاعات پیج بسیار طبیعی هستند و کاملا به اکانت اشخاص ایرانی شباهت دارند. خرید فالوور اینستاگرام واقعی برای پیج، مزایای متفاوتی در پی خواهد داشت؛ مانند این که هیچ ریزشی ندارند و با اکانت‌هایی طبیعی و مشابه به اکانت‌های فعال، اعتبار پیج شما را بالا می‌برند.

آیا فالوور واقعی وجود دارد یا این وبسایت‌ها به دنبال کلاهبرداری هستند؟

فالوور فیک

در ادامه توضیحاتی برای پاسخ به سوال "آیا فالوور واقعی وجود دارد؟" ارائه می‌دهیم. شاید فکر کنید که فروشگاه‌های فالوور اینستاگرام به دنبال کلاهبرداری با فروش فالوور غیرواقعی هستند؛ اما اینگونه نیست. زیرا فالوور واقعی وجود دارد و همه فروشگاه‌ها امروزه فالوور واقعی را بدون هیچ‌گونه کلاهبرداری و دروغی می‌فروشند. برای مثال می‌توانید بسته‌های فالوور واقعی اینستاگرام را در فروشگاه هایپر فالو مشاهده کنید که هرکدام تعرفه و شرایط خرید متفاوتی دارند. به طور قطع می‌توان گفت این فروشگاه‌ها می‌توانند به خوبی فالوور واقعی اینستاگرام را واریز کنند.

زیرا مفهوم فالوور واقعی، مجموعه‌ای از اکانت‌های فیک ایرانی است که با ظاهری بسیار طبیعی و فعال به پیج اینستاگرام افراد واریز می‌شوند. در این میان، هیچ‌گونه کلکی در کار نیست و فروشگاه‌ها می‌توانند به میزان دلخواه شما، فالوور واقعی اینستاگرام به پیج شما واریز کنند. اما همان طور که ذکر شد، نباید از این فالوورها انتظار تعامل و تبدیل شدن به مشتری داشته باشید؛ زیرا همگی فیک هستند و فقط با ترفندهای مختلف به فالوورهایی فعال شباهت پیدا کرده‌اند. خرید فالوور واقعی اینستاگرام از وبسایت هایپرفالور باعث می‌شود اعتبار پیج شما به صورت چشمگیری افزایش یابد و مشتریان بسیار راحت‌تر به پیج شما اعتماد کنند. امیدواریم با این توضیح جامع، جوابِ سوال آیا فالوور واقعی وجود دارد یا خیر را گرفته باشید.

آیا خرید فالوور فعال برای پیج اینستاگرام امکان پذیر است؟

حال که معنای فالوور فعال را درک کرده‌اید، قطعا به دنبال خرید فالوور فعال برای پیج خود خواهید بود. اگر امکان خرید فالوور فعال برای افراد وجود داشته باشد، کار بسیار راحت‌تری در افزایش رتبه پیج خود خواهند داشت و می‌توانند آن را در مدتی کوتاه به درآمد برسانند. زیرا راز افزایش رتبه و فروش در اینستاگرام، وجود تعداد زیاد فالوور فعال است تا با لایک، کامنت و تعاملات دیگر، پیج را در قسمت اکسپلور افراد دیگر نشان دهند. از طرفی دیگر نیز می‌توان هزاران نفر از فالوورهای فعال خریداری شده را به مشتری تبدیل کرد و هزینه صرف شده را دوباره به دست آورد. حال آیا می‌توان فالوور فعال خریداری کرد؟

خیر. اینستاگرام یکی از بزرگ‌ترین و قوی‌ترین موتورهای جستجوی جهان است که یک پلتفرم بسیار جذاب و امن برای تمام کاربران در جهان شمرده می‌شود. قطعا اینستاگرام نیز به مانند گوگل از وجود هرگونه میانبر و تقلب در بین پیج کاربران جلوگیری می‌کند و تقریبا هیچ راهی به جز تبلیغات و تلاش برای جلب نظر مخاطبان برای افزایش سود و فروش، وجود ندارد. با توجه به این اتفاق، توصیه می‌شود گول برخی وبسایت‌ها را در فروش فالوورهای فعال که در پیج شما تعامل خواهند داشت، نخورید؛ زیرا همگی کلاهبردار هستند و به طور قطع توانایی واریز فالوور فعال را ندارند. در این مطلب تمام توضیحاتی را که برای گرفتن جواب سوال "آیا فالوور واقعی وجود دارد؟" نیاز بود، مطالعه کردید.

هایپرفالو، بهترین فروشگاه فالوور اینستاگرام واقعی در ایران

آیا فالوور واقعی وجود دارد؟

فروشگاه هایپرفالو در حال حاضر قدیمی‌ترین وبسایت فروش فالوور اینستاگرام در ایران است؛ همچنین این وبسایت، تنها فروشگاه آنلاین دارای نماد اعتماد الکترونیکی رسمی به شمار می‌رود که خبر از اعتبار بالای آن می‌دهد. در حال حاضر فروشگاه هایپرفالو تمام خدمات اینستاگرام را از جمله خرید فالوور واقعی، فیک، لایک، بازدید و غیره را به افراد ارائه می‌دهد و برترین فروشگاه ایران در این حوزه است. دلایل برتری فروشگاه هایپرفالو را در ایران برایتان شرح می‌دهیم:

  • از ابتدای تاسیس تا به حال بیش از 2 میلیون سفارش فالوور اینستاگرام در هایپرفالو ثبت شده است.
  • وبسایت هایپرفالو در حوزه فروش خدمات اینستاگرام 6 سال سابقه کار دارد.
  • فروشگاه هایپرفالو همواره صداقت را در ارتباط با مشتری حفظ می‌کند و به سوالات مشتریان به درستی پاسخ می‌دهد.
  • وبسایت هایپرفالو ارائه دهنده باکیفیت‌ترین خدمات اینستاگرام در ایران است.

لینک سایت هایپرفالو:

https://hyperfollow.ir